Virallinen Twilight-pino vol.4

addikti
On tästä varmaan ollu puhetta jo aiemmin, mutta koska en jaksa noita 3 aiempaa kahlata läpi kysyn uudestaan. :)
Eli, mitä mieltä olette ollut mistäkin kirjasta.
Miusta on tuntunu et ne huononee loppua kohti :/ Breaking Dawn on ollu etenki jotenkii tuskallinen. Ei tunnu noudattavan sitä "Twilight-miljöötä" minkä sain mieleeni ekoista kirjoista. :(
 
Esme harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja addikti:
On tästä varmaan ollu puhetta jo aiemmin, mutta koska en jaksa noita 3 aiempaa kahlata läpi kysyn uudestaan. :)
Eli, mitä mieltä olette ollut mistäkin kirjasta.
Miusta on tuntunu et ne huononee loppua kohti :/ Breaking Dawn on ollu etenki jotenkii tuskallinen. Ei tunnu noudattavan sitä "Twilight-miljöötä" minkä sain mieleeni ekoista kirjoista. :(
Mä itse tykkään eniten uusi kuu kirjasta. Välillä on tuntunut, ett on ooteita niin omasta elämästä joskus, paitsi tietty tää fantasiamaailma, ,mut kuitenkin. Se Bellan tuska kirjassa ja Jacobin uskollisuus saa mut oikeesti itkemään. Vähiten mua sytyttää epäilys, siksi odotan innolla elokuvaa. Tahdon tietää, ett saako se mun mielen jotenkin muuttumaan. Toki epäilys on hyvä, mutta ehkä vähiten sykähdyttävä näistä kirjoista. Itse tykkään aamunkoista kovasti, varsinkin ekasta osiosta, jossa Bella kertoo ja sitten Jacobin näkökulmasta ihan hirmuisesti. Toki myös Bekllan vampyyrijakso on hyvä, mutta jää etöiseksi jollain tapaa kok Bella siinä. En tiedä miksi, mutta jokin vaan ei natsaa. Liian nopea loppu upealle teokselle!

Houkutus on oma lukunsa, koska kaikki siinä on niin uutta ja jännittävää. Siksi kai en leffaankaan ole vielä 10 katselukerrankaan jälkeen kyllästynyt.

 
Alkuperäinen kirjoittaja addikti:
On tästä varmaan ollu puhetta jo aiemmin, mutta koska en jaksa noita 3 aiempaa kahlata läpi kysyn uudestaan. :)
Eli, mitä mieltä olette ollut mistäkin kirjasta.
Miusta on tuntunu et ne huononee loppua kohti :/ Breaking Dawn on ollu etenki jotenkii tuskallinen. Ei tunnu noudattavan sitä "Twilight-miljöötä" minkä sain mieleeni ekoista kirjoista. :(
Mun ehdoton suosikki on houkutus ja sit tulee epäilys.
Aamunkoissa en alkuun tykännyt jacobin osuudesta, mut nykyään se ei töki enään niin pahasti.
Minusta aamunkoi loppui hieman kesken ja hätäisesti kirjoitettu kolmas osa kirjaa. Vaikka kirja hyvä onkin, niin tuntuu että jotain jäi kuitenkin puuttumaan..

Eilen illalla taas pohdiskelin kirjoja edwardin näkökulmasta. Olis erittäin mielenkiintoista luke uusi kuu eetun kannalta. Mitä hän ajatteli ja tunsi syntymäpäivien tapahtumasta. Miten hän jaksoi olla erossa bellasta ja tieto bellan kuolemasta.

Musta houkutuskin avautu vielä paremmin kun sai luke eetun näkökannan. Edelleen jaksaa toivo jatkoa.
 
Ihania kuvia. Enpä ole hetkeen ennättänyt pinossa käydä. Uutta kuuta dvd:lle odotellaan jo innolla ja malttamattomana. Taitaa se päivä mennä leffaa katsoessa ja huokaillessa.

Prismasta tein alelöydön perjantaina, Joules Taylorin Vampyyrit kirja 3 eurolla. ovh kuitenkin yli 20egee. Siskollekkin oli pakko ostaa kun ei tuon enempää maksanut.

Ja sain houkuteltua uuden käännynnäisen :D Ystävä oli kylässä ja suosittelin hänelle twilighta ja aloittihan hän sen lukemisen ja heti ekojen sivujen jälkeen totesi että haluaa kyllä lukea rauhassa kokokirjasarjan että taitaa joutua hommaamaan sen itselleenkin.
 
Esme harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Hihhihhih.. kohta uusikuu dvd ja huomenna onkin jo maaliskuu.. kk vähemmän aikaa eclipseen :xmas: :D
Oikeessa olet............. ei jaksa odottaa..... :) oon vähän väliä käynyt you tubessa kurkkimassa uusimpia traileriversioita, siis ihan fanien tekemiä ja hehkutellut jo kesäkuuta....... On tuo new moonkin tullut katottua ja ihan älymonta kertaa. No, kohta sen näkee isosta telkusta. Vinkkulasi ja suklaata viereen ja nautiskelemaan. Oikein innolla jo odotan.....

 
Alkuperäinen kirjoittaja Esme harmaana:
Oikeessa olet............. ei jaksa odottaa..... :) oon vähän väliä käynyt you tubessa kurkkimassa uusimpia traileriversioita, siis ihan fanien tekemiä ja hehkutellut jo kesäkuuta....... On tuo new moonkin tullut katottua ja ihan älymonta kertaa. No, kohta sen näkee isosta telkusta. Vinkkulasi ja suklaata viereen ja nautiskelemaan. Oikein innolla jo odotan.....
Mä en jaksa kuikkia tuubissa, uusikuunkin kävin kattoos sillon leffassa ja yhdesti hyppelin jonku nettiversion siitä, eikä alkanut ku ottaa päähän se surkea kuvanlaatu. Että aika hyvin oon malttanut venaa tota dvd:tä :D
Ja sit vaan odottelemaan ekaa traileria eclipsestä :p
 

Yhteistyössä