Virallinen twilight-pino vol.3

cothis
Ei hitto, enhän mä ihan tosissani mieti tätä? Löysin twilight-sormukset ja ajattelin, että siinäpä oiva joululahja pikkusiskolle.. toinen sormus luonnollisesti mulle :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Ei hitto, enhän mä ihan tosissani mieti tätä? Löysin twilight-sormukset ja ajattelin, että siinäpä oiva joululahja pikkusiskolle.. toinen sormus luonnollisesti mulle :saint:
Mistä? Netistä? Linkkiä kiitoos:)

Minä oon päättänyt, että katon twilightin seuraavan kerran vasta kun deluxe versio tulee.. saas nähdä :whistle:
 
cothis
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Ei hitto, enhän mä ihan tosissani mieti tätä? Löysin twilight-sormukset ja ajattelin, että siinäpä oiva joululahja pikkusiskolle.. toinen sormus luonnollisesti mulle :saint:
Mistä? Netistä? Linkkiä kiitoos:)

Minä oon päättänyt, että katon twilightin seuraavan kerran vasta kun deluxe versio tulee.. saas nähdä :whistle:
https://secure.emp-online.fi/bin/shop.php?prog=shop&mid=&article=128601&funktion=PRODUCTINFO&bildrub=&product=Twilight:%20Without%20You&tc=EMPTY
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Ei hitto, enhän mä ihan tosissani mieti tätä? Löysin twilight-sormukset ja ajattelin, että siinäpä oiva joululahja pikkusiskolle.. toinen sormus luonnollisesti mulle :saint:
Mistä? Netistä? Linkkiä kiitoos:)

Minä oon päättänyt, että katon twilightin seuraavan kerran vasta kun deluxe versio tulee.. saas nähdä :whistle:
https://secure.emp-online.fi/bin/shop.php?prog=shop&mid=&article=128601&funktion=PRODUCTINFO&bildrub=&product=Twilight:%20Without%20You&tc=EMPTY
On kyllä hienot sormukset. Postarit 9,95-12,95!!
 
MissCissy
Taas on BD luettu päätökseen ja oih, tarvitsee varmaan aloittaa Twilight heti perään ja uudelleen koko roska. Mikä on näissä kirjoissa, kun ne voi lukea koko ajan uudelleen? Siis onhan sitä muitakin hyviä kirjoja ja sellaisIa, joita luen toistamiseen, mutta en näin tiheään!

Ihan kevyesti voin nyt aloittaa alusta, mutta mistä se johtuu? Mystistä.

Kävi muuten vaivaamaan BD:ssä, onkohan vaivannut ketään toista...SPOILAUSTA, SPOILAUSTA VAROKAA!!!!




































Siis se osa, kun Nessie on syntynyt ja jotenkin Jacob on paljon enemmän siinä isän roolissa kuin Edward! Ensinnäkin kaikki ne yhteiset fyysiset piirteet ja sitten se, miten Bella ja Jacob on yhdessä huolissaan ja kuinka Nessie niin tykkää Bellasta ja JACOBISTA. Edward on jätetty ihan paitsioon koko hommassa;(

No mä en tykkää Jacobista muutenkaan, että ehkä mua siksi ärsyttää tuo sinänsä pieni homma, mutta kyllä Edwardin ja Renesmeen välisiä juttuja olisi voinut mun mielestä enemmän olla ja Jacob enempi siellä taka-alalla.

Turvaväliä...



























SPOILAUS PÄÄTTYY NÄILLÄ MAIN!!!!
 
cothis
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
https://secure.emp-online.fi/bin/shop.php?prog=shop&mid=&article=128601&funktion=PRODUCTINFO&bildrub=&product=Twilight:%20Without%20You&tc=EMPTY
On kyllä hienot sormukset. Postarit 9,95-12,95!!
Helkkari, noita postareita mä en vilassut vielä ollenkaan.. auts! :eek: *miettii vieläkin* :D
 
Esme
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

Ei ziisus, mikä ihana kuva!!!!!!!!! Läppäri kuolassa ja kuola valuu suunpielistä... Voiko olla kauniimpaa. Ja tässä huvittavin osa. robert on täydellinen vampyyrina, mut noi muut kuvat ei saa mua läheskään samalla tavalla syttymään... hmmmmmm, mistä tulikin mieleeni, ett mitähän mun mies sanois, jos pyytäisin sitä maskeeraamaan itsensä vampyyriksi???? Oisinkohan yhtä kuolassa... Suuri repeämishymiö!!!! :)


SPOILAUSTA BD:hen














TOta, mä ajattelen näin sen bd:n Jacobin osan siinä kirjassa, ett siinä yritetään kuvata mahdollisimman tarkasti tämä Jacobin leimautumisen merkitys. eli kun hän leimautuu Nessieen, niin kaikki muu jää taka-alalle, melkein myös Bella Nessielle... Tai siis, ett tuntuu, ett Nessie ymmärtää jo vauvasta, ett Jacob on hänen ja sitä rataa, ja siksi Edwardin rooli jää taka-alalle siinä enemmän... tää vaan on mun mieleipide. Ehkä Stephenie on myös halunnut tuoda tässä viimeisessä osassa Jacobia sen takia enemmän esille, koska New moon ja eclipse ovat hänen kannaltaan riipaisevia. Bella epäröi hänen suhteensa koko ajan ja Jacob ei hylkää häntä, vaikka aihetta olisi moneen kertaan. niin ehkä tässä vika osassa annetaan enmmän tulla sen esille, että Jacob ei hylännyt Bellaa koskaan, koska heillä tulisi olemaan Nessien kanssa se side. Sama pätee Edwardin ja jacobin suhteeseen. He sietävät toisiaan tietämättä, että heitä tulee yhdistämään joku niin suuri asia. mutt he tiedostamatta tietävät sen... äääh, en osaa selittää, mut näin tarkoitin....



spoilaus loppui....







Discshop.fi myy muuten avaimenperistä kaiken maailman kasseihin twilight kamaa... Tilasin just!!!!!! Mies saa slaagin, kun saa tietää ja näkee. Ihan kotipaidaksi vain, ett tulee hyvälle mielelle. Ja kyllä sitten se paita päällä on kiva kulkea kotona... Ja avaimenperässä killuu Edward... noloa.... mut kun on mennyt sekaisin, niin mennään sitten kunnolla!!!!!!!!!!! :)
 

Yhteistyössä