Virallinen twilight-pino vol.3

sadell
pakko oli selata kuvia taksepäin.... niin teini olo ku pitäis saada juliste tosiaan seinälle! =D
no jos vaikka vaan puhelimeen? :) no tää on lohduttavaa et teitä muita on näin paljon :)
 
mrs.black harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja huomenta:
kumpi parempi twilight vai new moon?
entä lempi kirja?

aloitin taas kerran sarjan alusta ja katsoin ekan leffan..pitää kai käydä katsoo uudestaan uusi kuu myös :D kohta pitää lukea ja katsoa mieheltä salaa, se lähettää kohta mut hoitoon ;D

ihania kuvia taas pino täys.kuolaus kiitos.


Mun mielestä New Moon on parempi leffa, mutta olenkin susityttö :) Suosikkikirja oli ehdottomasti Eclipse, odotan jo kieli pitkällä leffaa siitä!! Onneksi ei kovin pitkään tarvi odottaa.

Voi kun olis ihanaa lukea taas kirjat, mutta ne on taas lainassa :O En kyllä enää tämän jälkeen ikinä lainaa niitä kenellekkään, en ymmärrä miten jotkut tarvii monta kuukautta niiden lukemiseen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mrs.black harmaana:
Voi kun olis ihanaa lukea taas kirjat, mutta ne on taas lainassa :O En kyllä enää tämän jälkeen ikinä lainaa niitä kenellekkään, en ymmärrä miten jotkut tarvii monta kuukautta niiden lukemiseen...
Minunkin suomiversiot on ollut siskolla jo kohta kaksi kuukautta. En kanssakaan ymmärrä....eihän niitten lukemiseen mene kuin viikko :whistle:
 
huomenta
unohdin ihan vastata ite.

kirjoista breaking dawn ja houkutus molemmat ihan yhtä hyviä. ja leffoista voin sanoa vasta ku uus kuu on uudellee saatu tajuntaan.

ja niin ikäloppu täälläkin 31.v
niin ja teini-fiiliksistä ja julisteista..jouduin todella taistelee, etten ois ostanu kaupasta jotain twilight-fanilehteä...onneks esikoinen sanoi kovaa, et äiti älä täälläkin tuijota noita vampyyreja ;D nolotti hieman ruuhka-aika ku oli.
 
Minä vain
Minä pidän New Moonista enemmän kuin Twilightista kun leffoista puhutaan. Kirjoista eniten tykkään ehkä Epäilyksestä, mutta Houkutus ja Aamunkoi tulevat heti perässä. Uusikuu on ehkä huonoin sen takia kun siinä on niin vähän Edwardia, joka on kirjoissa suosikkini.

On muuten hienoa kun itsellä on kaksi tyttöä (10- ja 13-vuotiaat) jotka molemmat pitävät myös Twilightista. Voin ostaa kaikki mahdolliset fanilehdet ja julisteet saa kivasti lastenhuoneiden seinille. On mulla itselläkin silti Twilight t-paita ja kalenteri yms. eikä yhtään edes hävetä.
 
Mulla on yksi kuva, josta tykkään ihan kauheasti, ja jos joku sen löytää ja laittaa tänne, niin pissisin niin hunajaa!

Se on niitä kuvia, missä Rob on nahkatakki päällä jossain satamassa? ja siinä se katsoo sivuun, se kuva on vaan vissiin kaulasta ylöspäin. Eikö ollutkin hyvä kuvaus, varmaan heti tiesitte, mitä mä tarkotan!

Mut jos jotain vastaavaa löydätte, niin tänne vaan:)

Ja suurkiitos aina näistä, mitä jaksatte laitella :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MissCissy:
Mulla on yksi kuva, josta tykkään ihan kauheasti, ja jos joku sen löytää ja laittaa tänne, niin pissisin niin hunajaa!

Se on niitä kuvia, missä Rob on nahkatakki päällä jossain satamassa? ja siinä se katsoo sivuun, se kuva on vaan vissiin kaulasta ylöspäin. Eikö ollutkin hyvä kuvaus, varmaan heti tiesitte, mitä mä tarkotan!

Mut jos jotain vastaavaa löydätte, niin tänne vaan:)

Ja suurkiitos aina näistä, mitä jaksatte laitella :flower:
Tarkoitat varmaan jotain tällaista...oonko oikeilla jäljillä

 

Yhteistyössä