Virallinen twilight-pino vol.3

Robert-Pattinson-twilight-series-8828684-789-590.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Finnkino tiedottaa sivuillaan, että New moon-Uusikuu elokuvan liput tulevat ennakkomyyntiin 4.11 alkaen klo10, lippujen osto on rajoitettu 6 lippuun/asiakas. Torstaina 19.11 on luvassa myös superpäivät, jolloin ohjelmistossa on myös Twilght-Houkutus ja heti puolenyön jälkeen Uuskikuu yöennakko näytökset.

Kyselen tyhmiä mutta miten noita lippuja varataan? Puhelimella vai netissä ja vaatiiko rekisteröitymisen? En halua jättää mitään sattuman varaan :P

Alkuperäinen kirjoittaja Ohdis:
Finnkino tiedottaa sivuillaan, että New moon-Uusikuu elokuvan liput tulevat ennakkomyyntiin 4.11 alkaen klo10, lippujen osto on rajoitettu 6 lippuun/asiakas. Torstaina 19.11 on luvassa myös superpäivät, jolloin ohjelmistossa on myös Twilght-Houkutus ja heti puolenyön jälkeen Uuskikuu yöennakko näytökset.

Kyselen tyhmiä mutta miten noita lippuja varataan? Puhelimella vai netissä ja vaatiiko rekisteröitymisen? En halua jättää mitään sattuman varaan :P

Minä oon ainakin rekisteröityny Finnkinon sivuille ja sillai aattelin ostaa liput. Aluksi niitä voi vain ostaa ja vasta myöhemmin varata.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
onks kukaan menossa noihin yönäytöksiin sillo 19.11? houkuttais mut tiiän et joudun pe aamuun ( kun oon pyytäny ) sen ensi-illan takia

Mulla taas miehellä on vapaa yö se to-pe niin pääsisin helpommin yöllä. Ja ajattelin käydä twilightinki käydä kahtomassa kun en oo leffateatterissa sitä nähny! :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
onks kukaan menossa noihin yönäytöksiin sillo 19.11? houkuttais mut tiiän et joudun pe aamuun ( kun oon pyytäny ) sen ensi-illan takia

Mulla taas miehellä on vapaa yö se to-pe niin pääsisin helpommin yöllä. Ja ajattelin käydä twilightinki käydä kahtomassa kun en oo leffateatterissa sitä nähny! :ashamed:

Siis missä Twilightin voi nähdä teatterissa?

Torstai-iltana 19.11. on ohjelmistossa myös saagan ensimmäinen osa Twilight - Houkutus.
Sen jälkeen järjestetään yöennakot klo 00.02 uudesta Twilight - Uusikuu -elokuvasta.
Molemmat mukana ennakkomyynnissä! Katso tarkemmat tiedot: www.finnkino.fi/news/1/752/

Finnkinon yöennakkoteatterit / Twilight - Uusikuu:
Espoo Omena 1, Helsinki Tennispalatsi 1, Helsinki Kinopalatsi 1, Jyväskylä Fantasia 1, Kuopio Star 1, Lahti Kuvapalatsi 1, Oulu Plaza 1, Pori Promenadi 1, Tampere Plevna 1, Turku Kinopalatsi 1, Vantaa Flamingo 1

Finnkinon teatterit / Twilight - Houkutus:
Espoo Omena 3, Helsinki Tennispalatsi 3, Helsinki Kinopalatsi 2, Jyväskylä Fantasia 5, Kuopio Star 3, Lahti Kuvapalatsi 4, Oulu Plaza 2, Pori Promenadi 4, Tampere Plevna 2, Turku Kinopalatsi 2, Vantaa Flamingo 2

Ei hitsi, kun toi vauva ei musta pärjää vielä mitenkään yötä erossa, muuten kyllä rynnistäisin noihin yönäytöksiin heti ekana.

Mutta arvatkaapa mitä mie näin. Musiikki kanavalta tuli uusikuu musavideoa. Siis samantyyppinen kuin musen houkutuksesta. Mulla meni täysin ohitse se bändikin, tuijotin vain silmät tapillaan leffakohtauksia.

Voi unelma taas mitä kuvia.

en tiedä teistä muista, mutta mulle tuo saagan vika kirja oli täys pettymys. tuntuu kuin kirjailija ei oikein enään olisi jaksanut kirjoittaa hitaasti ja jännittäen lukijaansa. teksti vain soljuu eteenpäin ja kaikki asiat tapahtuu todella nopeaan tahtiin, ekat kolme kirjaa luin kolmessa päivässä ja tätä vikaa olen lukenut jo 1,5 viikkoa, sivulla 400 mennään, joten lopusta en vielä tiedä, mutta toivottavasti nyt jotain jännää ja kutkuttavaakin tapahtuu.. ja edward tuntuu olevan täysin sivuhenkilönä vikassa kirjassa :(

Yhteistyössä