Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Finnkino tiedottaa sivuillaan, että New moon-Uusikuu elokuvan liput tulevat ennakkomyyntiin 4.11 alkaen klo10, lippujen osto on rajoitettu 6 lippuun/asiakas. Torstaina 19.11 on luvassa myös superpäivät, jolloin ohjelmistossa on myös Twilght-Houkutus ja heti puolenyön jälkeen Uuskikuu yöennakko näytökset.
Alkuperäinen kirjoittaja Ohdis:Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Finnkino tiedottaa sivuillaan, että New moon-Uusikuu elokuvan liput tulevat ennakkomyyntiin 4.11 alkaen klo10, lippujen osto on rajoitettu 6 lippuun/asiakas. Torstaina 19.11 on luvassa myös superpäivät, jolloin ohjelmistossa on myös Twilght-Houkutus ja heti puolenyön jälkeen Uuskikuu yöennakko näytökset.
Kyselen tyhmiä mutta miten noita lippuja varataan? Puhelimella vai netissä ja vaatiiko rekisteröitymisen? En halua jättää mitään sattuman varaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:onks kukaan menossa noihin yönäytöksiin sillo 19.11? houkuttais mut tiiän et joudun pe aamuun ( kun oon pyytäny ) sen ensi-illan takia
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:onks kukaan menossa noihin yönäytöksiin sillo 19.11? houkuttais mut tiiän et joudun pe aamuun ( kun oon pyytäny ) sen ensi-illan takia
Mulla taas miehellä on vapaa yö se to-pe niin pääsisin helpommin yöllä. Ja ajattelin käydä twilightinki käydä kahtomassa kun en oo leffateatterissa sitä nähny! :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:En tiedä mikä siinä kiehtoo(huvittaa) niin paljon että luen samaa kohtaa aina vaan sama hymy kasvoilla. Eclipsessä se kohta kun Jacob suutelee Bellaa siihen kohtaan kun Edward hakee Bellan paikattavaksi.