Ok, lukitsen ja muokkaan tän ketjun linkin ensimmäiseen viestiin =)Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:Voishan sen lukitakin jos se silleen säilyis varmemmin .
Kiits :flower: !Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Ok, lukitsen ja muokkaan tän ketjun linkin ensimmäiseen viestiin =)Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:Voishan sen lukitakin jos se silleen säilyis varmemmin .
Näyttää kyllä todella siltä että siellä voi törmätä vampyyriinAlkuperäinen kirjoittaja kisumisu83:ui toi mettäkuva, tonne kun pääsis patikoimaan ja mukaan vois ottaa yhen tai parikin vampyyria =)
mulle on 10vuotis häälahjaks luvannu mies et pääsen niagaran putouksille, taidan haluta samalla reissulla tonne eli vain 6vuotta tarttee odottaa =)Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:La Push
Lukittu asiattomuuksien takia :snotty: .Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä jo melkein hätäännyin että missä vika kun toiseen ketjuun ei saa vastattua enää
myönnän ja aion jatkaa kuolaamista ja kuvien linkittelyä tännekin. edesautan riippuuvuuden säilymistä..Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:Lukittu asiattomuuksien takia :snotty: .Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä jo melkein hätäännyin että missä vika kun toiseen ketjuun ei saa vastattua enää
Kerro kerro! Aliisa?Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Mulla kyllä täytyy myöntää, että kun tytölle kuukausi sitte nimeä valittiin niin vaikutti Twilight vähän..