Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

Me ajateltiin miehen kanssa molemmat ryhtyä tähän mukaan.

Rouva: kyllä sä siitä laittikokisesta pystyt luopumaan, ihan varmasti! Kovaa itsekuria se vaatii. Olen itse juonut joskus noin 4 litraa limsaa päivässä (hampaat tykkää) ja tällä hetkellä en juo tippaakaan :) Limut turvottaakin tosi paljon :)
 
Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Se nyt on ymmärrettävää et niitä ruoka-aineita ei saa mennä muuttamaan..
Mut mä en vaan jaksa syödä noin isoja annoksia... :snotty:


*muoks* Eipäs kun ilmeisesti saakin :D
koita ajatella niin, että sä laihdut vaan kun syöt tuon määrän :) moni kun kuvittelee että laihtuu vain pienillä määrillä...
eikä 200g kasviksia lopulta paljoa ole, siihen sitten 100g jotain lihaa, ei se nyt ylitsepääsemättömän paljoa ole ;) kyllä sä pystyt! :D
Näinpä, tuo 200 g tulee täyteen jo yhdestä tomaatista, pätkästä kurkkua ja parista salaatinlehdestä... Eikä 100 g lihaakaan paljoa ole! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Turmaliini:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
hei ihan oikeesti nyt!!
-määrät on tarkat ja ne määrät on oikeesti suunniteltu tarkkaan, niitä ei saa mennä muuttamaan.
-kaikki ruoka-aineet on syötävä, niitä ei saa mennä ominpäin korvaamaan millään. jos joku ruoka on korvattavissa, niin siinä on sillon se / merkki.
-kahvi,tee ja mausteet on sallittuja, mutta muuten ei omia ruoka-aineita tai juomia oteta mukaan.
-lipsumisia ei sallita, mitään ylimäärästä ei suuhun saa laittaa.
-aterioiden paikkoja saa muokata, mutta aterioita ei saa jakaa.
-vettä juodaan 3l päivässä
-muistakaa nuo omegat :wave:
-ruokailuvälitä maksimissaan 4h ,se on oikeesti tosi tärkeetä että syö säännöllisin väliajoin.

älkää heti alussa alkako nirsoileen :D on sitä helpompiakin diettejä jos ei halua tämmöstä kirjaimellisesti noudattaa =)
Itse asiassa luin nyt tuota Jutan sivua ja siellä Jutta itse vastaillut näin:

"Voitte korvata ruoka-aineita, jos joku ei sovi teille, kunhan tarkastatte, että vastaa ohjeeseen merkittyä ruoka-ainetta tai lisäravinnetta ravintoarvoiltaan."

"Tuotteiden vaihtaminen on mahdollista, jos ravintoarvot täsmäävät."

http://www.gojuttago.com/?p=375#comments
Jep, mutta jos kyse on ihmisestä joka ei noista ravintoarvoista mitään tiedä, niin paras on, kun ei mene solkkaamaan tuota suuntaan taikka toiseen.
Eria asia toki, jos homman osaa.
niimpä. kovin moni tuskin äkkiseltään löytää rasvatonta raejuustoa täysin korvaavaa tuotetta.
mutta toki jos löytää, niin siitähän voi tulla sitten vinkkaamaan tänne muillekin, jos muillakin tekee just tuo raejuusto tiukkaa! :wave:
 
Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja himpsuli:
Me ajateltiin miehen kanssa molemmat ryhtyä tähän mukaan.

Rouva: kyllä sä siitä laittikokisesta pystyt luopumaan, ihan varmasti! Kovaa itsekuria se vaatii. Olen itse juonut joskus noin 4 litraa limsaa päivässä (hampaat tykkää) ja tällä hetkellä en juo tippaakaan :) Limut turvottaakin tosi paljon :)

No sekin, hampaat on ihan varmasti kärsineet hiilihapoista ja kyllä se kolan kofeiini tummentaakin hampaita!
 
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Huh aika tiukalle kuulostaa... MUTTA olisipa ihana päästä röllyistä eroon.... Oliko tarkoitus siis aloittaa HUOMENNA? Juuri koulutuspäivä ja syömme ravintolassa :(
no periaatteessahan tuo "alkaa huomenna", mutta kyllähän sitä ihan samalla tavalla laihtuu vaikka alottais ens kuussa, eli voithan sä alottaa keskiviikkona :) tai sitten tilaat ravintolassa vaikka kalaa ja kasviksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Se nyt on ymmärrettävää et niitä ruoka-aineita ei saa mennä muuttamaan..
Mut mä en vaan jaksa syödä noin isoja annoksia... :snotty:
Sä syöt aivan liian vähän. Millä sä elät niillä sun kalorimäärillä?
Raejuustolla, keitetyllä parsalla, kurkulla ja Nutrilett-patukoilla silloin kun en kerkee kotona syömään. On sit viel jotain muutaki mut jostain kumman syystä nyt lyö tyhjää :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Se nyt on ymmärrettävää et niitä ruoka-aineita ei saa mennä muuttamaan..
Mut mä en vaan jaksa syödä noin isoja annoksia... :snotty:
Sä syöt aivan liian vähän. Millä sä elät niillä sun kalorimäärillä?
Oletko muuten Essie laihtunut noin pienillä kalorimäärillä kovastikkin? Miten jaksat päivän, eikö heikota ja väsytä?
No mä laihduin aikast hyvin mut kaikki tuli takas kun oli niin paljon kaikkea juhlaa viikonloppuisin et kaikki tuli melkein heti takaisin :snotty:
En vaan osaa pitää näppejä erossa kun tarjolla on kaikkea hyvää :ashamed:

Eikä ole heikottanut eikä väsyttänyt :)
 
asd
Uskaltaskohan tuolle dieetille alkaa, kun imettää? Onko kukaan imettäjä aloittamassa tuoa diettiä? Mulla tahtoo kaikki dieetit vaikuttaa maidontuloon, mutta toisaalta liikakilot ressaa...
 
Mut eiks noin tiukassa kalorimäärässä oo just se vaara että jos joskus erehtyy syömään enemmän niin kroppa ottaa ne kaikki varastoon kun pelkää että taas kohta mennään alivajeelle...? Siis pitäsi syyä enempi että kroppakin usklataa kuluttaa sit reilusti?

Mut juu, jaksatko siä edes liikkua noin vähillä energioilla?
 
Ohhis
Alkuperäinen kirjoittaja asd:
Uskaltaskohan tuolle dieetille alkaa, kun imettää? Onko kukaan imettäjä aloittamassa tuoa diettiä? Mulla tahtoo kaikki dieetit vaikuttaa maidontuloon, mutta toisaalta liikakilot ressaa...
En alkaisi jos imetän, järki käteen hoi!
 
...
Kuulkaas, mitäs kaviksia laitatte ostoslistalle huomiseks?

Tää on ihan huippua, ku on tarkat ohjeet eikä tartte omaa päätä vaivata mitä syö ja millon:)

Ja ku kaikki ruuat on vielä sovellettaessa koko perheelle (miellä esim.joinain päivinä jatketaan lihasta kastike, ku oon ottanu oman osan pois ym.).

Ja sit, mitä tulisia mausteita käytätte? Ja löytyyköhän tuolta tavisruokakaupasta nuita rasvanpolttajia ja vihreä tee-kapseleita?

Vitsit, ku on kiva lähtee mukaan tähän. Mitat olis 161cm/64 kg.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Mut eiks noin tiukassa kalorimäärässä oo just se vaara että jos joskus erehtyy syömään enemmän niin kroppa ottaa ne kaikki varastoon kun pelkää että taas kohta mennään alivajeelle...? Siis pitäsi syyä enempi että kroppakin usklataa kuluttaa sit reilusti?

Mut juu, jaksatko siä edes liikkua noin vähillä energioilla?
Ai mä vai? :)
Joka päivä käyn koiran kanssa lenkillä ja jumpassa silloin kun on aikaa ja rahaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Mut eiks noin tiukassa kalorimäärässä oo just se vaara että jos joskus erehtyy syömään enemmän niin kroppa ottaa ne kaikki varastoon kun pelkää että taas kohta mennään alivajeelle...? Siis pitäsi syyä enempi että kroppakin usklataa kuluttaa sit reilusti?

Mut juu, jaksatko siä edes liikkua noin vähillä energioilla?
Ai mä vai? :)
Joka päivä käyn koiran kanssa lenkillä ja jumpassa silloin kun on aikaa ja rahaa :)
Juu sä :D

Hittolainen, miä kyllä pökräisin jos yhella nutrilett patukalla menisin päivässä... (se 300 kaloria...)
 
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Mut eiks noin tiukassa kalorimäärässä oo just se vaara että jos joskus erehtyy syömään enemmän niin kroppa ottaa ne kaikki varastoon kun pelkää että taas kohta mennään alivajeelle...? Siis pitäsi syyä enempi että kroppakin usklataa kuluttaa sit reilusti?

Mut juu, jaksatko siä edes liikkua noin vähillä energioilla?
Ai mä vai? :)
Joka päivä käyn koiran kanssa lenkillä ja jumpassa silloin kun on aikaa ja rahaa :)
Juu sä :D

Hittolainen, miä kyllä pökräisin jos yhella nutrilett patukalla menisin päivässä... (se 300 kaloria...)
No mä totuttauduin pikkuhiljaa :) Loppujen lopuks ei oo oikeastaan nälkä ollenkaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Kuulkaas, mitäs kaviksia laitatte ostoslistalle huomiseks?

Tää on ihan huippua, ku on tarkat ohjeet eikä tartte omaa päätä vaivata mitä syö ja millon:)

Ja ku kaikki ruuat on vielä sovellettaessa koko perheelle (miellä esim.joinain päivinä jatketaan lihasta kastike, ku oon ottanu oman osan pois ym.).

Ja sit, mitä tulisia mausteita käytätte? Ja löytyyköhän tuolta tavisruokakaupasta nuita rasvanpolttajia ja vihreä tee-kapseleita?

Vitsit, ku on kiva lähtee mukaan tähän. Mitat olis 161cm/64 kg.
kukkakaalta,parsakaalta,
erilaisia salaatteja, tomaatteja,kurkkua,erivärisiä paprikoita,
porkkanoita jne. Kannattaa varmaan paljon just muunnella ruokaa väreillä, ainakin itselle on tärkeetä ettei ruoka näytä joka kerta tismalleen samalta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Mut eiks noin tiukassa kalorimäärässä oo just se vaara että jos joskus erehtyy syömään enemmän niin kroppa ottaa ne kaikki varastoon kun pelkää että taas kohta mennään alivajeelle...? Siis pitäsi syyä enempi että kroppakin usklataa kuluttaa sit reilusti?

Mut juu, jaksatko siä edes liikkua noin vähillä energioilla?
Ai mä vai? :)
Joka päivä käyn koiran kanssa lenkillä ja jumpassa silloin kun on aikaa ja rahaa :)
Juu sä :D

Hittolainen, miä kyllä pökräisin jos yhella nutrilett patukalla menisin päivässä... (se 300 kaloria...)
No mä totuttauduin pikkuhiljaa :) Loppujen lopuks ei oo oikeastaan nälkä ollenkaan :)
mutta kuten itsekin huomasit, niin sehän ei kauheen järkevä dietti ollu, kun kilot tuli heti takasin kun söitä yli tuon määrän.
pitää syödä enemmän niin että sun lihakset toimii ja niin että rasva alkaa palaa. jos syö kovin vähän niin se rasva nimenomaan jää kehoon ja lihakset surkastuu.
kokeile nyt syödä enemmän :)
 
asd
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Mut eiks noin tiukassa kalorimäärässä oo just se vaara että jos joskus erehtyy syömään enemmän niin kroppa ottaa ne kaikki varastoon kun pelkää että taas kohta mennään alivajeelle...? Siis pitäsi syyä enempi että kroppakin usklataa kuluttaa sit reilusti?

Mut juu, jaksatko siä edes liikkua noin vähillä energioilla?
Ai mä vai? :)
Joka päivä käyn koiran kanssa lenkillä ja jumpassa silloin kun on aikaa ja rahaa :)
Juu sä :D

Hittolainen, miä kyllä pökräisin jos yhella nutrilett patukalla menisin päivässä... (se 300 kaloria...)
No mä totuttauduin pikkuhiljaa :) Loppujen lopuks ei oo oikeastaan nälkä ollenkaan :)
Tuo näläntunne on muuten jännä... Sen saa häivytettyä, kun vähentää ruoka-annoksia pikkuhiljaa. Muistan, kun villinä nuoruutena laihdutin ja oli niin paljon kaikkea muuta tekemistä, että ruoka vain unohtui. Jossain vaiheessa huomasin, että syön päivän aikana vain yhden pilttipurkin ja ruisleivän puolikkaan ilman lisukkeita... :) Ei ehkä tervettä. No, sitten aloin hieman lisäämään syömisiäni, kun huomasin kuin vähän syön.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Mut eiks noin tiukassa kalorimäärässä oo just se vaara että jos joskus erehtyy syömään enemmän niin kroppa ottaa ne kaikki varastoon kun pelkää että taas kohta mennään alivajeelle...? Siis pitäsi syyä enempi että kroppakin usklataa kuluttaa sit reilusti?

Mut juu, jaksatko siä edes liikkua noin vähillä energioilla?
Ai mä vai? :)
Joka päivä käyn koiran kanssa lenkillä ja jumpassa silloin kun on aikaa ja rahaa :)
Juu sä :D

Hittolainen, miä kyllä pökräisin jos yhella nutrilett patukalla menisin päivässä... (se 300 kaloria...)
No mä totuttauduin pikkuhiljaa :) Loppujen lopuks ei oo oikeastaan nälkä ollenkaan :)
mutta kuten itsekin huomasit, niin sehän ei kauheen järkevä dietti ollu, kun kilot tuli heti takasin kun söitä yli tuon määrän.
pitää syödä enemmän niin että sun lihakset toimii ja niin että rasva alkaa palaa. jos syö kovin vähän niin se rasva nimenomaan jää kehoon ja lihakset surkastuu.
kokeile nyt syödä enemmän :)
Juu no mut mulla varmaan eka viikko menee tästä dieetistä puolikkailla annoksilla :snotty: Kestää hetki et sinne mahaan taas uppoo :D
 
voisko joku muuten vinkata sitten tänne kun ne liikunta jutut tulee tonne sivulle :)

mä en tässä pysty oleen vielä mukana kun oon raskaana (viikkoja 27+) , mutta seuraan tätä kyllä mielenkiinnolla ja aijon alottaa tällä tehostartin kunhan pääsen mahasta eroon :D

tällähetkellä kävelen/pyöräilen 4krt viikossa 6km, lisäksi käyn salilla ja/tai erilaisissa jumpissa 4-6krt/vko.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Team Switzerland:
Harrastatteko muuten paljon liikuntaa tämän ruokavalion lisäksi?
Lenkkeilen koiran kanssa, vesinyrkkeilen ja ajattelin mennä läheiseen kuntokeskukseen johonkin ryhmiin... 1 x viikossa ainakin, miten nyt työt sallii :) ainakin BodyPump, Step ja Spinning kiinnostaisi.
 

Yhteistyössä