VIRALLINEN BIG BROTHER 2009 KETJU! osa 1

  • Viestiketjun aloittaja fäni
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja aino:
Tämän vuoden BB-ketju on tosi hiljainen, kun tämä on tosiaan ensimmäinen :O Pitäisikö nyt aloittaa lokakuun kunniaksi UUSI KETJU?!
No mitäs järkeä siinä olisi? Yleensä uusia tehdään kun vanha ei enää toimi ja siihen ei saa kirjoitettua.
 
aino
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja aino:
Tämän vuoden BB-ketju on tosi hiljainen, kun tämä on tosiaan ensimmäinen :O Pitäisikö nyt aloittaa lokakuun kunniaksi UUSI KETJU?!
No mitäs järkeä siinä olisi? Yleensä uusia tehdään kun vanha ei enää toimi ja siihen ei saa kirjoitettua.
No se, että ei veny turhan pitkäksi, mutta ihan sama, antaa olla ;)
 
Ella
Toivottavasti Vappu kuittailee Samille ja Jusulle tuosta peiton heilutuksesta..:D
Siis eikö se kortsu minkä Käpsytin löysi, ollut Jesan ja Minnan?
Ainakin Sami aamulla kyseli Jusulta onko sillä pillerit..Eikä kuulemma ole..Sitten patisteli Jusua pk-huoneeseen hakemaan jälki-ehkäisyä..
 
ihmettelee
Kyllä ihmiset sitten on erilaisia! Musta toi Esa A on ihan perusjamppa, siihen nähden mitä monet muutkin hänen tyylisensä, siis korkeammin koulutetut ja vähän vähemmänkin, jotka ei harrasta ryyppäämistä ja biletystä kovin ahkeraan. Mien suppee noiden toisten ihmistuntemus oikein on kun pitävät Esaa niin kauheen erilaisena?? Itse olen lähihoitaja ja koen ajattelutapani olevan hyvin samankaltainen,pohdiskeleva ja analysoiva, en ymmärrä mikä tekee esasta niin oudon muka? Kertoi että talossa ei ole hänelle ominaisia asioita. Mitenkähän olis jos joku noista muista istutettais Esan ystäväpiirin keskelle heidän juttuihinsa, miten pärjäis ja olsiko niin suunapäänä tutstumassa ihmisiin.
 
vieras
Mä en voi sietää tota Justiinaa... Se on alkanu kävelemäänkin niin leuhkasti sen jälkeen ku siitä tuli päälikkö. Kyttäs myös Samia alusta asti ja salettiin oli suunitellu pokaavansa sen sänkyyn. Sillä anto Käpsylle kaks pistettä ku halus kilpailijansa pihalle.
Onneks Sami ja Käpsy sai asiansa sovittua ja Justus painu yksin sviittiin,
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja homelitoosa:
minkähänlaista porukkaa menee sunnuntaina taloon? miehiä vai naisia? mitä veikkaatte?
Ai sunnuntainako ne vasta menee? Eikös vappu puhunut loppuviikosta? Sen perusteella ajattelin, että ennen sunnuntaita
 

Yhteistyössä