VIRALLINEN BIG BROTHER 2009 KETJU! osa 1

  • Viestiketjun aloittaja fäni
  • Ensimmäinen viesti
Just katon boksilta lauantain bb-lähetystä (en oo kerinny katsomaan siitä eteenpäin.. :( ) ja ajattelin että tuo Nino on kyllä niin vekkuli tapaus että hauska katsoa, niin nyt se on sit poistettu. :|

Ninosta pitäs painattaa paitoja joissa lukis "mä oon vi*tu adhd" :LOL:
 
vieras22
Alkuperäinen kirjoittaja Usvametsän neito:
Just katon boksilta lauantain bb-lähetystä (en oo kerinny katsomaan siitä eteenpäin.. :( ) ja ajattelin että tuo Nino on kyllä niin vekkuli tapaus että hauska katsoa, niin nyt se on sit poistettu. :|

Ninosta pitäs painattaa paitoja joissa lukis "mä oon vi*tu adhd" :LOL:
Anteeksi, mutta kerro mulle mitä hauskaa on henkilössä joka ahdistelee toista seksuaalisesti? Työntää käsiä väkisin toisen housuihin kielloista huolimatta ja vonkaa vaikka toinen sanoo että ei kiinnosta ja että lopeta? Minusta kun tuo ei ole viihteellistä vaan sairasta :(
 
vieras
jos se liittyskin tuohon seiskan juttuun kun minna ja esa j on kans käytetty päiväkirjahuoneessa..oisko tullu käsky olla hiljaa jos jotain tietävät...
jos se oiskin tullu bb tuotannon ylemmältä taholta se pois kutsu selvittään asiaa tarkemmin..
noh,spekulaatioo vaan
 
vieras
Käpä ei pystynyt peittämään iloisuuttaan,kun sohvalla puivat Ninon lähtöä..Ihan innoissaan kun pahin kilpailija poistettiin..Voi Nino..Se ois vienyt helposti voiton, noi muut ei anna itsestään mitään..Turhaa tapettia vaan..:(
Eipä tarvi tarvi enää seurata tätäkään..Plääh :(
 
ellu
Alkuperäinen kirjoittaja Liehu:
Tänään jako..Ja minkä ihmeen takia häädössä 6 asukasta?
Pikkasen rahastuksen makua..Luultavimmin Sampo , Marko tai Toni ulostautuu sunnuntaina..
kaikki ne 6 sai ääniä eniten ääniä.
Esa A ja Marko sai 6.
Sampo, Toni, Kätlin ja Esa J 4 pistettä.
 

Yhteistyössä