VIRALLINEN BIG BROTHER 2009 KETJU! osa 1

  • Viestiketjun aloittaja fäni
  • Ensimmäinen viesti
Mua ylipäänsä ärsyttää et aina äänestetään ulos ne ihmiset jotka tekee ohjelmasta katsomisen arvoisin, aina vahvat ja veemäiset heti ulos.
Loppukausi onkin sitten yhtä ihkunamnamia mitä ei jaksa enää edes katsoa kun ei vaan enää tapahdu yhtään mitääN!!!!
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Mua ylipäänsä ärsyttää et aina äänestetään ulos ne ihmiset jotka tekee ohjelmasta katsomisen arvoisin, aina vahvat ja veemäiset heti ulos.
Loppukausi onkin sitten yhtä ihkunamnamia mitä ei jaksa enää edes katsoa kun ei vaan enää tapahdu yhtään mitääN!!!!
Juuri näin. Mä en kans ymmärrä tota asiaa :/
 
...
Siellä ei mun mielestä nytkään tapahdu yhtään mitään !! Siellä ei oo ees sitä viikkotehtävä juttua eikä sitä et kävisivät siellä kaupassa. Siis on NIIN tylsä bb kausi et huh huh!! Eihän ne tee siellä muuta ku makaa ja syö.. kuka sitä jaksaa katella.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Siellä ei mun mielestä nytkään tapahdu yhtään mitään !! Siellä ei oo ees sitä viikkotehtävä juttua eikä sitä et kävisivät siellä kaupassa. Siis on NIIN tylsä bb kausi et huh huh!! Eihän ne tee siellä muuta ku makaa ja syö.. kuka sitä jaksaa katella.
Onneksi se katseleminen on toistaiseksi vielä ihan vapaaehtoista ;).
 
viuh
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Sampo ja Ragnar on kyllä sellaset "tapettiheput", jotta joutasivat mun mielestä lähtemään.
Peesi. Sampo on muutenkin niin yliarvostettu oravahammas. Tommosia löytyy Helsingin ihmisvilinästä tusinasta 13...Boring!
 
Olen kans hyvin onnekas ettei tullut otettua 24/7. Ajattelin ennen kauden alkua että nyt sen otan, koska äippälomakin alkaa sopivasti tässä kauden aikana ja kotona olen kuitenkin tylsyyteen pakahtumassa. Mutta joo, säästyi hyvin pitkä penni eikä harmita yhtään !
Toivottavasti nää uudet asukkaat jotka sinne taloon on menossa, sais edes hiukan enempi menoa taloon.
Oli kyllä kauden suhteen odotukset hieman liian korkealla..
 
=)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jesan kilahduksia on kiva katsella :D Miten voikaan olla niiiiin myrtsi?
Ja jos jää slummiin niin varmasti tyylillä: Katse voisi tappaa..
Jesa muuten hermostuu hiiteen jos porukan joutuu joku asukas jakamaan uudelleen ja Jesa joutuu slummiin vielä :D :D Se tilttaa lopullisesti.....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jesan kilahduksia on kiva katsella :D Miten voikaan olla niiiiin myrtsi?
Ja jos jää slummiin niin varmasti tyylillä: Katse voisi tappaa..
Jesa muuten hermostuu hiiteen jos porukan joutuu joku asukas jakamaan uudelleen ja Jesa joutuu slummiin vielä :D :D Se tilttaa lopullisesti.....
Niin varmasti tilttaa..Kuin voi syödä raavasta miestä noin pahasti :D
Ja se selittely siitä tietovisasta..Kun ei osaa niin ei osaa, turha marmattaa jälkeenpäin!
 
=)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jesan kilahduksia on kiva katsella :D Miten voikaan olla niiiiin myrtsi?
Ja jos jää slummiin niin varmasti tyylillä: Katse voisi tappaa..
Jesa muuten hermostuu hiiteen jos porukan joutuu joku asukas jakamaan uudelleen ja Jesa joutuu slummiin vielä :D :D Se tilttaa lopullisesti.....
Niin varmasti tilttaa..Kuin voi syödä raavasta miestä noin pahasti :D
Ja se selittely siitä tietovisasta..Kun ei osaa niin ei osaa, turha marmattaa jälkeenpäin!
Miehelle illalla sanoinkin, että ei se korea ulkonäkö ihmisestä kummosta tee :/ Alkuun katoin Jesaa, että ompas hyvännäköinen, mut joo, ihan tavis mutruhuulihan toi on!!
Mut jospas Minna pääsis paratiisiin, niin se vasta Jesaa masentaiskin :p
 
=)
Alkuperäinen kirjoittaja kieku:
Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:
uudet asukit sekoittaa pakan.. :D
Toivottavasti ei enää noita 18-20 vuotiaita..25-35 oliskin jo hyvä..
Kumpaakohan sukupuolta ovat?

Niin ja toivottavasti hieman poikkeavat tuosta tämän hetkisestä muotista, kaikki on niiiiiin samanlaisia :/ Väriä ja säpinää taloon, kiitos!!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Alkuperäinen kirjoittaja kieku:
Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:
uudet asukit sekoittaa pakan.. :D
Toivottavasti ei enää noita 18-20 vuotiaita..25-35 oliskin jo hyvä..
Kumpaakohan sukupuolta ovat?

Niin ja toivottavasti hieman poikkeavat tuosta tämän hetkisestä muotista, kaikki on niiiiiin samanlaisia :/ Väriä ja säpinää taloon, kiitos!!!
Menneiltä vuosilta tämän tyylisiä asukkaita tahtoisin..
Olli, Kaki, Farbod, Aki...:D
Niissä oli sitä jotain..
 
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Alkuperäinen kirjoittaja kieku:
Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:
uudet asukit sekoittaa pakan.. :D
Toivottavasti ei enää noita 18-20 vuotiaita..25-35 oliskin jo hyvä..
Kumpaakohan sukupuolta ovat?

Niin ja toivottavasti hieman poikkeavat tuosta tämän hetkisestä muotista, kaikki on niiiiiin samanlaisia :/ Väriä ja säpinää taloon, kiitos!!!


:D terttua lisää..
 
kieku
Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Alkuperäinen kirjoittaja kieku:
Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:
uudet asukit sekoittaa pakan.. :D
Toivottavasti ei enää noita 18-20 vuotiaita..25-35 oliskin jo hyvä..
Kumpaakohan sukupuolta ovat?

Niin ja toivottavasti hieman poikkeavat tuosta tämän hetkisestä muotista, kaikki on niiiiiin samanlaisia :/ Väriä ja säpinää taloon, kiitos!!!


:D terttua lisää..
Terttu oli ihan huippu :D
Ja se Riitta eli Rilli silloin 07
 
=)
Alkuperäinen kirjoittaja kieku:
Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Alkuperäinen kirjoittaja kieku:
Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:
uudet asukit sekoittaa pakan.. :D
Toivottavasti ei enää noita 18-20 vuotiaita..25-35 oliskin jo hyvä..
Kumpaakohan sukupuolta ovat?

Niin ja toivottavasti hieman poikkeavat tuosta tämän hetkisestä muotista, kaikki on niiiiiin samanlaisia :/ Väriä ja säpinää taloon, kiitos!!!


:D terttua lisää..
Terttu oli ihan huippu :D
Ja se Riitta eli Rilli silloin 07
Joku mumma ja pappaikäinen sinne vois tulla... =) Hieman erillaista menoa. Ja lapista vois kans tulla väkeä, ovat minun mielestä erillaista väkeä kuin nää eteläsuomen eläjät =)
 
bu ha haa
toivottavasti Sampo tekee jotain radikaalia: erottaa kätlinin ja samin, minnan ja esaj:n, pitää erossa danan ja ragnarin jne...nino kans slummiin esaj:n kaveriksi ja sami sais pysyy siellä kans. sit ne pari uutta potentiaalista urosta (hetero) ja bileet pystyyn ... johan rupeis kätlin, dana ja minna tanssahtelemaan ja poijat seurais köyden takaa...bu ha haa
 

Yhteistyössä