VIRALLINEN BIG BROTHER 2009 KETJU! osa 1

  • Viestiketjun aloittaja fäni
  • Ensimmäinen viesti
?!?
Mä jos pääsisin tuonne BB taloon, niin mä houkuttelisin noi asukkaat kapinaan :D Tai ei nyt kapinaan, mut olemaan tottelematon ;) Mitähän Isoveli parka tekis jos slummin ja paratiisin väki alkais elelemään ihan sikinsokin, rankkua pukkais, mut viis niistä :D Minkähänlaisia keinoja Isoveli alkais käyttämään.... vai oisko lopulta aivan voimaton ;)
Ollaan tätä monesti miehen kanssa mietitty ja naureskeltu! :D
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Aika pelottavasti käyttaytyi tuo Sami Ninoa kohtaan, "täällä on väkuvaltainen käytös kiellettyä, halusin vaan kattoo sua silmiin"
Näimpä, alkaa Samilla pipa hiljalleen kirraamaan :/ Eka oli siellä paratiisissa ja mässytty sipsejä ja karkkeja slummilaisten nenän edessä ja melskasivat yöaikaan, nyt tuo kaikki sama on kielletty Samin ja EsaJ:n mielestä uusilta paratiisilaisilta.
Toinen kellä kirraa ja pahasti on EsaJ, outo mies :/ mulkoilee kaikki ja ärisee jokaisesta asiasta!!
 
koukussa
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Aika pelottavasti käyttaytyi tuo Sami Ninoa kohtaan, "täällä on väkuvaltainen käytös kiellettyä, halusin vaan kattoo sua silmiin"
Joo, vahvistui kyllä käsitys Samista -Idiootti se on. Mikähän rokkaristara se oikein kuvittelee olevansa... Huvitti myös, kun jotain lauko, ettei nykyiset paratiisilaiset olis pärjännyt jalkapallotehtävässä fyysisen kuntonsa puolesta. Sitten kun näytettiin treenejä, niin jätkä fuskasi kaikissa kyykky- ja vatsalihasliikkeissä.... :LOL:
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja koukussa:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Aika pelottavasti käyttaytyi tuo Sami Ninoa kohtaan, "täällä on väkuvaltainen käytös kiellettyä, halusin vaan kattoo sua silmiin"
Joo, vahvistui kyllä käsitys Samista -Idiootti se on. Mikähän rokkaristara se oikein kuvittelee olevansa... Huvitti myös, kun jotain lauko, ettei nykyiset paratiisilaiset olis pärjännyt jalkapallotehtävässä fyysisen kuntonsa puolesta. Sitten kun näytettiin treenejä, niin jätkä fuskasi kaikissa kyykky- ja vatsalihasliikkeissä.... :LOL:
Naiset teki ne kyykky jutut alas asti, jätkät vähän sinne päin pyllisteli :D Aso ei oikein haltsannut hommaa ollenkaan =)
Sami on tosi rasittavan oloinen, mielinkielin ja yhtä äkkiä ärsynä. Taitaa vähän jo stressata toi slummielämä ja puuroriisi-sardiini mössö :D
 
Haidi
Jesan mielestä Nino on idiootti apina, joka käyttäytyy kuin 10-vuotias..Ja Sami-ärsyke peesaa vieressä...höystettynä kommentilla v*tun homo!
Mut toi stringipylly meni ohi?
 
247
Hassuja ovat vastanneet tietovisassa! Yllätys että ei Mensan Esa tienny mistä lyhenne AIV- tulee.
Oon kahden vaiheilla, onko Jesa ihana vai dorka. Se ei sais hymyillä ollenkaan, kattelis vaan tuimasti ni ois aika hot.
Stringipylly oli hauska juttu YleX aamusta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja 247:
Hassuja ovat vastanneet tietovisassa! Yllätys että ei Mensan Esa tienny mistä lyhenne AIV- tulee. Oon kahden vaiheilla, onko Jesa ihana vai dorka. Se ei sais hymyillä ollenkaan, kattelis vaan tuimasti ni ois aika hot.
Stringipylly oli hauska juttu YleX aamusta...
Taisi olla niin, että Mensa ei halunnut päälliköksi ja vastaili miten sattuu kysymyksiin.
 

Yhteistyössä