VIRALLINEN BIG BROTHER 2009 KETJU! osa 1

  • Viestiketjun aloittaja fäni
  • Ensimmäinen viesti
aino
Voi vittu, että toi Jelena on ärsyttävä. Katoin just extran boxilta ja jestas mitä valitusta. Toivoi pääsevänsä slummiin, mutta paratiisissakin valitti jostain keitosta. AAARGH!! Sit vielä niille slummilaisille ja samalla söi jotain niiden nenän edessä. Miksi ne ei sanoneet sille mitään???
 
db
Alkuperäinen kirjoittaja db:
Mitenhän BB suhtautuu tuohon uusien slummilaisten rakennushommaan? Kohta rankkua pukkaa....
Hyvä kun vaihtui päittäin tuo porukka.
Minnehän puolelle se uusi asukas joutuu??
Heh mä tiesin tän, nyt tuli Asolle määräys, että noi suihkusuoja systeemit (puu-pahvi viritelmät ) pitää purkaa pois, ettei ne ole kameran edessä!! :D
 
??
Miksei toi BB järkkää jotain äksöniä noille asukkaille, saatais sinne jotain säpinää ja ehkä kähinääkin :D
Nyt vain istua möllöttävät ja haaveilevat, "mitähän sitä tekis?" TYLSÄÄ katsottavaa!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Miksei toi BB järkkää jotain äksöniä noille asukkaille, saatais sinne jotain säpinää ja ehkä kähinääkin :D
Nyt vain istua möllöttävät ja haaveilevat, "mitähän sitä tekis?" TYLSÄÄ katsottavaa!!
Olihan siel eilen bileet.
 
??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Miksei toi BB järkkää jotain äksöniä noille asukkaille, saatais sinne jotain säpinää ja ehkä kähinääkin :D
Nyt vain istua möllöttävät ja haaveilevat, "mitähän sitä tekis?" TYLSÄÄ katsottavaa!!
Olihan siel eilen bileet.
Oikein tosi bileet joo... :D Mut päivisinkin vois olla jotain toimintaa!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Miksei toi BB järkkää jotain äksöniä noille asukkaille, saatais sinne jotain säpinää ja ehkä kähinääkin :D
Nyt vain istua möllöttävät ja haaveilevat, "mitähän sitä tekis?" TYLSÄÄ katsottavaa!!
Olihan siel eilen bileet.
Oikein tosi bileet joo... :D Mut päivisinkin vois olla jotain toimintaa!!
Mjuu, justiin sen takia ei huvita katsoa koko ohjelmaa. Yhtä möllötystä ja kakan jauhantaa. Pitäs tosiaan olla asukkailla oikeus harrastaa ja tehä juttuja enempi. En tajua mikä järki siinä on että siellä vaan lojutaan muu aika viikkotehtäviä lukuunottamatta.
 
aino
Alkuperäinen kirjoittaja db:
Alkuperäinen kirjoittaja db:
Mitenhän BB suhtautuu tuohon uusien slummilaisten rakennushommaan? Kohta rankkua pukkaa....
Hyvä kun vaihtui päittäin tuo porukka.
Minnehän puolelle se uusi asukas joutuu??
Heh mä tiesin tän, nyt tuli Asolle määräys, että noi suihkusuoja systeemit (puu-pahvi viritelmät ) pitää purkaa pois, ettei ne ole kameran edessä!! :D
Siis yrittiks ne tarkoituksella peittää näkyvyyttä vai mitä meinas?
 
vieras
Järkyttävä käytös, rivo kieli, huono koulutus(90%), paha riippuvuus jne. Siitä on BB- asukas tehty. Kertoo paljon tuotantotiimistä. Tiimi ei voi koostua monestakaan järjenjättiläisestä, vaan edustaa todennäköisesti samaa tasoa.
 
db
Alkuperäinen kirjoittaja aino:
Alkuperäinen kirjoittaja db:
Alkuperäinen kirjoittaja db:
Mitenhän BB suhtautuu tuohon uusien slummilaisten rakennushommaan? Kohta rankkua pukkaa....
Hyvä kun vaihtui päittäin tuo porukka.
Minnehän puolelle se uusi asukas joutuu??
Heh mä tiesin tän, nyt tuli Asolle määräys, että noi suihkusuoja systeemit (puu-pahvi viritelmät ) pitää purkaa pois, ettei ne ole kameran edessä!! :D
Siis yrittiks ne tarkoituksella peittää näkyvyyttä vai mitä meinas?
Jep, suojia siis tekivät, että ois saanut rauhassa suihkutella, ei ois haitannut vaikka pikkarit ois ollut poijes. =)
 
!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Järkyttävä käytös, rivo kieli, huono koulutus(90%), paha riippuvuus jne. Siitä on BB- asukas tehty. Kertoo paljon tuotantotiimistä. Tiimi ei voi koostua monestakaan järjenjättiläisestä, vaan edustaa todennäköisesti samaa tasoa.
Onhan noilla osalla hyväkin koulutus.... Mitäs ne Esat on? Minna on sairaanhoitaja..
 
aino
Alkuperäinen kirjoittaja db:
Alkuperäinen kirjoittaja aino:
Alkuperäinen kirjoittaja db:
Alkuperäinen kirjoittaja db:
Mitenhän BB suhtautuu tuohon uusien slummilaisten rakennushommaan? Kohta rankkua pukkaa....
Hyvä kun vaihtui päittäin tuo porukka.
Minnehän puolelle se uusi asukas joutuu??
Heh mä tiesin tän, nyt tuli Asolle määräys, että noi suihkusuoja systeemit (puu-pahvi viritelmät ) pitää purkaa pois, ettei ne ole kameran edessä!! :D
Siis yrittiks ne tarkoituksella peittää näkyvyyttä vai mitä meinas?
Jep, suojia siis tekivät, että ois saanut rauhassa suihkutella, ei ois haitannut vaikka pikkarit ois ollut poijes. =)
Miten yksinkertaisia ne voi olla? Tai ehkä tässä tapauksessa itsekkäitä, siis kyllähän ME nyt voidaan tämmönen rakentaa, kun ei ME haluta kaikkien nähden käydä...

Mitäs tykkäätte Justiinasta? Mä sain ihan hyvän ensivaikutelman, liekö muuttuu sitten, kun vähän aikaa on ollut. Tältä päivältä odotan vain Jellun putoamista ja sitä, kun Vappu pääsee avaamaan vähän sen käytöstä :D Tosin Jellu ottaa taas varmaan sen bimbo-roolin käyttöön ja ei tiedä taas mistään mitään, kun siltä kysellään.
 
db
Alkuperäinen kirjoittaja aino:
Alkuperäinen kirjoittaja db:
Alkuperäinen kirjoittaja aino:
Alkuperäinen kirjoittaja db:
Alkuperäinen kirjoittaja db:
Mitenhän BB suhtautuu tuohon uusien slummilaisten rakennushommaan? Kohta rankkua pukkaa....
Hyvä kun vaihtui päittäin tuo porukka.
Minnehän puolelle se uusi asukas joutuu??
Heh mä tiesin tän, nyt tuli Asolle määräys, että noi suihkusuoja systeemit (puu-pahvi viritelmät ) pitää purkaa pois, ettei ne ole kameran edessä!! :D
Siis yrittiks ne tarkoituksella peittää näkyvyyttä vai mitä meinas?
Jep, suojia siis tekivät, että ois saanut rauhassa suihkutella, ei ois haitannut vaikka pikkarit ois ollut poijes. =)
Miten yksinkertaisia ne voi olla? Tai ehkä tässä tapauksessa itsekkäitä, siis kyllähän ME nyt voidaan tämmönen rakentaa, kun ei ME haluta kaikkien nähden käydä...

Mitäs tykkäätte Justiinasta? Mä sain ihan hyvän ensivaikutelman, liekö muuttuu sitten, kun vähän aikaa on ollut. Tältä päivältä odotan vain Jellun putoamista ja sitä, kun Vappu pääsee avaamaan vähän sen käytöstä :D Tosin Jellu ottaa taas varmaan sen bimbo-roolin käyttöön ja ei tiedä taas mistään mitään, kun siltä kysellään.
"Emmä tiijä, nooo.. emmä osaa sanoo, ei kun emmä tiijä, hihihiiii..." Tyhmä vastaus joka kysymykseen, esittää tai sitten on oikeesti niin tyhmä?!? :eek:
Justiina on ihan hauskan oloinen ihminen, vähän erilainen, hyvällä tavalla :D Vieläköhän sinne uusia asukkaita tulee? Ja montakohan tänään putoo??
 
aino
"Emmä tiijä, nooo.. emmä osaa sanoo, ei kun emmä tiijä, hihihiiii..." Tyhmä vastaus joka kysymykseen, esittää tai sitten on oikeesti niin tyhmä?!? :eek:
Justiina on ihan hauskan oloinen ihminen, vähän erilainen, hyvällä tavalla :D Vieläköhän sinne uusia asukkaita tulee? Ja montakohan tänään putoo??[/quote]

Mun mielestä esittää, koska muuten osaa olla talossa koko aika äänessä ja hyvinkin tietoinen kaikista asioista. PK-huoneessakin oli ekalla viikolla tosi bimbo, mutta sen jälkeen, kun ekan kerran kilahti, niin johan unohtui tuo bimbo-rooli.
 
aino
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
lähtiskö 2 hemmoo .. Jellu ja Kätsy sais lähtee..
Jos kaksi, niin sitten mä toivon Jellun lisäksi Tuijaa, kaksi valittajaa vois mennä. Toisaalta Raksukin näytti toisen puolensa, kun nimesi vain peliä ajatellen Sampon ja Samiko se toinen oli... Ja kauheen vetäytyvän kuvan on antanut nyt itsestään. Kätsystä oon tykännyt, mutta katotaan kuinka kauan kestää :D Jotain diivailua on tullut huomattua sieltä suunnalta...
 

Yhteistyössä