VIRALLINEN BIG BROTHER 2009 KETJU! osa 1

  • Viestiketjun aloittaja fäni
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
oli pakko tulla vilkaseen, et mitä ihmettä siä ny tapahtuu, kun joka palstalla kohistaan.

mutta toi linkki |O eikö noilla ihmisillä oikeasti ole muuta elämää kun raportoida nettiin jonkun tekemisistä tuolla talossa, joka halvatun minuutti :headwall: surullista :kieh:
Muistankohan nyt ihan väärin vai olitko se sinä joka tunkee yllättävän usein näihin BB pinoihin jauhamaan miten ei kiinnosta pätkääkään mut siitä huolimatta ne avauksetkin pitää aina avata ja kommentoida :LOL: :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Mitä ootte tosta 62v tertusta mieltä:D?
Hitto tuolla on joku tooosi kova kiroilemaan..!! hitto että on kamalan kuuloista..:/
Yhäkin ja koko ajan enemmän: Ärsyttävä ja totaalisen ravostuttava.
En tykkää, en yhtään.
Tekisi mieli sulkea kaiuttimet aina kun se avaa suunsa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Mitä ootte tosta 62v tertusta mieltä:D?
Hitto tuolla on joku tooosi kova kiroilemaan..!! hitto että on kamalan kuuloista..:/
Yhäkin ja koko ajan enemmän: Ärsyttävä ja totaalisen ravostuttava.
En tykkää, en yhtään.
Tekisi mieli sulkea kaiuttimet aina kun se avaa suunsa.
Siis Terttu on miun ykkösinhokki :headwall:
Ja toivottavasti lähtee kotiin ensimmäisten joukossa
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
oli pakko tulla vilkaseen, et mitä ihmettä siä ny tapahtuu, kun joka palstalla kohistaan.

mutta toi linkki |O eikö noilla ihmisillä oikeasti ole muuta elämää kun raportoida nettiin jonkun tekemisistä tuolla talossa, joka halvatun minuutti :headwall: surullista :kieh:
Muistankohan nyt ihan väärin vai olitko se sinä joka tunkee yllättävän usein näihin BB pinoihin jauhamaan miten ei kiinnosta pätkääkään mut siitä huolimatta ne avauksetkin pitää aina avata ja kommentoida :LOL: :saint:
mä yritän päästä täst "kulttuuri"-ilmiöstä perille, että mikä ihme siinä kiehtoo. siis pakkohan siinä on olla jotain vetävää, kun siitä niin lujaa kohistaan, mutta kun se JUTTU ei aukee mulle sitten alkuunkaan. kun taas seuraavaan 3 kuukauteen mistään muusta ei puhutakkaan, niin ois kiva olla ees vähän kuusalla, että mikä tää juttu oikein on. vois ees puhua ihmisten kanssa täs syksyn aikana. tulee muuten yksinäistä
:snotty:

ja aa: mä en jauha, sä huomaat kyllä jos mä rupeen jauhamaan jostain ;) ja bee: taitaa olla peräti toinen BB-ketju, jonka avasin, ja jotain kommentoin ja cee: vapaa palsta, tuskin "tungen" mihinkään, ei näihin taida kutsuvieraslistaa olla :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Mitä ootte tosta 62v tertusta mieltä:D?
Hitto tuolla on joku tooosi kova kiroilemaan..!! hitto että on kamalan kuuloista..:/
Yhäkin ja koko ajan enemmän: Ärsyttävä ja totaalisen ravostuttava.
En tykkää, en yhtään.
Tekisi mieli sulkea kaiuttimet aina kun se avaa suunsa.
Siis Terttu on miun ykkösinhokki :headwall:
Ja toivottavasti lähtee kotiin ensimmäisten joukossa
No joh..
Ja sitten raknari toisena niin olen happy :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
^^^Pistipä vaan silmään :D
Mua vaan ihmetyttää toi :)
Ei muuta..
Jos mä en voi jotain asiaa sietää ni en jaksa vaivautua sitä edes kommentoimaan, varsinkaan usein saati edes kahdesti :)
mä opettelin ymmärtämään Harry Potterit ja ihastuin niihin, opettelin ymmärtämään Selvitytyjät.

Kerro nyt mulle BB-asiantuntijana, jotta mikä siinä vetoaa. Fiksuutta on tuntea aikansa ilmiöt, niistä ei tarvitse pitää, mutta ne on hyvä ymmärtää. Pysytkö mukana siinä mitä tarkoitan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:
Oi, mä haluan tollasen ammeen takapihalle! Ihana! :heart:

Hassua, otin tunniksi ton suoran lähetyksen ja se vaan jatkuu ja jatkuu tuntikaupalla...
Paljon toi tunti maksoi?
3 euroa.
Okei :D
No mut hyvä vaan et saa edes vähän pidempään sillä rahalla katsoa..
Mä kun luulin et tänä vuonna ei saanut kun ton koko kauden ostaa, ei sillä, oisin ostanut koko kauden muutenkin vaikka ois ollut millaisia puolen kauden tarjouksia tai vastaavia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
^^^Pistipä vaan silmään :D
Mua vaan ihmetyttää toi :)
Ei muuta..
Jos mä en voi jotain asiaa sietää ni en jaksa vaivautua sitä edes kommentoimaan, varsinkaan usein saati edes kahdesti :)
mä opettelin ymmärtämään Harry Potterit ja ihastuin niihin, opettelin ymmärtämään Selvitytyjät.

Kerro nyt mulle BB-asiantuntijana, jotta mikä siinä vetoaa. Fiksuutta on tuntea aikansa ilmiöt, niistä ei tarvitse pitää, mutta ne on hyvä ymmärtää. Pysytkö mukana siinä mitä tarkoitan?

Pysynkö mukana siinä mitä tarkoitat...
Jaahas.
En ole asiantuntija, samaistun vaan paljon tollaiseen ja musta sitä on hauska katsella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Kerro nyt mulle BB-asiantuntijana, jotta mikä siinä vetoaa. Fiksuutta on tuntea aikansa ilmiöt, niistä ei tarvitse pitää, mutta ne on hyvä ymmärtää. Pysytkö mukana siinä mitä tarkoitan?

Pysynkö mukana siinä mitä tarkoitat...
Jaahas.
En ole asiantuntija, samaistun vaan paljon tollaiseen ja musta sitä on hauska katsella.
hmmmm.... ei aukee ei. pakko kai katso yks jakso, josko sitten ois vähän viisaampi
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:
Oi, mä haluan tollasen ammeen takapihalle! Ihana! :heart:

Hassua, otin tunniksi ton suoran lähetyksen ja se vaan jatkuu ja jatkuu tuntikaupalla...
Paljon toi tunti maksoi?
3 euroa.
Okei :D
No mut hyvä vaan et saa edes vähän pidempään sillä rahalla katsoa..
Mä kun luulin et tänä vuonna ei saanut kun ton koko kauden ostaa, ei sillä, oisin ostanut koko kauden muutenkin vaikka ois ollut millaisia puolen kauden tarjouksia tai vastaavia :D
Mä varmaan ostan koko kauden, mutta kun meillä on Mac, ja noi ei takaa että sillä toimisi, niin en uskaltanut heti koko kautta ottaa. Viime vuonna ei saatu toimimaan, mutta hyvin tuo tuntuu nyt toimivan...
 
vieras
Mun mielestä on tosi vaikea ruveta selittämään miksi jostakin viihdemuodosta tykkää. Jotkut tykkää kauniista ja rohkeista, toinen salkkareista, joku katsoo kaikki idolssit, kuolaa twilightien perään, toiset pelaa sotapeliä päivät pitkät, jotkut vahtaa kaikki urheiluohjelmat jne. Ite katoin ekan kerran bb:tä vuonna 2001 (brittiversio) ja siitä se sit lähdit :D
 

Yhteistyössä