VIRALLINEN BIG BROTHER 2009 KETJU! osa 1

  • Viestiketjun aloittaja fäni
  • Ensimmäinen viesti
tosta Kätlinistä tulee mieleen Kadi,no johtunee ääntämisestä mut ääni on jotenki samanlainen,Nino vaikuttaa hauskalta,sellaselta että sille saa naureskella :D toi Esa vai Esko vai mikälie toi pitkätukka on ni vaikuttaa niiiiiin tylsältä,ja toi Terttu on hassu täti :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
voi vittu!
tuo sami on saatana seurustellu mun kaverin kans ja vitunmoinen häntäheikki! petti sitä vissiin minkä kerkes vaikka ne oli tosi monta vuotta yhdessä.
no vaikuttaaki vähän sellaselta,ja sehän joutu oikeen miettimään että onko se sinkku vai varattu ni vastas sitte kuitenki et sinkku :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
voi vittu!
tuo sami on saatana seurustellu mun kaverin kans ja vitunmoinen häntäheikki! petti sitä vissiin minkä kerkes vaikka ne oli tosi monta vuotta yhdessä.
no vaikuttaaki vähän sellaselta,ja sehän joutu oikeen miettimään että onko se sinkku vai varattu ni vastas sitte kuitenki et sinkku :whistle:
Mä mietin ihan samaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
voi vittu!
tuo sami on saatana seurustellu mun kaverin kans ja vitunmoinen häntäheikki! petti sitä vissiin minkä kerkes vaikka ne oli tosi monta vuotta yhdessä.
No se näyttikin kyllä aika.. epämääräselle :whistle:
se on töissä amarillossa, vaikka tuosta sen esittelystä saa muun kuvan :LOL: :LOL: :LOL:
joo ja onhan sil bändikin.
http://www.youtube.com/watch?v=hzc-bFGLDNU
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
voi vittu!
tuo sami on saatana seurustellu mun kaverin kans ja vitunmoinen häntäheikki! petti sitä vissiin minkä kerkes vaikka ne oli tosi monta vuotta yhdessä.
Ei muuta kun seiskaan juoru vinkkiä ;) :D
eiks maikkarin etusivulla oo juttu että jos tiiät asukkaasta jotain ni vinkkaa :whistle:
tietäshän siitä kaikki likaset yksityiskohdat mut tuskin siitä nyt niin paljoa tienaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
voi vittu!
tuo sami on saatana seurustellu mun kaverin kans ja vitunmoinen häntäheikki! petti sitä vissiin minkä kerkes vaikka ne oli tosi monta vuotta yhdessä.
Ei muuta kun seiskaan juoru vinkkiä ;) :D
eiks maikkarin etusivulla oo juttu että jos tiiät asukkaasta jotain ni vinkkaa :whistle:
tietäshän siitä kaikki likaset yksityiskohdat mut tuskin siitä nyt niin paljoa tienaa...
Seiska kuule saattas maksaakkin aika hyvin :p
 

Yhteistyössä