VIRALLINEN BIG BROTHER 2009 KETJU! osa 1

  • Viestiketjun aloittaja fäni
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Wanha-Rouva:
Wau Terttu rules B) hienoa että edes yksi ikäihminen on päässyt taloon. Menestyihän Riittakin silloin hyvin oliko se viime vuonna vai koska se oli.
Ei mua haittais jos siellä ois joku muu vanha ihminen, toi terttu vaan rassaa mua ihan sikana, vaikka ois minkä ikäinen :x
 
vieras
Mustakin on kummallista, syntyperäiset suomalaiset kohta vähemmistössä...Ei mulla sitä mitään vastaan ole. Mutta jos halutaan monikansallinen BB niin voisi sitten ottaa muistakin vähemmistöistä kuin virolaisista ja venäläisistä. Niin, onhan siellä se yksi kurdi :)
 
Eikö taaskaan sinne ole hyväksytty yhtään ns. keski-ikäistä naista tai miestä? Kaikki tollasia nuoria kivan näköisiä bilehirmuja eli taas tietää satavarmasti ohjelman tulevan tason. Ja sitten ääripäässä tuo Terttu B)
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Wanha-Rouva:
Eikö taaskaan sinne ole hyväksytty yhtään ns. keski-ikäistä naista tai miestä? Kaikki tollasia nuoria kivan näköisiä bilehirmuja eli taas tietää satavarmasti ohjelman tulevan tason. Ja sitten ääripäässä tuo Terttu B)
samaa mietin :/ pari kolmevitosta sais olla joukossa, tai vähän vanhempaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wanha-Rouva:
Eikö taaskaan sinne ole hyväksytty yhtään ns. keski-ikäistä naista tai miestä? Kaikki tollasia nuoria kivan näköisiä bilehirmuja eli taas tietää satavarmasti ohjelman tulevan tason. Ja sitten ääripäässä tuo Terttu B)
No ei tietenkään :kieh:
 

Yhteistyössä