VIRALLINEN BB-pino, osa 3

• Viestiketjun aloittaja bb
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Eikös Nikolla ollut eilen synttärit vai onko siis vasta tän viikon sunnuntaina?
Eilen illalla ei sit ilmeisesti tapahtunu mitään kun ei illan tapahtumista oo kirjoteltu muuta kun Chipan tihruttelusta...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös Nikolla ollut eilen synttärit vai onko siis vasta tän viikon sunnuntaina?
Eilen illalla ei sit ilmeisesti tapahtunu mitään kun ei illan tapahtumista oo kirjoteltu muuta kun Chipan tihruttelusta...
Tänään ne varmaan järjestää synttäribileet.Mut on kyllä jännä että Johan sai tyytyä vain johonkin lihikseen ja muut saa synttärijuhlat..

vieras
Yhyy byyhyy hahahaaaa!! Pyöri oikein siinä muiden ympärillä ja kun kukaan ei kattonu niin parahti kovempa yyhyyy! Ja sitten kun joku olis tullu lohduttaa, niin ei, mä en nyt halua. :D Cheryll on niin minä-minä-minä-minä-tyyppi. Oikeesti, tuolla ei oo oikeen ketään jonka toivoisin voittavan. Ehkä sit Jari-Matti on paras?

v
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yhyy byyhyy hahahaaaa!! Pyöri oikein siinä muiden ympärillä ja kun kukaan ei kattonu niin parahti kovempa yyhyyy! Ja sitten kun joku olis tullu lohduttaa, niin ei, mä en nyt halua. :D Cheryll on niin minä-minä-minä-minä-tyyppi. Oikeesti, tuolla ei oo oikeen ketään jonka toivoisin voittavan. Ehkä sit Jari-Matti on paras?

Mä oikeesti tunsin myötähäpeää... niin tekoitkun kuullosta. Pihallakin kävi, mut kun kukaan ei tullut peräs, niin sisälle takas ja YHYY. Sitte jos joku tuli lohdittamaan, niin ei, mä haluan ola nyt yksin :LOL: . Olis perkele sitten menny johonkin yksin ja surru rauhassa. Niiiiiiiin läpinäkyvää!

v
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Kenestä se Niko eilen puhu ja parku siellä päiväkirjahuoneessa?

Ainakin Johanista, kun ei voi sietää sitä.
Ai, mä just luulin et ne ois tullu juttuun ihan ok... tarvis varmaan seurata paremmin :D

Mun mielestä se puhui Johanista. ainakin sitä näytettiin kun niko vaahtos. Ja aikasemminhan niko siitä vaahtos myöskin,ettei kestä kun se johan on aina samas paikas kun niko itse.

Turbojurpo
Hän taisi haikailla pääsyä yläkerran sviittiin juuri jonkun KP-uutukaisen kanssa. Mieluiten tietty EPTVYS-tyyppisen, vaikkei hän sitä erikseen sanonutkaan. Ei Pistä Turpiin Vaikka Yrittäisin Sekstailla.

mAu
Go Johan! :) Mitä sitä kieltelemään kun nainen toisensa jälkeen sille itseään tyrkyttää? :D Tosin vaikka Tero ja Marianne väittävät, ettei heillä ole mitään peliä, niin olisin olettanut Johanin kunnioittavan silti asiaa ja jättävän Mariannen rauhaan. Vaikka niillä flirttiä on ollut aiemminkin, niin se on eri asia kuin itse toiminta.

Mä veikkaan, että Nikon ärsytykseksi hän ja Johan saavat tänään yhteiset synttärit. Vaikka musta olis ihan oikein jos Niko jäis kokonaan ilman synttäreitä... Jotenkin alkoi ärsyttää ne sen vaatimukset, että mitä haluaa synttärilahjaksi ja jos saisi lihapiirakan niin heittäisi sen seinään, jne. Kiittämättömyys ja sitä rataa...

Niko valittaa että Chipa varastaa aina huomion,mut kyllä Niko itse on myös samanlainen!Koko illan niin maissa kun HÄNEN synttäreitä ei muistettu.Eipä Johan sanonut mitään vaikka sai yhden tylsän lihapiirakan,naureskeli vain.Ja eilen sai jotain muuta piirakkaa :LOL:

Heh
Eikö ketään muuta ärsytä toi Tero? Se, että se oikeasti kuvittelee itsestään jotain ihan kummallista? Mä ymmärrän, että muita pelottaa sen käytös, kun se saattaa yhtäkkiä kesken kahdenkeskisen keskustelun kysyä jotain matematiikkakysymyksiä ja sitten kertoo, että tarkkailee mitä ihmiset tekee käsillään, jne. Musta se on tosi kummallinen. Ja aina kehuskelee, että hänellä on niin hyvä ihmistuntemus, vaikka oikeasti sillä on tuosta porukasta ehkä surkeimmat sosiaaliset taidot.

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Eikö ketään muuta ärsytä toi Tero? Se, että se oikeasti kuvittelee itsestään jotain ihan kummallista? Mä ymmärrän, että muita pelottaa sen käytös, kun se saattaa yhtäkkiä kesken kahdenkeskisen keskustelun kysyä jotain matematiikkakysymyksiä ja sitten kertoo, että tarkkailee mitä ihmiset tekee käsillään, jne. Musta se on tosi kummallinen. Ja aina kehuskelee, että hänellä on niin hyvä ihmistuntemus, vaikka oikeasti sillä on tuosta porukasta ehkä surkeimmat sosiaaliset taidot.
Musta Tero on kiva. Ei puhu pahaa toisista, ei saa mitään ihme kilareita. On siis tasapainoisen ja hyvän itsetunnon omaavan oloinen tyyppi, toisin kuin monet muut.

k
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Musta Tero on paras noista kaikista. Tykkään häne persoonastaan joka on hirveän kiehtova. Mäkin tarkkailen ihmisten eleitä ja liikkeitä paljon, ihan huomaamattani ja muutenkin seuraan esim peilaus liikkeitä jotka kertovat paljon ihmisen suhteesta minuun.

nipsu lähti lääkärin luo,luultavasti tikattavaks :whistle: no ehkä yks tikki laitetaan mut kuitenki

istuivat ulkona ja kun antti potki sitä bussin peiliä ni siitä oli lentäny lasin sirpaleitä,niko istu sellasen päälle ni sen kankku aukes..voi sitä huudon määrää minkä nipsu päästi :D

Yhteistyössä