Virallinen bb pino 2008, osa 2

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja etw:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=%5Emanta%5E

:LOL: Ihania kommentteja.. :whistle:
Nitä kommentteja siellä on? :) Ei varmaan näy kuin rekisteröityneille.
Haukuttiin mm.lapselliseks..haisee vehkeeltä ja:

"HAH ONNEKS LÄHDIT TALOSTA!!! MUT VOI HERRANJESTAS SENTÄÄN JÄRKYTYIN TUOSSA KUN OLIT LÄHETYKSESSÄ VAPUN KANSSA HÄÄDÖN JÄLKEEN JA KUINKA KIROILIT JA IRVISTELIT MUILLE ASUKKAILLE JA KUINKA HAUKUIT NIITÄ KUN SAIT KUULLA KETKÄ OLI NIMENNYT SUT !! =DDD VOIKO JOKU ENÄÄ KATKERAMPI OLLA ??? ;OOO MIETTISIT VÄHÄN MITÄ TEET SUORASSA LÄHETYKSESSÄ JA MITEN PUHUT TOISISTA YLEENSÄKIN.JA MITEN KEHTAAT HUUTAA MUILLE ASUKKAILLE ETTÄ EI SAA PUHUA PASKAA, JA KUITENKIN HAUKUT MUITA JATKUVASTI !! LUULITKO SÄ IHAN OIKEASTI ETTÄ VOITTAISIT ??? :OOO :DDDDD NOLASIT NYT ITSESI KYLLÄ PAHEMMAN KERRAN!!"

"Melkonen myötähäpeä..huhuhu,että olit nolo..xD"

"vitun sairas mielipuoli itte ainut talos joka puhuu muista paskaa! vittu mikä ämmä!"

Jnejne..olihan sielä fanittajienki kommentteja mut en mä niistä jaksa kiinnostua.. :D

Ihanaa Maria lähti.. ehkä jaksaa taas seurata tota bb:tä, ku se p:sta puhuminen loppuu.. okei, ne on luonnollisia toimia, mutta ei sitä haluttais kuitenkaan kuunnella tv:sta.. mutta tosiaan hän nolasi kyllä itsensä siinä Vapun haastattelussa, ku käyttäytyi kuin murkkuikäinen.. kait sitä aikuinen ihminen osaa käyttäytyä kameroiden edessä,vaikka kuinka harmittais lähteminen..

Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:
Jaaha ja nyt alkoivat kiljun tekoon :whistle: Oikeastikohan kuvittelevat ettei tuohon puututa :saint:
Ihan tosi? :LOL: Ketkä?

Kaikki ovat pöydän ympärillä, mutta Cheri ja Antti kädet puuskassa vähän sivusta seuraavat ja ovat vähän hämillisen näköisiä :D . Tuuli kyllä pöydän ääressä, muttei saa selvää onko miten ajatuksella mukana.

hellou

mariasta ei uskois että se on niin nuori, luulis paljon vanhemmaksi siis ulkonäkönsä puolesta..mulla tulee mieleen siitä muuten se courtney love (se curt copainin(väärin varmaan kirjotettu) ex). tosi monessa kuvassa samaa näköä!! mantan tyttö on kyllä nätti tyttö.

mun mielest
Alkuperäinen kirjoittaja hellou:

mariasta ei uskois että se on niin nuori, luulis paljon vanhemmaksi siis ulkonäkönsä puolesta..mulla tulee mieleen siitä muuten se courtney love (se curt copainin(väärin varmaan kirjotettu) ex). tosi monessa kuvassa samaa näköä!! mantan tyttö on kyllä nätti tyttö.
oikein pikku *utsun näkönen likka mantal

jhk
Ilmeisesti nyt nämä, jotka joutuivat äänestykseen toistuvan juonittelun seurauksena, eivät edelleenkään suostu myöntämään, että heitä on syytäkin rangaista. Väittävät, että ovat äänestyksessä kaikkien muiden puolesta ja jatkavat ilkeilyään muille. :( Nyt heillä olisi ollut mahdollisuus tsempata, kun manta lähti, mutta jatkavat edelleen tuota p-askan jauhantaa muista. Kukaan muu ei tuolla ole noin ilkeä selkäänpuukottaja kuin tuo tupakkajengi; Mia, Niko, Ade ja talosta lähtenyt Manta.

Alkuperäinen kirjoittaja Pakko kommentoida sua:
Alkuperäinen kirjoittaja Pakko kommentoida:
Jeeesss!!! Maria häipyi ja onneksi ei takaisin palaa! Itsensä teki niin typeräksi käytöksellään ja ajatelkaas sen tytär parkaa. Kyllä saa hävetä äitinsä puolesta! Ei minusta normaalia, ettei vastassa ketään aikuisia ihmisiä, vain tytär parin frendinsä kanssa... Taitaa Maria olla niitä mutseja joka kestitsee viinan haulla ja tupakoilla tyttären lisäksi myös tyttären ystävät!

Tyttö ei näyttänyt kyllä yhtään huvittuneelta äitinsä tolloillessa!

Jossain joku kysyi, että mikähän mielisairaus Marialla on niin veikkaan epävakaa persoona, joka ei todellakaan kuulu moiseen taloon!
Siellä oli se sen miesystävä ja paraskaveri eli "vaimo", sen lapsi ja lapsen poikaystävä.. eli oli myös aikuisia.. ei vaan ollu mitään yhtä rupuja kun Maria itse...
pakko korjata "vaimo" ei ollut mantaa vastassa...........
tunnen vaimon hyvin mutta mantaa en tunne enkä kyllä halua tutustua.

käytös oli kyllä niin ala-arvoista aikuiselta naiselta että huh huh.

vieras
Kapina BB-talossa, juorukolmikko uhmaa sääntöjä
21.09.2008 23:59

Big Brother rankaisu sunnuntaina Harria, Miaa, Nikoa ja Andreasta määräämällä heidät kaikki sääntörikkomusten takia ensi viikon häätöäänestykseen.

Harrin rankaisu perustui siihen, että hän oli yöllä uhmannut Big Brotherin määräystä mennä nukkumaan. Kaikki muut joutuivat äänestykseen, koska he olivat juonitelleet muita asukkaita vastaan.

Big Brother oli ilmeisesti toivonut, että rangaistukset saisivat asukkaat käyttäytymään jatkossa paremmin. Toisin kuitenkin kävi. Heti, kun Mia, Andreas ja Niko pääsivät yhdessä tupakalle, jatkui juonittelu jopa entistäkin suoremmin.

- V***u toi s****nan Cheryll! Ei siitä pääse koskaan eroon, Mia ilmoitti ja antoi siten ymmärtää, että hän oli yrittänyt päästä Miasta eroon antamalla tälle nimeämispisteet.

Niko taas arveli, että Cherylin pudottaminen voi olla mahdotonta, koska vaaleaverikkö on jo selvinnyt kolmesta häätöäänestyksestä voittajana.

- Mä koen, että se ihminen on vahvoilla tuolla jossain.

Andreas syyllistyi uuteen sääntörikkomukseen, sillä hän alkoi uhkailemaan muita asukkaita väkivallalla, joka on säännöissä ehdottomasti kielletty.

- Mulla on nyt hirveä halu lyödä tosi montaa. Olen nyt sellaisella päällä, että yksikin väärä sana, niin tämähtää, Andreas ilmoitti.

Mia luetteli myös muita asukkaita, joiden hän toivoi lähtevän talosta.

- Mitä v***ua Tuuli, Ansku ja Antti täällä talossa tekee. Ja joku s****nan poromies. Painukaa v***uun kaikki, Mia raivosi.

- Ei millään pahalla, mutta Mariannella on v***n negatiivinen asenne, Andreas osallistui keskusteluun.

Niko ei osallistunut muiden haukkumiseen, vaan hän korosti sitä, että yrittää tehdä parhaansa noudattaakseen sääntöjä. Mian ja Andreaksen tuoreet sääntörikkomukset olivat kuitenkin selviä, joten jää nähtäväksi, miten Big Brother rankaisee heitä niistä.

Mikko Räsänen

ettekö näe?
Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
ade sikäli ees osas ottaa oikeen asenteen, ei varmaan oo vielä liian myöhästä!

Toivotaan ettei ole liian myöhäistä! Minusta Adessa on välillä vilahdellut sellainen tosi sydämellinen piire, joka saatta muutenkin nyt tulla paremmin esiin!
Ade on kyllä yksi manipuloija ja *puhuja...

aslö
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kapina BB-talossa, juorukolmikko uhmaa sääntöjä
21.09.2008 23:59

Big Brother rankaisu sunnuntaina Harria, Miaa, Nikoa ja Andreasta määräämällä heidät kaikki sääntörikkomusten takia ensi viikon häätöäänestykseen.

Harrin rankaisu perustui siihen, että hän oli yöllä uhmannut Big Brotherin määräystä mennä nukkumaan. Kaikki muut joutuivat äänestykseen, koska he olivat juonitelleet muita asukkaita vastaan.

Big Brother oli ilmeisesti toivonut, että rangaistukset saisivat asukkaat käyttäytymään jatkossa paremmin. Toisin kuitenkin kävi. Heti, kun Mia, Andreas ja Niko pääsivät yhdessä tupakalle, jatkui juonittelu jopa entistäkin suoremmin.

- V***u toi s****nan Cheryll! Ei siitä pääse koskaan eroon, Mia ilmoitti ja antoi siten ymmärtää, että hän oli yrittänyt päästä Miasta eroon antamalla tälle nimeämispisteet.

Niko taas arveli, että Cherylin pudottaminen voi olla mahdotonta, koska vaaleaverikkö on jo selvinnyt kolmesta häätöäänestyksestä voittajana.

- Mä koen, että se ihminen on vahvoilla tuolla jossain.

Andreas syyllistyi uuteen sääntörikkomukseen, sillä hän alkoi uhkailemaan muita asukkaita väkivallalla, joka on säännöissä ehdottomasti kielletty.

- Mulla on nyt hirveä halu lyödä tosi montaa. Olen nyt sellaisella päällä, että yksikin väärä sana, niin tämähtää, Andreas ilmoitti.

Mia luetteli myös muita asukkaita, joiden hän toivoi lähtevän talosta.

- Mitä v***ua Tuuli, Ansku ja Antti täällä talossa tekee. Ja joku s****nan poromies. Painukaa v***uun kaikki, Mia raivosi.

- Ei millään pahalla, mutta Mariannella on v***n negatiivinen asenne, Andreas osallistui keskusteluun.

Niko ei osallistunut muiden haukkumiseen, vaan hän korosti sitä, että yrittää tehdä parhaansa noudattaakseen sääntöjä. Mian ja Andreaksen tuoreet sääntörikkomukset olivat kuitenkin selviä, joten jää nähtäväksi, miten Big Brother rankaisee heitä niistä.

Mikko Räsänen
Mistä tää on?? Siis ei voi olla totta! Se Miia pihalle seuraavaksi ja sit noi kaksi. Että voi olla LAPSIA! Miten aikuiset ihmiset voi käyttäytyä noin? Enpä olisi Adestakaan uskonut. Eikö ne voi vaan heittää niitä pihalle sääntörikkomusten takia, kun ei kerta muuten mene jakeluun??? Etenkin tommonen uhkailukin jne!

Mian ja Andreaksen tuoreet sääntörikkomukset olivat kuitenkin selviä, joten jää nähtäväksi, miten Big Brother rankaisee heitä niistä.

Mikko Räsänen

ja taas tuli kuulutus että tuotannosta puhuminen on kielletty..noille kyllä kosahtaa rangaistuksia varmaan ihan hyvin,varmaan huomena jo tulee jotain.ja ihan oikein että ku ne rikko nyt heti uudestaan noita sääntöjä ni lisää vaan rangaistuksia.

niko oli menossa päiväkirjahuoneeseen ni se koputti oveen :LOL: :LOL: :LOL: ihana

Siis oikeasti ajatteletteko tekin ns. normaalit ihmiset, että se kun haukutte toista ihmistä jollekin kolmannelle ei ole paskan puhumista? Sinähän siis vain ilmaiset oman negatiivisen mielipiteesi jostakin henkilöstä. Et siis puhu hänestä paskaa? OIKEASTI???

Niin kunhan, et yritä kääntää tämän kolmannen henkilön mielipidettä... Yleensähän sitä ei tarvitse tehdä, koska kolmas on samaa mieltä sun kans...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja aslö:
Mistä tää on?? Siis ei voi olla totta! Se Miia pihalle seuraavaksi ja sit noi kaksi. Että voi olla LAPSIA! Miten aikuiset ihmiset voi käyttäytyä noin? Enpä olisi Adestakaan uskonut. Eikö ne voi vaan heittää niitä pihalle sääntörikkomusten takia, kun ei kerta muuten mene jakeluun??? Etenkin tommonen uhkailukin jne!
iltasanomat

Kyllähän tuolla talossa tänä vuonna paljon sattuu ja tapahtuu mutta mä oon jotenkin pettynyt tämän vuoden asukkaisiin, mun mielestä on ollut kiva katsoa aiemmin kun talolaiset ns puhaltavat yhteen hiileen, viihtyvät toistensa seurassa ja aitoja kiintymyssuhteita muodostuu. Onhan riitoja ja törmäyksiä tullut aiempinakin vuosina mutta niiden ratkominen on ollut selkeästi aikuismaisempaa.
Tänä vuonna meno on ollut kaiken kaikkiaan aika riman alta ja toivottavasti tuotanto tästä viisastuneena rankemmalla kädellä seuloo sinne porukkaa joka on aikuista muutenkin kuin ikänsä puolesta. :/

Yhteistyössä