Virallinen bb pino 2008, osa 2

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Joo olen kanssa erittäin huojentunut että Manta tuolta poistu,oksettavaa sen käytös ja toooodella yliampuvaa!!Toivottavasti Harri lähtee seuraavaksi,ei oikein mitään äksöniä tuo taloon paitti tempas sillon Duudson illassa mutta muuten ihan tasapaksu jätkä eikä mitään talo häviä jos se lähtis...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lemontree:
Joo olen kanssa erittäin huojentunut että Manta tuolta poistu,oksettavaa sen käytös ja toooodella yliampuvaa!!Toivottavasti Harri lähtee seuraavaksi,ei oikein mitään äksöniä tuo taloon paitti tempas sillon Duudson illassa mutta muuten ihan tasapaksu jätkä eikä mitään talo häviä jos se lähtis...
Ei kun miia rääkymästä! Harri kyllä tulee vielä näyttämään kun domino lähti pois!

Mulle kyllä tuli sellanen olo, et toi Mantan lähtö oli ennalta päätetty. Huomasitteko, ettei talkshowssa näytetty kenestäkään muusta negatiivisia pätkiä, kun Mariasta?
Kyllä Cherylistä olis saanut yhtä pitkän ininä/valitus/jauhamis jutun kun tostakin, Nikosta nyt puhumattakaan.
Vai janoaako kansa niin paljon sitä seksiä, ettei Cherylliä voi äänestää pois, kun se on ainoa joka sitä todennäköisesti tulee harrastamaan? Koska nythän pelattiin niin, ettei se olen myöskään ensi viikon äänestyksessä.

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
voiskos joku 24/7 kattoja kertoo mitäs nää ihmiset nyt puuhaa..itkustelee mantan perään vai :eek:
no miia itkee ja vittua hokee,siinä samassa ryhmässä on andreas,harri ja niko.ne tais nyt mennä sisälle.harri juttelee jarin kanssa pihalle ettei viitti mennä sanomaan mitään niille ku ne ottais sen vittuiluna kuitenkin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:
Mulle kyllä tuli sellanen olo, et toi Mantan lähtö oli ennalta päätetty. Huomasitteko, ettei talkshowssa näytetty kenestäkään muusta negatiivisia pätkiä, kun Mariasta?
Kyllä Cherylistä olis saanut yhtä pitkän ininä/valitus/jauhamis jutun kun tostakin, Nikosta nyt puhumattakaan.
Vai janoaako kansa niin paljon sitä seksiä, ettei Cherylliä voi äänestää pois, kun se on ainoa joka sitä todennäköisesti tulee harrastamaan? Koska nythän pelattiin niin, ettei se olen myöskään ensi viikon äänestyksessä.
Mun mielestä Mantasta taas näytettiiin aivan liian positiivinen kuva!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:
Tuskimpa se äänestys tulos pelkästään tän päivän näytöistä riippuu!!!! Manta toi taloon paljon huonoa sitä paskan läyhäämistä!! Mia taas luulee et kaikki menee sen pillin mukaan ja on ihan teini käytökseltään!!! Cheryl vaikka ois kultalusikka suussa on vähiten noista mistään tehtävistä jotka niille annettu on valittanut. Ja tosiaan noi on käyttäytynyt tosi paskasti tänäänkin cherylille!!!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kiinnostunut:
Miks se marianna oli potkittu pihalle? En kerenny kattomaan..
isoveli ja muut oli tullut siihen tulokseen että hänen henkilökohtaisista syistä he olivat katsoneet ettei tulisi henkisesti kestämään sitä ja siksi poistettiin. Tarkempaa syytä ei siis edelleenkään löytynyt!

Yhteistyössä