VIRALLINEN BB-PINO 2007

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Voi jestas ku Einari yrittää tehdä lähempää tuttavuutta Kadiin sivelemällä Kadin jalkoja,pohkeita ja käsiä sängyssä :LOL:
Einari yrittää päästä naisten suosioon. :whistle:
nyt se tutkii kadin käsien viivoja :LOL: se ei jaksanu pötkötellä tiinan tissien alla enää ni siirty kadin kimppuu ;)
Että osaa olla jotenki ärsyttävä naisiin liimautuja sellanen limanen.
Siis muuten ihan mukava toi Einari mut sit ku tyrkyttää itteensä koko ajan naisten lähelle. :headwall:
NÄIMPÄ! kyllä jotenki eklottaa... kun tuo äänikin on niin makeileva :snotty:

vieras
maria jotain tossa jutteli ja tokas että "mä en niinkää ihmisistä tai muista asioista mut siitä mä stressasin hirveesti että mitäs jos tän talon sisustus on ihan hirvee" :whistle: ja että no en mä kaikesta tykkää mut pääasia et tää makkari on hieno. eihän siinä sitte mitää :snotty:
Se oli Kadi :)

Voi jestas ku Einari yrittää tehdä lähempää tuttavuutta Kadiin sivelemällä Kadin jalkoja,pohkeita ja käsiä sängyssä :LOL:
nyt se tutkii kadin käsien viivoja :LOL: se ei jaksanu pötkötellä tiinan tissien alla enää ni siirty kadin kimppuu ;)
Siis muuten ihan mukava toi Einari mut sit ku tyrkyttää itteensä koko ajan naisten lähelle. :headwall:
mä en osaa selittää mut ihan ku se yrittäis olla vanhempi ku mitä on,puhuu tollai jännästi ja käyttäytyy..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
maria jotain tossa jutteli ja tokas että "mä en niinkää ihmisistä tai muista asioista mut siitä mä stressasin hirveesti että mitäs jos tän talon sisustus on ihan hirvee" :whistle: ja että no en mä kaikesta tykkää mut pääasia et tää makkari on hieno. eihän siinä sitte mitää :snotty:
Se oli Kadi :)
niin oliki,mä meen jo ihan sekasin noissa :D

mä en osaa selittää mut ihan ku se yrittäis olla vanhempi ku mitä on,puhuu tollai jännästi ja käyttäytyy..
Niin yrittää. Kadi just sanoki että tuntuu ku olisit paljon vanhempi ku sulla on noin paljon tietoo ettei uskois että oot vasta 18v.

Kaunis oli uusi talo.
Vielä en suosikkia nimeä,ku ei oo kunnollista kuvaa,mut ärsykki löytyki sit heti,eli sama mikä aika monella muullakkin,Maria.Ja mäkin hihittelin ittekseni,ku se jakso olla niiiiin iloinen ku eka tuli vaan miehiä,mut johan naama väänty alapäin,ku ensimmäinen nainen astu sisään ja aina vaan myrtyneemmäksi meni ku tuliki naisia enemmänkin :LOL:
Toisaalta täähän oli vasta eka ilta,et saas nyt nähä miten porukka tuorta muuttu kun aikaa kuluu ja ruvetaan tosissaan olemaan oikeasti ittejään..Onkos Vappu muuten raskaana vai hämäskö se mekko vaan??

Alkuperäinen kirjoittaja Dartagnan:
Kaunis oli uusi talo.
Vielä en suosikkia nimeä,ku ei oo kunnollista kuvaa,mut ärsykki löytyki sit heti,eli sama mikä aika monella muullakkin,Maria.Ja mäkin hihittelin ittekseni,ku se jakso olla niiiiin iloinen ku eka tuli vaan miehiä,mut johan naama väänty alapäin,ku ensimmäinen nainen astu sisään ja aina vaan myrtyneemmäksi meni ku tuliki naisia enemmänkin :LOL:
Toisaalta täähän oli vasta eka ilta,et saas nyt nähä miten porukka tuorta muuttu kun aikaa kuluu ja ruvetaan tosissaan olemaan oikeasti ittejään..Onkos Vappu muuten raskaana vai hämäskö se mekko vaan??
Siis toka iltahan tää on... Vai tarkotatko tv:n tän päiväistä ekaa ohjelmaa?

Juu samaa katsoin vapusta, oli muutenkin vähän pyöristynyt... Kiva seurailla tässä 3kk, että kasvaako vatsa.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
...kun tyypit puhuivat peppuseksistä...? :whistle:
"22-vuotias Sauli vaikuttaa selvästi Akia
jännittyneemmältä, vaikka vastailee kysymyksiin rennosti
hotellihuoneensa isolla sängyllä makaillen. Nuori mies uskoo
vakuuttaneensa valintaraadin aurinkoisella persoonallaan ja
huumorintajullaan. Seksuaalisesta suuntautumisestaan hän ei ole tehnyt
numeroa.

- Kyllä mä oon homo, mutta en mä ole tehnyt siitä mitään sen erityisempää juttua, Sauli toteaa lyhyesti."

Kopioitu Maikkarin Viihdeuutisten sivuilta.

höhhöhhöhöhöhöh...Meille on tulossa jossain vaiheessa se plustv:n 12/7...nyt en vaan millään jaksais ootella sitä ja taas huomiseen iltaan ku te täällä jo täyttä häkää puhutte mitä siel tapahtuu ja itte on ihan pihalla :xmas:

Ehkäpä mä oon vähän kateellinen tai jotain :whistle:

ellukka1
no tulipa täälläkin eilen ktsottua ensimmäistä kertaa ( kun en sitä 24/7 omista) Maria oli sellainen ihminen mistä en aivan heti pitänyt,ihan hänen käyttäytimesensä vuoksi,tuntui kuin hän olisi luullut itsestään hänen olevan suurikin julkkis taloon astuessaan :| suosikkia ei vielä ole mutta kadi ja satu tuntuvat ihan kivoilta ( huom eilisen perusteella).

minä
Mutta Maria vois saada aikaan jotain kähinää siellä,Einari tuskin muuta ku yleistä ärsytystä ja mutinaa. Mikä se oli se "horo" joka pääsi sinne pelkästään siksi et mainosti olevansa jakorasia,mua ärsytti se,koko olemaus "kikakika"..

Yhteistyössä