VIRALLINEN BB-PINO 2007

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gerda:
Alkuperäinen kirjoittaja Miilla:
Alkuperäinen kirjoittaja lemmenlaiva:
Alkuperäinen kirjoittaja Gerda:
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja pelle:
|O
Tätä varmaan ap tarkoitti. http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/tehtavat.shtml
Hauskaa ne on tiputtanu ton mukaan yhteensä noin 5 kg ja Fabu on yksinään tiputtanu melkein puolet siitä - sehän ei saanut edet treenata ;)
 
lemmenlaiva
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Heh, nyt BB laittoi mukavan "välipalan" taloon...
Pöytä notkuu karkeista, leivonnaisista, pitsoista, jäätelöstä, limpoista....
Eivät ottaneet mitään, vielä ainakaan....
Joo... mää oisin aika heikoilla tollasen pöydän ääressä. Mutta ompas aika ikävää kun menee nuin paljo "ruokaa" hukkaan.... *miettii niitä bambomaan lapsia* :'(

 
Alkuperäinen kirjoittaja lemmenlaiva:
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Heh, nyt BB laittoi mukavan "välipalan" taloon...
Pöytä notkuu karkeista, leivonnaisista, pitsoista, jäätelöstä, limpoista....
Eivät ottaneet mitään, vielä ainakaan....
Joo... mää oisin aika heikoilla tollasen pöydän ääressä. Mutta ompas aika ikävää kun menee nuin paljo "ruokaa" hukkaan.... *miettii niitä bambomaan lapsia* :'(
Siinähän oli kaikki ne herkut mitä Maxine toivoi synttäreilleen. Eiköhän ne tule syötyä viimeistään huomenna jos Maxille järkkäävät pippalot.
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
En ymmärrä miten Piia ei vieläkään joutunut äänestykseen!!! Kauhee eukko. |O

Suvi on alkanut ärsyttää myöskin, ei muuta tee pk-huoneessa kun puhuu muista pahaa. :headwall: :eek:
joo..niin on kummatkin |O |O en tiedä olenko mä jotenkin erilainen mutta en kyllä tulisi toimeen kenenkään kanssa noista! :kieh:
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
En ymmärrä miten Piia ei vieläkään joutunut äänestykseen!!! Kauhee eukko. |O

Suvi on alkanut ärsyttää myöskin, ei muuta tee pk-huoneessa kun puhuu muista pahaa. :headwall: :eek:
joo..niin on kummatkin |O |O en tiedä olenko mä jotenkin erilainen mutta en kyllä tulisi toimeen kenenkään kanssa noista! :kieh:
ei se piian joutuminen äänestykseen ollu onneks kovin kaukana enää. jos ois pari pistettä vielä saanut, niin olis ollu viidentenä äänestyksessä. Mä en kestä sitä yhtään ja huomaa että ei noi asukkaatkaan enää siihen lämpene...
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
En ymmärrä miten Piia ei vieläkään joutunut äänestykseen!!! Kauhee eukko. |O

Suvi on alkanut ärsyttää myöskin, ei muuta tee pk-huoneessa kun puhuu muista pahaa. :headwall: :eek:
joo..niin on kummatkin |O |O en tiedä olenko mä jotenkin erilainen mutta en kyllä tulisi toimeen kenenkään kanssa noista! :kieh:
ei se piian joutuminen äänestykseen ollu onneks kovin kaukana enää. jos ois pari pistettä vielä saanut, niin olis ollu viidentenä äänestyksessä. Mä en kestä sitä yhtään ja huomaa että ei noi asukkaatkaan enää siihen lämpene...
unohdin tuon jarkon ja jussin..niiden kanssa voisin tulla hyvin toimeen
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hobbyhall:
saa hobbyhallin kuntoilu vehkeet hyvää mainosta, kun noi puhuu tuol, et nii ei tuol laitteel tee yhtään mitään, yms. ja timon kuntopyörän mittari sekos just äsken. :)
Ja yks aamu se stepperi herätti natinallaan koko toisen makuuhuoneen. Hobbarista siis nyt vaan kaikki ostamaan noita laitteita juu...

 
viekkis
Luulen, ettei viikkotehtävä mene läpi. Toivottavasti asukkaille kerrotaan, et kuka laihtui ja mitä. Kadikin sitten näytti toteen sen, mitä muut alussa sanoivat, et pitää syödä, tai muuten paino ei putoa. Kadi ollut vissiin aika syömättä ja paino vaan noussut. Farbodilta sitten muutama kilo tippunut, vaikka ei saanut kuntoilla ja vaikka mielestäni hänellä ei ole edes mitään mistä pudottaa!!
 
viekkis
Alkuperäinen kirjoittaja berry76:
viekkis, Kadin paino kylläkin oli melkein sama eilen kuin aloituksessa. Muillakin paino nousi!

http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/tehtavat.shtml
Mutta oikeastaan kaikilla muilla oli paino yhden päivän aikana pudonnut ja Kadin noussut.

 
Alkuperäinen kirjoittaja berry76:
En usko, että pudottavat tarpeeksi painoa. Nimilappu puuttui myös pari kertaa kun kuntoilivat. Eikä Kadin asenne ole ainoastaan ollut huono, muitakin löytyy.
Näinpä. Tupakointiakaan ei tainnut polttavat vähentää? Sekin varmasti vaikuttaa.

Korkeampi paino nyt kuin ensimmäisessä punnituksessa on Jarkolla, Saulilla, Tellulla, Suvilla ja Kadilla. :whistle:
 

Yhteistyössä