VIRALLINEN BB-PINO 2007 NUMERO 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en oo kattonu kolmeen viikkoon bbtä muuta ku satunnaisia iltalähetyksiä ja sunnuntaisin. mul on kyl 24/7 mut ei vois vähempää kiinnostaa. aivan pjaskaa porukkaa siel.
toivon silti et voittokolmikko olis sauli,niko ja jarkko.
mun silmissä jarkon pisteet ainaki nousi ku sano sille ääliöpiialle suorat sanat.

Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanna:
Sehän on selvää, että Piia lähtee sunnuntaina. Vaikka mun puolestani voisi molemmat lähteä, en käsitä kuinka niin monet tykkää tuosta Jarkosta =0

Kadilla on tosiaan ongelma... suuvettä ei normi-ihminen juo salaa vessassa, kun ei enää viinaa herunut.

:o Onko se tollastakin tehnyt? Ziisus!

itse asiassa suuvettä hän joi heti kaljan perään kun big brother komensi kadin nukkumaan after ski pileiden jälkeen.. yritti peittää kaljan hajua koska oli käynyt juomassa sitä salaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sehän on selvää, että Piia lähtee sunnuntaina. Vaikka mun puolestani voisi molemmat lähteä, en käsitä kuinka niin monet tykkää tuosta Jarkosta =0

Kadilla on tosiaan ongelma... suuvettä ei normi-ihminen juo salaa vessassa, kun ei enää viinaa herunut.

itse asiassa suuvettä hän joi heti kaljan perään kun big brother komensi kadin nukkumaan after ski pileiden jälkeen.. yritti peittää kaljan hajua koska oli käynyt juomassa sitä salaa.

Mutta sano muille asukkaille, että oon saattanu ryypiskellä niitä, joo. Sitte muka kuittas, että en tienny, että niissä on alkoholia. Ja JOS vain huuhteli suun, niin miksi BB sitten otti ne suudevet pois? Ois se hullua, että niitä ei sais käyttää... Jonkin sortin alkoholionkelma sillä on. Ei tuo oo ihan ok.

Juu mutta meiltä ainakin löytyy suuvesiä jotka sylkästään eikä nielasta. Ja aika kunnon huikkaa otti suuvedestä ja minkä takia bb ois muuten käskenyt kaikki suuvedetkin palauttamaan pois.

Kadi sais lähteä, niin kova viinan himo näköjään. Ehkä on odottanut talossa vain bileitä ja nukkumista. Äänestää ihmisiä siksi pois, kun ne vaikuttaa sen unenlaatuun. Ihan älytöntä. Ja sillon joskus sanokin, et ajattelee yleensä vaan iiteesä.

Tuosta suuvedestä, minäkin mietin, että siis joiko hän tosiaan suuvettä, että saisi siitä jonkin verran alkoholia. Se nyt on jo alkoholismin piirteisiin viittaavaa. Uskon kyllä, että ei liene tarkoituksella sitä vetänyt. Tai toivon ainakin.

Piia tippuu kyllä. Ei siinä muuten mikään, mutta ärsyttää kovasti se HILJAA!! huutelu, kun muut alkaa jotain mölyämään. Kyllä se nyt jaksaisi muutaman minuutin odottaa, että saa jatkaa puhettaan. Sillä olisi varmaan säästynyt määräilevän maineelta aika paljon.

Jarkon pisteet tippui kun sanoi jotain (en tiedä mitä, kun sana sensuroitiin) joka loukkasi pahasti. Ehkä vahingossa, mutta tiputti se pisteitä kuitenkin.

Joillakin tuo viinankäyttö on vähän runsaampaa nuorisosta (viitaten aikasempaan keskusteluun), mutta se menee varmasti vielä kypsymättömyyden piikkiin.

SAULI VOITTAKOON! on se vaan niin kulta.

Alkuperäinen kirjoittaja bb:
http://keskustelu.kaksplus.fi/t874991,1025#m8780932

täältä löytyy jo suuvedestä ja tuo toinen ketju toimii ihan ok. tätä ei tarvita!

Minusta tämä 3. ketju on hyvä idea. On ihan turhaa puolen sadan sivun ketjuja nostella, kun voi aina tehdä uuden.

täältä löytyy jo suuvedestä ja tuo toinen ketju toimii ihan ok. tätä ei tarvita!

Minusta tämä 3. ketju on hyvä idea. On ihan turhaa puolen sadan sivun ketjuja nostella, kun voi aina tehdä uuden.

Niin on.

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:

Niin on.

näin ihmiset kirjottelee mihin ketjuun sattuu! minä pysyn aiemmassa pinossa niin kauan kun se toimii vaanm.

Niin on.

näin ihmiset kirjottelee mihin ketjuun sattuu! minä pysyn aiemmassa pinossa niin kauan kun se toimii vaanm.

No tällä periaatteellahan sinun pitäisi olla siinä ensimmäisessä virallisessa pinossa.

Niin on.

No tällä periaatteellahan sinun pitäisi olla siinä ensimmäisessä virallisessa pinossa.

se lakkasi mulla toimimasta kokonaan, kuten monelta muultakin.
kirjotelkaa tähän jos ei teitä haittaa että muut näkyy kirjottavan toiseen. kaks pinoa sitten roikkuu etusivulla :laugh:

Minkätakia kansalaiset jatkaa viikkotehtävää vielä? Sehän on jo epäonnistunut.. Kansalaisten piti aina avata ovi, taputtaa yms.. Nytkin Kadi tuli saunasta ja avasi itse oven. Olis hyvä vkotehtävä jos kaikki olis juonessa mukana, muttakun homma on vain niin että Kadi, Sauli ja Niko juo ja muut istuu terassilla naama nurin..

suvi ei oo muistanut yhtään taputtaa.. saunaan olivat sopineet sellaiset säännöt että välioven voi aukaista koska he menevät suihkuun.. ulko-ovea ei saa avata mutta väloven kyllä.

jotenkin on mennyt mielenkiinto koko touhuun. kohokohta kun näyttää olevan se että saa VIINAAAAAA!!! Kadi on niiiiin rasittava kännis... Saulinkin pisteet kyllä tippu ja pahasti....

Joo ei mee läpi viikkotehtävä. On unohtunut taputukset ja jatkuva touhuaminen.
Kadin kännääminen ei oo enää mukavaa katsottavaa. Varmaan tänäänkin aloittaa aamun olusella. Miksi pahin juoppo laitettiin johtajaksi? Olis ollu kansalaisena ja katsonut toiset särpimistä. Miksi muuten Riitta, Jarkko ja Suvi ei oo saaneet kokea johtamista? Laittaisivat nyt vuorokaudeksi nuo johtajiksi, niin voisi olla melkoisesti viikon varrelta patoutumia kansalaisia kohtaan... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Kadilla on sitten pieni putki menossa. Eiks se ole jo muutaman päivän tissutellut _koko ajan_. Eilen kun vilkaisin BB:tä niin Niko jo sitä vähän toppuutteli :D

samaa katsonut. Mahtaa olla mukavat vierotusoireet... BB:n pitäs kieltää Kadilta juopottelu, tai vaihtoehtosesti ohjata hoitoon. Eihän tollanen tervettä ole!

Kuumimmat

Yhteistyössä