VIRALLINEN BB-PINO 2007 NUMERO 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Kun tuosta Kadin alkoholin käytöstä on ollut tuolla Bb-keskusteluissa puhetta, niin moni on ollut sitä mieltä, että se on ihan normaalia nuoren naisen alkoholin käyttöä. Sanokaa nyt herranen aika, että tuo ei ole totta. Minä kun olen jo ihan hermostuksissani katsonut, että onko nykymeno oikeasti tuollaista. Minä en ainakaan ole koskaan HIMOINNUT alkoholia niin kuin Tiina, Kadi ja välillä Saulikin. Toki talossa voisi olla toisin, mutta tuskimpa sentään. Minusta tuossa on kohtuukäyttö kaukana. Mielipiteitä?

Kyllä mä eilenkin sitä menoa katsoin ja totesin, että ei ole normaalia. Juuri tuollaista, et vaihtaa muilta salaa lasinsa siihen, missä on enemmän ja viinaa vaan pitää saada, eikä välitä siitä, että on saanut tässäkin viikkotehtävässä roolin, eikä myöskään välitä siitä, että muut joutuu katsomaan hänen peräänsä. Elää niin tässä hetkessä eikä välitä tulevasta, lapsellista siis. Luultasti tämän viikon viikkotehtävä kusasee tuohon Kadin juomiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja viekkis:
Kun tuosta Kadin alkoholin käytöstä on ollut tuolla Bb-keskusteluissa puhetta, niin moni on ollut sitä mieltä, että se on ihan normaalia nuoren naisen alkoholin käyttöä. Sanokaa nyt herranen aika, että tuo ei ole totta. Minä kun olen jo ihan hermostuksissani katsonut, että onko nykymeno oikeasti tuollaista. Minä en ainakaan ole koskaan HIMOINNUT alkoholia niin kuin Tiina, Kadi ja välillä Saulikin. Toki talossa voisi olla toisin, mutta tuskimpa sentään. Minusta tuossa on kohtuukäyttö kaukana. Mielipiteitä?

Kyllä mä eilenkin sitä menoa katsoin ja totesin, että ei ole normaalia. Juuri tuollaista, et vaihtaa muilta salaa lasinsa siihen, missä on enemmän ja viinaa vaan pitää saada, eikä välitä siitä, että on saanut tässäkin viikkotehtävässä roolin, eikä myöskään välitä siitä, että muut joutuu katsomaan hänen peräänsä. Elää niin tässä hetkessä eikä välitä tulevasta, lapsellista siis. Luultasti tämän viikon viikkotehtävä kusasee tuohon Kadin juomiseen.

Minä kun en pysty noita koosteita enää katsomaan kun tuo meno on niin päätöntä. Olen kalkkis ehkä ikäisekseni, mutta en vaan voi. Tuo kaDi näyttää aina juodessaan sellaiselta pubiruusulta, keski-ikäiseltä alkkisnaiselta, jotka on aina saaneet minut voimaan pahoin. :x

Minä kun en pysty noita koosteita enää katsomaan kun tuo meno on niin päätöntä. Olen kalkkis ehkä ikäisekseni, mutta en vaan voi. Tuo kaDi näyttää aina juodessaan sellaiselta pubiruusulta, keski-ikäiseltä alkkisnaiselta, jotka on aina saaneet minut voimaan pahoin. :x

Pahinta ja surullisinta mielestäni tuossa on se, kun Kadi itse ei tajua, että viina on hänelle ongelma!

Pahinta ja surullisinta mielestäni tuossa on se, kun Kadi itse ei tajua, että viina on hänelle ongelma!

Niin ja vaan naureskelee asiaa ja vähättelee, että talon ulkopuolella on vielä pahemmassa kunnossa. Enkä yhtään ihmettele, vaikka joisi joka päivä. :/

Veetuttaa ku tuo Kadi ämppää olutta kokoajan. Nytkin toista vuorokautta olutlasi kourassa! Olis joskus silläkin kurjaa! Millä perusteella tuotanto valitsee nuo johtajat....ääh, olisiko sillä, että kun Kadi tarpeeksi päihtyy niin alkaa tulemaan viihdettä sen hengenvaarallisten touhujen takia.

Onhan se monien nuorten keskuudessa normaalia, et joka vkl juodaan ja lärvejäkin otetaan, mutta Kadin käytöksessä on selvä viinanhimo eikä se vain pelkästä tavasta johdu. Mäkin join usein ja paljon nuorena, mutta siis nuorena, enkä enään kaksvitosena ;)

Mä tykkään sekä Piiasta että Jarkosta. Luulen, et vaikka Jarkko ei ole pariin viikkoon parhaita puolia näyttänyt tai niitä ei koosteissa ole näkynyt, niin silti piia lentää talosta kuin lehmänhäntä.

Panthera leo: paina siis kalenterista eka lokakuuta ja sitten sieltä päivistä mitä päivää haluat katsoa.

Ei antanu aiemmin 31. päivää katsoa. Linkki ei toiminut, en ole kyl nyt koklannutkaan. *mitähän salaisuuksia siellä on*

Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Panthera leo: paina siis kalenterista eka lokakuuta ja sitten sieltä päivistä mitä päivää haluat katsoa.

Ei antanu aiemmin 31. päivää katsoa. Linkki ei toiminut, en ole kyl nyt koklannutkaan. *mitähän salaisuuksia siellä on*

Juu juu. Mutta vähän aikaa sitten ainakin jo toimi.

Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:

Juu juu. Mutta vähän aikaa sitten ainakin jo toimi.

Juuh, nyt toimii jo kyllä, käväsin koklaamassa. :)

Joku tuossa toisessa ketjussa puhui Kadista ja viime vuoden Sarista. Vaikka Sari oli bimbo ja blondi, niin oli hän silti sentään fiksu! Mäkään en ymmärrä miten jotkut toivovat, että Kadi voittaisi...tietäähän kaikki vaikka rivien välistä, että mihin ne voittorahat oikein menisivät.

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
On se kumma kun Kadi on niin alkkista teidän mielestä!

Entäs Sale joka oli eilenkin enemmän päissään, hänhän on vain söpö vai? :saint:

Sauli ei ole mun mielestä söpö, ei sais sanoo toisesta ihmisestä näin mut ehkä vähän "iljettävä" tai en mä osaa selittää.. Mut et voi kieltää etteikö Kadilla ois ongelma ja paha?? Ei kukaan toinen talossa oo noin perso viinalle ku tuo Kadi The Alkkis :laugh: ;)

hihihihhihiii ku toi kadi vaan hihittäää! sanoi ett: pelkään krapulaa, siksi juon. toivottavasti hänen valtakautensa loppuu pian.. yleensä kun viikkotehtävän jälkeen on ollu bileet, niin voi kadi olla siinä vaiheessa jo aika pahassa! mutta veikkaan et noi säilykkeiden syöjat ainakin toivoisivat jotain hyvää.

Hermostuttavaa kuunnella tuota Kadin hihitystä. Kohta se on TAAS niin kännissä, että tukka syttyy palamaan! Hirvee palojälki niskassa ja korvan takana siitä ulkoroihuun kaatumisesta. Mielestäni ei ole hyvää viihdettä katsella alkoholistia tv:stä.

niko pääs nyt valtaan, kansalaisten täytyy tehdä uusi laulu, vaan eipä juuri fabu, riitta, piia ja jarkko rallattele.. piha suljettuna, ja juntta vetää subia naamaan, kun kansalaiset näyttää melko hapanta naamaa... :D

Sehän on selvää, että Piia lähtee sunnuntaina. Vaikka mun puolestani voisi molemmat lähteä, en käsitä kuinka niin monet tykkää tuosta Jarkosta =0

Kadilla on tosiaan ongelma... suuvettä ei normi-ihminen juo salaa vessassa, kun ei enää viinaa herunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Hanna:
Sehän on selvää, että Piia lähtee sunnuntaina. Vaikka mun puolestani voisi molemmat lähteä, en käsitä kuinka niin monet tykkää tuosta Jarkosta =0

Kadilla on tosiaan ongelma... suuvettä ei normi-ihminen juo salaa vessassa, kun ei enää viinaa herunut.

:o Onko se tollastakin tehnyt? Ziisus!

Kuumimmat

Yhteistyössä