VIRALLINEN BB-PINO 2007 NUMERO 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
Hidasta tuolla kakkosessa, joten avasin nyt sitten kolmosen. Nyt alkanut kyllä hiukan tökkimään tuo BB, koska tämä viikkotehtävä on aika huono. MInusta BB olisi voinut antaa muille viinaa ja jättää Kadi palvelemaan muita. Siinä olisi ollut jotain viihdettä. Tyyppi on minusta ihan sekaisin! :x

eikö tuonne taloon muuta viihdettä keksitä kuin juominen :headwall: todella tylsää. Sitten makaavat seuraavan päivän. Nyt sitten mokasivat viikkotehtävän (aika varmasti) niin kituuttavat ensi viikon ja kaikki on taas niin masentuneita, varsinkin Kadi kun ei saa viinaa. Jippii!

Asiasta kukkaruukkuun; kumpi lähtee talosta, Piia vai Jarkko??

Minä aion tuhlata yhden miinuspisteen Piialle. On se sen verran ärsyttävä ja negatiivinen tyyppi. Vaikka kyllä on Punkinki pisteet mun silmissä laskenut huomattavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:

Minä aion tuhlata yhden miinuspisteen Piialle. On se sen verran ärsyttävä ja negatiivinen tyyppi. Vaikka kyllä on Punkinki pisteet mun silmissä laskenut huomattavasti.

peesaan sinnuu.

Minä haluaisin Jarkon ulos, mutta piia taitaa lähteä :/ En muuten katsonut eilen nimeämisiä, niin miten ne meni. Olisiko Jarkko joutunut äänestykseen ilman puhelimeen vastaamistakin? Ketkä antoi Jarkolle pisteitä...ainakin Piia ja Sauli vai? Onko Sauli nyt kääntänyt kelkkansa? KUN YLEENSÄ VAAN KEHUU jARKKOA? Mitenhän noille käy sunnuntaina kun joutuvat paljastamaan nimeämispisteet. Voi tulla Saulillekin kova paikka ja Fabulle

Mun mielestä Piia vois jo lähteä, sitä on tarpeeks jo kuunneltu ja toimintaa nähty. Jarkko oli alussa mun suosikki ja varmaan on vähän vieläkin. saulin pisteet laski kun heti piti viinaa saada kun siihen mahdollisuus tuli et voi juoda ilman rajoja. Ja Kadin sais heitää ulos vaikka heti!

Lisäystä... Olin jostain lukevinani, että jos Punkki nyt saa pisteitä niin että joutuu häätöäänestykseen, niin se "tuomio" olis voimassa vasta ens viikolla, eli se olis suoraan äänestyksessä ens kerralla, jos ei tipu talosta sunnuntaina. Mut en tiiä sit, oonko mä unia nähnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja viekkis:
Alkuperäinen kirjoittaja BigMama:
Soikohan punainen puhelin uudestaan, jos Jarkko tippuiskin jo tällä viikolla?

Siis eikö Jarkko juuri tämän viikon äänestyksessä ole sen takia, kun vastasi puhelimeen?

No ainakin se sai toiseksi eniten nimeämispisteitä. Joku siitä täällä sanoi, että se joutuis vasta ensi viikon äänestykseen? Mut en sit tiiä mitä järkeä siinä olis.

Piia ulos talosta! Eihän siinä emännässä ole mitään katsomista. Leuatkin narisee vaan! Ja tosiaan ei se Kadi voi ihan täysillä käydä... En tiedä kuinka alkkis sitä sitte itse talossa olis. Oikeastaan alkaa olla semmonen meininki ja porukka talossa, että ei kyllä ketään suosikkia enää ole. Kyllä kait se Sauli tai Niko on joka voittaa..

Alkuperäinen kirjoittaja viekkis:
Hitto tota BB-sivun uutisarkistoa...ne päivät siinä kalenterissa menee ihan päin mäntyä ja nyt en kyllä mistään löydä eilisiä uutisia...hermot menee.

Ei se päästäkään eilisiin uutisiin, sitä mieki olen kironnut.

Heh, mä taisin vihdoinkin hokata, et miten toi kalenteri tossa oikein toimii :laugh:, eihän siihen mennyt kuin pari kuukautta :whistle:

Kun tuosta Kadin alkoholin käytöstä on ollut tuolla Bb-keskusteluissa puhetta, niin moni on ollut sitä mieltä, että se on ihan normaalia nuoren naisen alkoholin käyttöä. Sanokaa nyt herranen aika, että tuo ei ole totta. Minä kun olen jo ihan hermostuksissani katsonut, että onko nykymeno oikeasti tuollaista. Minä en ainakaan ole koskaan HIMOINNUT alkoholia niin kuin Tiina, Kadi ja välillä Saulikin. Toki talossa voisi olla toisin, mutta tuskimpa sentään. Minusta tuossa on kohtuukäyttö kaukana. Mielipiteitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Kun tuosta Kadin alkoholin käytöstä on ollut tuolla Bb-keskusteluissa puhetta, niin moni on ollut sitä mieltä, että se on ihan normaalia nuoren naisen alkoholin käyttöä. Sanokaa nyt herranen aika, että tuo ei ole totta. Minä kun olen jo ihan hermostuksissani katsonut, että onko nykymeno oikeasti tuollaista. Minä en ainakaan ole koskaan HIMOINNUT alkoholia niin kuin Tiina, Kadi ja välillä Saulikin. Toki talossa voisi olla toisin, mutta tuskimpa sentään. Minusta tuossa on kohtuukäyttö kaukana. Mielipiteitä?

Tunnistan itseni kun Kadi kännää. Nuorena olin samanlainen... Onneksi en enää, kun en juuri juo!:)

Yhteistyössä