Äskettäin niillä oli hiihdettynä vasta reilut 1400 kierrosta (kahden päivän aikana) ja huomiseen mennessä pitäis hiihtää viel 3000 kierrosta joten tokkopa onnistuvat sitten millään.
Kadilla taas "migreeniä" vai?Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:tulispa nyt kaljaa taloon, niin nähtäis onko tuo Kadi oikeesti kipee. vois migreeni unohtua bilehileeltä, jos tulis muutama olunen taloon.
Tellu ulos ja sitten seuraavaksi vois lähtee Suvi.
Alilämpöä tais olla.Alkuperäinen kirjoittaja juus:Kadilla taas "migreeniä" vai?Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:tulispa nyt kaljaa taloon, niin nähtäis onko tuo Kadi oikeesti kipee. vois migreeni unohtua bilehileeltä, jos tulis muutama olunen taloon.
Tellu ulos ja sitten seuraavaksi vois lähtee Suvi.
Ei kai ne nyt johdatella voi kun 24/7 kattoo.Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:hyi hitto tuo jarkko on alkanut etomaan ja nko on tosiaan paras..nopeesti nuo vaihtuu nuo mielialat..vai johdatellaanko meitä vaan??..
Kyllä! Voitto Nikolle!! Mitä nuo Kadi, Sauli , Jarkko tai Piia on yhtään sen parempia. Niko on paljon viihdyttävämpi. Sauli ei ole tehnyt mitään hauskaa Perhe-tehtävän jälkeen, Jarkko on alkanut oksettaa minua, Piia narisee ja Kadi on aina sairas (paitsi silloin kun on viinaa tarjolla) Niko ja Suvi ovat minun suosikit nykyään!Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Ei voittoa kellekään kesken kauden tulleelle!!!! :attn: :attn:
Jaa mun mielestä Niko on tapettia, harmaata näkymätöntä massaa siinä missä Saulikin.Alkuperäinen kirjoittaja ehdottomasti:Kyllä! Voitto Nikolle!! Mitä nuo Kadi, Sauli , Jarkko tai Piia on yhtään sen parempia. Niko on paljon viihdyttävämpi. Sauli ei ole tehnyt mitään hauskaa Perhe-tehtävän jälkeen, Jarkko on alkanut oksettaa minua, Piia narisee ja Kadi on aina sairas (paitsi silloin kun on viinaa tarjolla) Niko ja Suvi ovat minun suosikit nykyään!Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Ei voittoa kellekään kesken kauden tulleelle!!!! :attn: :attn:
Mä luulen että Kadin sairastuminen tänään johtuu osin jännityksestä (onko taas nimettynä ) :/Alkuperäinen kirjoittaja Gerda:Toi Kadi on kyllä ihan älyttömään kalpee. :x
No ainakin Tellu :xAlkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt:Toivottavasti tänään on nimettynä Tellu ja Suvi. *peukut pystyyn*