Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ne on hiihtänyt nyt 26 km.. siis jos mä laskin oikein.[/quote
Ja jos mä lasken oikein, niille tulee himskatin kiire sivakoida, jos meinaavat suorittaa tehtävän
Jarkko perusteli valintansa sillä, että Nikolla on eniten huumorintajua ja hän kestäisi rangaistuksen parhaiten.Alkuperäinen kirjoittaja Kertokaapa minulle:Miksi Jarkko valitsi Nikon kärsimään rangaistusta? onko sillä jotain Nikoa vastaan? Kannattiko valita vahvin lenkki kärsimään rangaistusta, kun olisi voinut valita vaikka Tellun joka marisee jokaisesta viikkotehtävästä! Vaikka ei tiennytkään rangaistuksesta niin olisi kyllä voinut valita heikoimman lenkin eikä vahvinta. Ei kyllä Jarkollakaan järki päätä pakota! Hiukan taktikointia kannattaisi käyttää eikä vaan sitä alapäätään.
ehkä on rehkinyt liikaaAlkuperäinen kirjoittaja nikki:mikskähän suvi sai kulhollisen vanukasta?
varmaan oli vaan se puhelu-juttu.Alkuperäinen kirjoittaja miettii:ehkä on rehkinyt liikaaAlkuperäinen kirjoittaja nikki:mikskähän suvi sai kulhollisen vanukasta?
se vastas siihen punaseen puhelimeen ja sai esittää "toiveen"Alkuperäinen kirjoittaja nikki:mikskähän suvi sai kulhollisen vanukasta?
joo ja voi sitä valituksen ja narinan määrää jos karkit ja suklaat loppuu! Onko muut muuten huomannut, että nuo syö ihan järjettömästi karkkia ja suklaata tuolla talossa. Sellaisia määriä, että ei ole kyllä ihan tervettä. Varsinkin nuo naiset. Aina kioskireissulla 4-5 suklaalevyä ja niitä rasioita karkkeja. En voi tajuta!!!!Alkuperäinen kirjoittaja nikki:varmaan oli vaan se puhelu-juttu.Alkuperäinen kirjoittaja miettii:ehkä on rehkinyt liikaaAlkuperäinen kirjoittaja nikki:mikskähän suvi sai kulhollisen vanukasta?
kyl pitäis rivakammin sivakoida, ei ole edes tuhatta kierrosta kasassa.. tuleepi köyhä viikko??
Alkuperäinen kirjoittaja miettii:joo ja voi sitä valituksen ja narinan määrää jos karkit ja suklaat loppuu! Onko muut muuten huomannut, että nuo syö ihan järjettömästi karkkia ja suklaata tuolla talossa. Sellaisia määriä, että ei ole kyllä ihan tervettä. Varsinkin nuo naiset. Aina kioskireissulla 4-5 suklaalevyä ja niitä rasioita karkkeja. En voi tajuta!!!!Alkuperäinen kirjoittaja nikki:varmaan oli vaan se puhelu-juttu.Alkuperäinen kirjoittaja miettii:ehkä on rehkinyt liikaaAlkuperäinen kirjoittaja nikki:mikskähän suvi sai kulhollisen vanukasta?
kyl pitäis rivakammin sivakoida, ei ole edes tuhatta kierrosta kasassa.. tuleepi köyhä viikko??
ilmankos mä oon läski kun oon niin tunteikas!Alkuperäinen kirjoittaja Gerda:Mitä tähän karkin syöntiin tulee. Mä luulen, että suuri syy on myös sillä, että ihmisellä on taipumus purkaa tunteitaan syömiseen. Oli sitten kyse hyvästä olosta, pahasta olosta, ikävästä jne.
Rangaistus tuli säännön "tuotannollisista asioista puhuminen on kielletty" rikkomuksesta.Alkuperäinen kirjoittaja latua p*rkele:Rangaistus jatkuvista sääntörikkomuksista. Ei sanottu kuka on rikkonut ja mitä sääntöä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jostain olin lukevani että Niko ei sais hiihtää?? Miksi??
Epäreilua tuo Nikon evääminen; ilman sitä niillä ei ole mitään mahdollisuuksia saada tehtävää läpi.
Ihminen tekee tota helposti, jos ei itse kiinnitä huomiota siihen. Eikä se ole lihomisen syy välttämättä, tunnesyömistä esiintyy hoikillakin ihmisillä. Ja tunteikkuus ei liity tähän mitenkään - vaan se miten niitä tunteita käsittelee. Toiset lähtee lenkille, tuolla se on hieman vaikeampaa, kuin "siviilissä".Alkuperäinen kirjoittaja hellu:ilmankos mä oon läski kun oon niin tunteikas!Alkuperäinen kirjoittaja Gerda:Mitä tähän karkin syöntiin tulee. Mä luulen, että suuri syy on myös sillä, että ihmisellä on taipumus purkaa tunteitaan syömiseen. Oli sitten kyse hyvästä olosta, pahasta olosta, ikävästä jne.