Niin tuota en ajatellutkaan. Taso on voinut olla kova :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:^Mitä Tellu oikeastaan edes osaa tehdä? :xmas:
Voihan olla että Kadi on voittanut kisoja, eihän me sen tarkemmin tiedetä muiden osallistujien tasoa...
Siis joo, olen huomannut. Alusta asti Jarkko on ollut mun suosikki, mutta enää en ole siitä niinkään varma.Alkuperäinen kirjoittaja vee käyrä alkaa vaan nousta:Onko Jarkolla noussut hiukan pissi päähän. olette kuulleet kun puhuu vain itsestään. Vain hän osaa laittaa ruokaa, vain hänestä kaikki asukkaat pitävät ja vain häntä kuunnellaan, vain hän osaa hiihtää ja hän pystyy hiihtämään 5h putkeen, hän hiihtää koko yön. Kauhea uho koko ajan, mutta mitään ei kuitenkaan tapahdu. Onko tuo Jarkko jo vinksahtanut, vai eikö enää 9 viikon jälkeen voikaan näytellä sitä mukavaa nallekarhua? Onko se ollut joku rooli? Onko kukaan muu huomannut samaa? Minulla varsinkin eilen pisti silmiin tuo jatkuva itsensä korostaminen ja uhoaminen. Miksi kuitenkaan ei toteuttanut esim. sitä 5h hiihtoaan, kun siihen mukamas ainoana asukkaana pystyi.
voi luoja! Sanoiko oikeasti noin? Jarkko on "älykkyydeltään" ihan tavallisen pulliaisen tasolla. Turha korottaa itseään millekään jalustalle. Minusta Niko on paljon älykkäämpi ainakin hänen tieto/taitonsa perusteella. Niko vaan ei hehkuta älykkyyttään koko ajan, myös Piia on älykäs, vaikka liikaa nariseekin. Miten muka Jarkko nyt olisi muita älykkäämpiAlkuperäinen kirjoittaja Gerda:Jarkon viimeisin heitto: Oli Hekakin älykäs (tai jotain), mutta kyllä mä olen vieläkin älykkäämpi. Vaikka oli Heka normaalia älykkäämpiä. Jarkko siis kokee olevansa "normaalia" älykkäämpi. Mitenhän se "normaali" luokitellaan. Tuli taas Jarkon ylimielisyys esiin.
No siinäkin on vissi ero, miten asiat ilmaisee. Voi olla rehellinen, ja pitääkin olla, mutta ei tarvitse olla tyhmä, epäkohtelias ja moukka. Todellakaan herrasmies ei hauku suorassa tv-lähetyksessä naisen persettä isoksi yms.Alkuperäinen kirjoittaja Gerda:Mä nyt joka tapauksessa arvostan enemmän rehellisyyttä. Pidän miestä enemmän herrasmiehenä, kun sanoo suoraan. Kuin että jättäis asiaan miettimisen varaan. Itse olisin Satuna mieluummin kuullut totuuden, kuin jäänyt harhakuvitelmiin.Alkuperäinen kirjoittaja se sama:No ei näissä asioissa. Herrasmies ei arvioi naisia tuollatavoin, vaikka kysyttäisiin. Ei ei.Alkuperäinen kirjoittaja Gerda:No rehellisyys ei sitten kuulu sun mielestä herrasmiehen piirteisiin.Alkuperäinen kirjoittaja onneks timo sai lähdöt!:Mutta eikö ketään muuta ärsyttäny se, miten Timo haastattelussa jutteli Suvista ja arvosteli naisia siinä vielä? "Jos Suvilla ois pienempi perse, tykkäisin siitä enemmän... antasin sille 7- arvosanaksi" ???????
Aivan törkeä "mies". Timosta ei löydy yhtään piirrettä, mikä tekis siitä herrasmiehen.
Eihän jarkko tiennyt, mitä rangaistukseksi tulee, kun piti joku valita. Valitsi Nikon siksi, kun arveli, että Niko huumorimiehenä kestää rangaistuksen. Ihan fiksusti mielestäni valitsi. Ei esimerkiksi ketään marisija-Tellua, eihän sen marinaa ois kukaan kestäny, jos rangaistus olisikin ollut vaikka joku paljun pesu tms.Alkuperäinen kirjoittaja Kertokaapa minulle:Miksi Jarkko valitsi Nikon kärsimään rangaistusta? onko sillä jotain Nikoa vastaan? Kannattiko valita vahvin lenkki kärsimään rangaistusta, kun olisi voinut valita vaikka Tellun joka marisee jokaisesta viikkotehtävästä! Vaikka ei tiennytkään rangaistuksesta niin olisi kyllä voinut valita heikoimman lenkin eikä vahvinta. Ei kyllä Jarkollakaan järki päätä pakota! Hiukan taktikointia kannattaisi käyttää eikä vaan sitä alapäätään.
Jarkko pelkää todella nyt voiton mahdollisuuksiaan. Niko on nostanut suosiotaan valtavasti. BB-sivuilla se on noussut yhdeksi katsojien suosikeista enkä ihmettele. Aluksi ärsytti, mutta nyt olen täytin hullaantunut =) Puhui niin kauniisti tyttöystävästään, Pettämistä ei hyväksy ollenkaan eikä retostele seksisuhteillaan niin kuin nuo muut miehet :x :x :x Tässä todellinen mies. Ja vaikka horoskooppeihin en uskokaan, niin tuo Niko on aivan kuin oma mieheni (mielipiteissään, uskollisuudessaan jne.) ja kumpikin on rapuja :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meni maku tuohon jarkkoon kunnei siinä ollu miestä sanomaan nikolle,että hän sen rangastuksen saajan joutu nimeemään!
bb ei ollut kieltäny sitä kertomasta,mutta jätkä pokalla sano nikolle,että hän ei saa kertoo!
Joo Fabe pelaa ihan selvästi. Kukaan muu ei ole antanut pisteitä Jarkolle ja Saulille mutta Fabe antoi koska haluaa suosikit ulos. Eilen kävi haukkumassa Kadin pk-huoneessa älykääpiöksi että se pudotettaisiin ulos jo vihdoin koska pelkää sen jo voittavan.Alkuperäinen kirjoittaja apua:Niin ja Fabe on varmasti älykäs, vaikka välillä muuta esittääkin. Se vaan haluaa olla kaikkien kaveri, koska pelaa.
Joo Fabe pelaa ihan selvästi. Kukaan muu ei ole antanut pisteitä Jarkolle ja Saulille mutta Fabe antoi koska haluaa suosikit ulos. Eilen kävi haukkumassa Kadin pk-huoneessa älykääpiöksi että se pudotettaisiin ulos jo vihdoin koska pelkää sen jo voittavan.Alkuperäinen kirjoittaja apua:Niin ja Fabe on varmasti älykäs, vaikka välillä muuta esittääkin. Se vaan haluaa olla kaikkien kaveri, koska pelaa.