vinkkejä raskautumiseen

  • Viestiketjun aloittaja sekundäärinen
  • Ensimmäinen viesti
sekundäärinen
Laittakaapa vinkkejä mitä tiedätte (hullujakin) mistä voisi olla apua raskautumiseen. Siis kun ollaan vielä alkupuolella eikä hoitoihin olla vielä menossa. Ja laittakaapa vielä onko ollut tehoa.

Itselle tulee mieleen e-vitamiini ja b-vitamiini en nyt muista mikä niistä olisko ollut b6 vitamiini. Kokemusta ei ole.
 
Mä tuolla mietteitä ketjussa pikkusen aiemmin kirjoittelin noita omia kokemuksia.. Eli olen kuullut/lukenut jostain, et lasillinen greippimehua aamuisin, ilmeisesti paksuntaa limakalvoja, joten vaikuttaa kiinnittymiseen ja oviksen jälkeen iltaisin lasi punaviiniä auttais myös alkiota kiinnittymään. E-vitamiini on kuulemma hedelmällisyys vitamiini ja helokkiöljykapseleitakin jossain suositeltiin..

Ittelle näistä ei ollut apua, olen kaikki kokeillut.. =)

 
Tälläinen vinkki oli palstalla kesällä Nealta

"Tässäpä pientä lisäravinne vinkkiä,jos jotain kiinnostaa. listan sain luontaislääkäriltä, kun kävin hänen luonaan lapsettomuuden takia.
Eli listalla on: Oxi-Tabs C+E (1 aamulla), Berex (1 aamulla), pellava-vehnänalkio oljyä 10 ml/pvä, Melbrosia ja femisoija+ (paketin ohjeen mukaan) ja sitten lisäksi jotain sinkki valmistetta. Sitten sain vielä ainoastaan reseptillä saatavaa luontaistuotetta (Agnolyt)"

En tiedä auttoiko nämä Neaa. Itse en ole noita kokeillut. Ainoastaan olen lipittänyt greippimehua josta on kyllä tullut kunnon ovislimat

:kieh: muttei toivottua lopputulosta. :(
 
maari
aspiriini liittyy veriarvoihin, eli jos ongelmia veren hyytymistekijöissä. keskenmenoista kärsiville määrätään lasten aspiriinia muistaakseni ruotsissa usein, jos ongelmia veren hyytymistekijöiden kanssa.
 
neea
neeapa täältä vastailee noista lisäravinteiden "toimivuudesta"....

Täytyy sanoa, että enpä tiedä tehosiko nuo lisäravinteet vai oliko se vyöhyketerapia, vai kummatkin yhdessä.
Kävin samaan aikaan lisäravinteiden syönnin kanssa vyöhyketerapiassa puolisen vuotta ja sitten tulin raskaaksi ja raskaus jatkui loppuun saakka, "tuloksena" nelikilonen 54cm pitkä terve poika =)
Raskauden yrittämistä oli takana n.4.5 vuotta.

 
Luin joskus vuosia sitten, että teen juominen edistäisi alkion kiinnittymistä kohtuun. Voi pitää paikkansakin: miksi muuten intialaisia ja kiinalaisia olisi niin paljon?javascript:emoticon(':)')
javascript:emoticon(':)')
 
Lisäisin tohon omaan kohtaan viel sen, et muistelen jostain lukeneeni, et vihreä tee olisi kans hyväksi, mut kohtuudella nautittuna.. =) ;) Ja olisko ollu viel, et sen kans kandee olla varovainen, koska raskausaikana ei suositella kovin juotavaksi vihreää teetä(?)...
 
pilli
noh kaveri tuli raskaaksi kolmen vuoden yrittämisen jälkeen käymällä vyöhyketerapiassa. Ja se on sille ainkain tepsiny koska luomusti ei oo tullu. nyt on 4v kaksos pojat ja sen miehen vlejen vaimo on käyny kanssa niin heillä on kanssa lapsi eli ei aina kaksosia tuu. :heart:
 
Laihtuminen auttaa ainakin PCO tapauksissa. Omalla kohdalla 10% painon pudotuksen jälkeen olen toista kertaa raskaana. Viime kierrossa oli kemiallinen ja nyt ollaan päivää pidemmällä. Lueskelin myös, että laihtuminen vaikuttaa positiivisesti keskenmenoriskiin ja tietenkin on sokerit paremmin tasassa kun syö fiksusti ja usein.

Clomifen annostakin on tässä nostettu, mutta uskon itse laihtumisen olevan ainakin osavaikuttaja!
 

Yhteistyössä