Vinkkejä miten valvoa yö ja seuraava päivä

  • Viestiketjun aloittaja yutu
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tässä valvomassa jo toista yötä, tosin kyllä tossa viime aamuna torkahdin vartiks, mutta mulla on ollu pädi, lankaa ja kutimet. Oon kattonu kdramaa ja cdramaa yöllä ja käyny monta kertaa mukamas vessassa. Oon siis vielä 6 luokkalainen ja en oo ollu pariin päivään koulussa kovien vatsakipujen takia. Kyllä ne vatsakivut hereillä pitää kunhan on vaan tarpeeks kovat. En siis sais valvoo koko yötä en saa valvoo ees 22.00 vaan pitää mennä sänkyyn 20.00 koska meillä on yks 3v ja 8v ja niitten pitää mennä sillon nukkumaan. Nyt tuntuu jo että mua pidetään isona kun mun annetaan valvoo lomilla ja viikonloppuisin max 22.15😁 mulla tällä hetkell kova nälkä mut ei oo mitään syötävää tääl mun huonees nii en voi syyä mitään. Nälkäkin pitää hyvin hereillä. Suosittelen kokeilemaan jotain treeniä jotta pysyy hereillä. Itsellä vatsa- ja selkälihas treenit toimii. Sen jälkeen kyllä makaan väsyneenä 5min lattialla, mut sitte tulee energiaa ihan sairaasti. Kannataa muuten laittaa se sinivalon suodatin päälle ja yö tila että silmät ei rasitu liikaa.
ja jos teillä on läksyjä tekemättä nii tehkää niitä.
Kannattaa myös piirtää ja värittää. Ne on rauhallista ja kehittävää puuhaa.
Anteeks jos jostain tuntuu, et oon tällänen ärsyttävä neiti kaikkitietävä.
Itestä ainaki tuntuu ku oon vast 12v melkein 13v neuvomassa täällä.
Nyt tuli myös mieleen et mahatauti jos on niii ei muuten varmana nuku yöllä vaan yrjöö 2min välein. Riippuu siis tietty kuinka paha se on ja miten teillä itellä on että onko se 2min vai 20min Sehän on yksilöllistä.


Mut tsempii kaikille jotka valvoo/yrittää valvoo koko yön ja seuraavan päivän❣❣


(\_/)
( *.* )
/ >❤
 
vierailija
Tässä valvomassa jo toista yötä, tosin kyllä tossa viime aamuna torkahdin vartiks, mutta mulla on ollu pädi, lankaa ja kutimet. Oon kattonu kdramaa ja cdramaa yöllä ja käyny monta kertaa mukamas vessassa. Oon siis vielä 6 luokkalainen ja en oo ollu pariin päivään koulussa kovien vatsakipujen takia. Kyllä ne vatsakivut hereillä pitää kunhan on vaan tarpeeks kovat. En siis sais valvoo koko yötä en saa valvoo ees 22.00 vaan pitää mennä sänkyyn 20.00 koska meillä on yks 3v ja 8v ja niitten pitää mennä sillon nukkumaan. Nyt tuntuu jo että mua pidetään isona kun mun annetaan valvoo lomilla ja viikonloppuisin max 22.15 mulla tällä hetkell kova nälkä mut ei oo mitään syötävää tääl mun huonees nii en voi syyä mitään. Nälkäkin pitää hyvin hereillä. Suosittelen kokeilemaan jotain treeniä jotta pysyy hereillä. Itsellä vatsa- ja selkälihas treenit toimii. Sen jälkeen kyllä makaan väsyneenä 5min lattialla, mut sitte tulee energiaa ihan sairaasti. Kannataa muuten laittaa se sinivalon suodatin päälle ja yö tila että silmät ei rasitu liikaa.
ja jos teillä on läksyjä tekemättä nii tehkää niitä.
Kannattaa myös piirtää ja värittää. Ne on rauhallista ja kehittävää puuhaa.
Anteeks jos jostain tuntuu, et oon tällänen ärsyttävä neiti kaikkitietävä.
Itestä ainaki tuntuu ku oon vast 12v melkein 13v neuvomassa täällä.
Nyt tuli myös mieleen et mahatauti jos on niii ei muuten varmana nuku yöllä vaan yrjöö 2min välein. Riippuu siis tietty kuinka paha se on ja miten teillä itellä on että onko se 2min vai 20min Sehän on yksilöllistä.


Mut tsempii kaikille jotka valvoo/yrittää valvoo koko yön ja seuraavan päivän


(\_/)
( *.* )
/ >
Tähän lisään vielä että sinivalon suodatin ja yö tila pääle jos ootte puhelimella pädillä konella tai jollain sellasella. Mutt jos ette nii ei sit tartte laittaa.
 
Tässä valvomassa jo toista yötä, tosin kyllä tossa viime aamuna torkahdin vartiks, mutta mulla on ollu pädi, lankaa ja kutimet. Oon kattonu kdramaa ja cdramaa yöllä ja käyny monta kertaa mukamas vessassa. Oon siis vielä 6 luokkalainen ja en oo ollu pariin päivään koulussa kovien vatsakipujen takia. Kyllä ne vatsakivut hereillä pitää kunhan on vaan tarpeeks kovat. En siis sais valvoo koko yötä en saa valvoo ees 22.00 vaan pitää mennä sänkyyn 20.00 koska meillä on yks 3v ja 8v ja niitten pitää mennä sillon nukkumaan. Nyt tuntuu jo että mua pidetään isona kun mun annetaan valvoo lomilla ja viikonloppuisin max 22.15 mulla tällä hetkell kova nälkä mut ei oo mitään syötävää tääl mun huonees nii en voi syyä mitään. Nälkäkin pitää hyvin hereillä. Suosittelen kokeilemaan jotain treeniä jotta pysyy hereillä. Itsellä vatsa- ja selkälihas treenit toimii. Sen jälkeen kyllä makaan väsyneenä 5min lattialla, mut sitte tulee energiaa ihan sairaasti. Kannataa muuten laittaa se sinivalon suodatin päälle ja yö tila että silmät ei rasitu liikaa.
ja jos teillä on läksyjä tekemättä nii tehkää niitä.
Kannattaa myös piirtää ja värittää. Ne on rauhallista ja kehittävää puuhaa.
Anteeks jos jostain tuntuu, et oon tällänen ärsyttävä neiti kaikkitietävä.
Itestä ainaki tuntuu ku oon vast 12v melkein 13v neuvomassa täällä.
Nyt tuli myös mieleen et mahatauti jos on niii ei muuten varmana nuku yöllä vaan yrjöö 2min välein. Riippuu siis tietty kuinka paha se on ja miten teillä itellä on että onko se 2min vai 20min Sehän on yksilöllistä.


Mut tsempii kaikille jotka valvoo/yrittää valvoo koko yön ja seuraavan päivän


(\_/)
( *.* )
/ >
Sympaattinen kirjoitus, mutta eikö sinun kuitenkin kannattaisi vatsaongelmista huolimatta yrittää nukkua?

Luultavasti paranet pian. Tuo pupukuva sai miettimään, kuulutko ehkä New Jeans-fanien Bunnies-joukkoon? Pirteäsi eteenpäin, ehkä sinusta tulee Suomen Haerin.

 
vierailija

Yhteistyössä