Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Jaa. Mää oon tehny jo seittemän. Ja polttanu neljä sormea. Mukavasti rakot napsuu näppiksellä... |O Kaikkeen tottuu kyllä. (Paitsi kuulemma jäätelöön perseessä. ) =)
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Jaa. Mää oon tehny jo seittemän. Ja polttanu neljä sormea. Mukavasti rakot napsuu näppiksellä... |O Kaikkeen tottuu kyllä. (Paitsi kuulemma jäätelöön perseessä. ) =)
Näin. Se sulaa ennen kuin siihen ehtii tottua.Alkuperäinen kirjoittaja kuha:tai jääpuikkoon perseessä :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:munaan sen muistaakseno teinkin silloin ja pjaskat liimannu mitään. liekkö munissa ollut vikaa![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Armiliina:Muuten hyvää jankkia saa sillain, että ei sekoita tomusokeriin vettä, vaan kananmunan valkuaista!!! Ja tekee paksua liisteriä![]()