Vinkejä lasten talvi kengistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Darina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Darina

Uusi jäsen
21.11.2010
5
0
1
Hyvää sunnuntaita kaikille! Kaipaisin tietoa lasten talvi kengistä mistä ja minkä merkisiä ostatte lapsilleen.
Meidän pojalla koko on 23-24
Ehkä joku voisi myydä vaikka käytettyjä.
Kiitos vastauksista!
Kirjoitakaa yks.viestin JOS LÖYTYY JOTAIN

Meil on vajaa 3v:llä viikingin kore-texit (löysin täs syksyllä ale hyllystä), ja nyt mietin et jos ostaisin sille toisiksi kengiksi ja pakkaskeleille ihan perus kuomat.

[QUOTE="linnu";22501367]meillä on poikien viking coretexit kokoa 24,olleet yhden talven käytössä eli uudenveroiset,maksoivat uutena 65e stokkalla,voisin myydä ne 30e[/QUOTE]

:D:D Minä ostan uusia kahdellakympillä Prismasta keväisin. Älä kehtaa nyysiä vanhoista noin paljon. :laugh:

tässä on mun sähköposti:krista.rasa@windowslive.com,en tiedä millaisessa kunnossa teidän muiden kengät on sitten yhden talven jälkeen mutta meidän poika ei ole päiväkodissa ja omistaa useammat kengät joten nuo on niin vähällä käytöllä olleet että ei niitä millään 10e voi myydä,jos olen maksanut 65e ja niitä on ehkä 3kk käytetty muutaman kerran viikossa,nehän on ku uudet

[QUOTE="linnu";22501542]eikä prismasta saa 20e mitään coretexin kenkiä,en muutenkaan ikinä ostaisi lapselleni prismasta talvikenkiä[/QUOTE]

No minä saan. Vime keväänä ostin omilleni kolmet kengät kuudellä kympillä. Ostin myös kummilapselle kengät lahjaksi. Vikingin goreja. Minä ostan kyllä Prismasta, mutta vain laatukenkiä.=)

[QUOTE="vieras";22501571]No minä saan. Vime keväänä ostin omilleni kolmet kengät kuudellä kympillä. Ostin myös kummilapselle kengät lahjaksi. Vikingin goreja. Minä ostan kyllä Prismasta, mutta vain laatukenkiä.=)[/QUOTE]

Saako vikinejä prismasta

[QUOTE="linnu";22501531]tässä on mun sähköposti:krista.rasa@windowslive.com,en tiedä millaisessa kunnossa teidän muiden kengät on sitten yhden talven jälkeen mutta meidän poika ei ole päiväkodissa ja omistaa useammat kengät joten nuo on niin vähällä käytöllä olleet että ei niitä millään 10e voi myydä,jos olen maksanut 65e ja niitä on ehkä 3kk käytetty muutaman kerran viikossa,nehän on ku uudet[/QUOTE]

jos hiukan pudottaisit hinta kyllä voisin ostaakin.

Meillä on Haltin toppasaappaat pakkaskenkinä. Toisina nahkaiset fiksummat kengät sitten ns. kauppakengiksi ja lauhempaan ilmaan. Haltit vaikuttaa tosi hyviltä. Hinta 29.90€.