Vilautanpas teille.. ;D *kuva*

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Onpas kaunis!

Mä justiin tänään ostin tytölle villapaitaan langat, ei siitä kyllä noin hieno tule, mut raidallinen joka tapauksessa :D
Mun piti tytölle tehä kans villapuku mutta onpa jääny.. Se on vähän sellasta tylsää ja nää mun ihme ideat saa aina niin vallan että muut jää samantien! :D

Siitä Puro -langasta meinasin tehä haalarin, on niin pehmosta ja lämpöstä mut saa ny nähä et ehtiikö tälle talvelle enää :whistle:
Mä oon alotteleva kutoja, sen takia teen vaan pieniä töitä (pipot, sukat, koiranloimi), et jaksan tehdä ne loppuun asti.
Tuo villapaita on eka "isompi" kutomisprojekti jota oon edes harkinnu.

Mä oon alotteleva kutoja, sen takia teen vaan pieniä töitä (pipot, sukat, koiranloimi), et jaksan tehdä ne loppuun asti.
No mut sehän on hienoo! Siitä se lähtee, kohta huomaat ettet telkkariakaan osaa kattoo ilman kudinta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
No mut sehän on hienoo! Siitä se lähtee, kohta huomaat ettet telkkariakaan osaa kattoo ilman kudinta ;)
Mä vasta harjoittelen, et pystysin kattomaan telkkaria samalla kun kudon :D

Mua on nyt myöhäisemmällä iällä alkanu harmittaan ku purin mun ekana neulomani puseron. Olin sillon ah-niin-ihana 16 vuotias ja mun äitipuoli opetti mua neuloon, hatunnosto hänelle :D Ja puserosta tuli ihan karsee!! Ei äitipuolen neuvojen takia vaan siks etten mä suostunu purkaan silmukkaakaan. Pusero oli niin levee että sisälle ois mahtunu varmaa 4 minua ja hirveitä reikiä välillä ku oli menny silmukat sekasin tai venyny. Eka kertaa ku laitoin puseron päälle ni se holahti samantien läpi, pääntie oli niin iso :LOL: :LOL:

Sit mä vaan poimin silmukoita, vähän vähemmän, pääntieltä ja tein puseroon toisen kauluksen :D Enkä kyllä koskaan pitäny sitä päällä. Ai niin ja tekovaiheki oli niin rankka ku ei mulla sillo ollu minkäänlaisia hermoja että vähän väliä paiskoin sitä sohvalta olohuoneen nurkkaan ku hermot meni ja hetken kuluttua sit taas kudinta keräsin kasaan.. :D

Mä vasta harjoittelen, et pystysin kattomaan telkkaria samalla kun kudon :D
No se on jo sitten hyvällä alulla ;) Koska siinä vaihees ku sä huomaat että sä pystyt kattoo telkkaria samalla ku sä kudot, sä huomaat myös sen ettet sä enää pysty kattoo telkkaria ilman että sä kudot.. :D

Kokemuksen syvällä rintaäänellä.. :LOL:

Yhteistyössä