Vilautanpas teille.. ;D *kuva*

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:
Ok! Mä oon yrittänyt räpeltää vuositolkulla, mutta kun ei niin ei... :xmas:
Noi neulepuikot on ainut käsityöväline minkä kans mulla ei pala hihat.. Ompelukoneen kans palaa käämit välittömästi :LOL: :LOL:
Mä taas teen ompelukoneella mitä vaan, mutta puikot ei pysy käsissä hetkeäkään... :D

clivia
Tosi hieno ja hyvä vinkki,taidan tehdä itelleni tollasen seuraavaksi.Mulla on tekeillä nyt vaaleanlila pitkä mekko tai paita,voi käyttää kumpana hyvänsä.
Kova vääntäminen ohuesta langasta ja teen siitä melko pitkän.
Tollanen olis kokomustana tai punaisena hieno,mä en ole raitaihmisiä itse.

Nyt on taas paniikki, ei oo mitää vaiheessa, mitä mä illalla neulon!! :eek:

Ittelle pitäs pipo neuloo mut ei ny oikee nappais.. Jaa vaan mulla on viel noita lankoja.. Taidan tehä hameen ton takin kaveriks :D
Neulo mulle tommonen takki :snotty: Riittää puuhaa taas hetkeksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:
Nyt on taas paniikki, ei oo mitää vaiheessa, mitä mä illalla neulon!! :eek:

Ittelle pitäs pipo neuloo mut ei ny oikee nappais.. Jaa vaan mulla on viel noita lankoja.. Taidan tehä hameen ton takin kaveriks :D
Neulo mulle tommonen takki :snotty: Riittää puuhaa taas hetkeksi :D
Hinnastakin voidaan sopia :D :xmas:

Voi ku oliski mahdollista elättää perhettä neulesuunnittelulla ja neulomisella! Olis ihan unelmaa :) Ei tarttis koskaa enää tylsistyä töissä :D

Mut näinhän se on ettei käsitöillä pahemmin itteensä elätä. Joten jatkanpa harrastuspohjalta ja suunnittelen malleja. Ehkä mä joskus niitä kirjaksi asti saisin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Onpas kaunis!

Mä justiin tänään ostin tytölle villapaitaan langat, ei siitä kyllä noin hieno tule, mut raidallinen joka tapauksessa :D
Mun piti tytölle tehä kans villapuku mutta onpa jääny.. Se on vähän sellasta tylsää ja nää mun ihme ideat saa aina niin vallan että muut jää samantien! :D

Siitä Puro -langasta meinasin tehä haalarin, on niin pehmosta ja lämpöstä mut saa ny nähä et ehtiikö tälle talvelle enää :whistle:

Yhteistyössä