Noi neulepuikot on ainut käsityöväline minkä kans mulla ei pala hihat.. Ompelukoneen kans palaa käämit välittömästiAlkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:Ok! Mä oon yrittänyt räpeltää vuositolkulla, mutta kun ei niin ei... :xmas:
Mä taas teen ompelukoneella mitä vaan, mutta puikot ei pysy käsissä hetkeäkään...Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Noi neulepuikot on ainut käsityöväline minkä kans mulla ei pala hihat.. Ompelukoneen kans palaa käämit välittömästiAlkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:Ok! Mä oon yrittänyt räpeltää vuositolkulla, mutta kun ei niin ei... :xmas:
Tai mulle samanlaisen.....Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Nyt on taas paniikki, ei oo mitää vaiheessa, mitä mä illalla neulon!!
Ittelle pitäs pipo neuloo mut ei ny oikee nappais.. Jaa vaan mulla on viel noita lankoja.. Taidan tehä hameen ton takin kaveriks
Neulo mulle tommonen takki :snotty: Riittää puuhaa taas hetkeksiAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Nyt on taas paniikki, ei oo mitää vaiheessa, mitä mä illalla neulon!!
Ittelle pitäs pipo neuloo mut ei ny oikee nappais.. Jaa vaan mulla on viel noita lankoja.. Taidan tehä hameen ton takin kaveriks
Nyt ei uskalla luvata ku ei tiiä et minä vuonna sais valmiiks..Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Tai mulle samanlaisen.....
Hinnastakin voidaan sopia :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:Neulo mulle tommonen takki :snotty: Riittää puuhaa taas hetkeksiAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Nyt on taas paniikki, ei oo mitää vaiheessa, mitä mä illalla neulon!!
Nii, oma moka, mitäs läksit :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:ei kannattais näyttää tommosia tekeleitä. sen siitä saa. :xmas:
Nimenomaan! Oma vika! Eikun puikot heilumaan nyt!Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Nii, oma moka, mitäs läksit :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:ei kannattais näyttää tommosia tekeleitä. sen siitä saa. :xmas:
Kivahan se vaan on että muutki tykkää mun päähänpistoksista
Saatte sitte tollaset ku niitä saa massatuotannosta..Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Nimenomaan! Oma vika! Eikun puikot heilumaan nyt!
Mun piti tytölle tehä kans villapuku mutta onpa jääny.. Se on vähän sellasta tylsää ja nää mun ihme ideat saa aina niin vallan että muut jää samantien!Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Onpas kaunis!
Mä justiin tänään ostin tytölle villapaitaan langat, ei siitä kyllä noin hieno tule, mut raidallinen joka tapauksessa