Vilautanpa teille tätäkin hamosta *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Taas vaihteeks oma säätö, oon tuon tehny ties kuin kauan aikaa sitten mutta en oo saanu sitä kuvattua kunnolla enkä kyl oo pahemmin käyttänytkään. En kyllä ymmärrä miks, mä tykkään tosta ihan törkeesti! Täytyy nyt ottaa se käyttöön :)

Eli helma on tollasta merenneito -mallia, voimakkaasti levenee alas. Ja tuo takaosan korsettinyöritys on ihana!

Tolle kyllä pitäs tehä takki kaveriksi.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Villaako se on? Mulla on tämmösillä keleillä villahousut ja tykkään kyllä. Kiva nyöritys!

Joo villaa on. Nimenomaan talvi/syyshameeksi meinasin, passaa kivasti villakangastakin kans.

Pitäs tehä toinen versio puuvillasta kesäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja firequeen:
paljon pitää maksaa että teet miulekki tuollaisen :D tosi nätti on, käyttöön vain :heart:

Mä en tällä hetkellä oo ottanu tilaustöitä ku nuo työt haittaa tätä harrastustoimintaa niin paljo :D Oon nyt keskittyny ihan kokonaan näihin omien mallien työstämiseen ja niihin liittyviin projekteihin, tiiä vaikka sais joskus jotai aikaseks.. ;)

Vitsit, kun itsekin osaisi. Tai no osaan mä neuloa, mutta ilman ohjetta ei tule mitään ja ohjeen kanssakin koon säätämisen laita on niin ja näin. Plus että olen tolkuttoman hidas neuloja, ehdin eläkkeelle ennen kuin mikään vaatekappale valmistuu, ja olen sentään alle 30

Yhteistyössä