Viking Line Risteilykortti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "123"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kannattaa varmaan kertoa mihin haluat risteillä ja mistä kaupungista oot lähdössä.

harvemmin kai ne perjantaisin käy.

ootko huutiksen kattonu? siellä on monesti halvalla

Helsinki-tukholma-helsinki.
Ja kyllä sellasia kortteja on, mitkä kelpaa perjantaisin myös :)
oon kattonu huutista, mutta en mä mitään 100 euroa maksa jostain kortista. Ja siihen päälle vielä hytti 100 euroa..

[QUOTE="123";26158553]Helsinki-tukholma-helsinki.
Ja kyllä sellasia kortteja on, mitkä kelpaa perjantaisin myös :)
oon kattonu huutista, mutta en mä mitään 100 euroa maksa jostain kortista. Ja siihen päälle vielä hytti 100 euroa..[/QUOTE]

No kattele Viikkarin äkkilähtöjä. Siellä saa joskus jopa perjantai lähtöjä vähän alle 100 eurolla. Et kai sä kuvitellut et saat perjantai lähtöjä 10 eurolla :D

No kattele Viikkarin äkkilähtöjä. Siellä saa joskus jopa perjantai lähtöjä vähän alle 100 eurolla. Et kai sä kuvitellut et saat perjantai lähtöjä 10 eurolla :D

No en kuvitellut. Mutta en mä mistään c-hytistä maksa 200 euroa ;)
Ja siis oon joksu ostanut lahjakortin 15 eurolla, jolla sai hytin ilmaiseksi.
Joo, yritän niitä bongailla.. siis äkkilähtöjä-

[QUOTE="123";26158653]No en kuvitellut. Mutta en mä mistään c-hytistä maksa 200 euroa ;)
Ja siis oon joksu ostanut lahjakortin 15 eurolla, jolla sai hytin ilmaiseksi.
Joo, yritän niitä bongailla.. siis äkkilähtöjä-[/QUOTE]

Äkkiseltään kun katselin niin esim 11.5 perjantai sai äkkilähdöllä 75 euroa A-luokan hytin ja B-luokankin 65 euroa eli kyllä niitä ihan kohtuu hinnallakin saa :)

[QUOTE="123";26158723]Katoin samaa. Mutta se viikonloppu ei käy =( Töitä, eikä saa lapsia hoitoon =/[/QUOTE]

Kattele sit kun on ajankohtaista uudelleen. Heinäkuu taitaa olla ainoo kk kun ei noita halpoja äkkilähtöjä tahdo saada kun porukka lomailee laivoilla muutenkin.

Yhteistyössä