viking goretex talvikengät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ompus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ompus

Jäsen
04.06.2007
527
0
16
Miten noi talvikenkien koot menee? Pojalla (1v 2kk) on numeroa 19 kesäkengät, joten minkäs kokoiset talvikengät pitäis ostaa? Onko talvikengissä valmiiksi mukana villasukkavara? Ajattelin ostaa kokoa 21...

Ainoa keino on ottaa kengästä pohjallinen irti ja testata jalkaa vasten...oikeasti. Siihen varpaanpäähän pitää jäädä n. 1.5 cm varaa, talvikengässä varsinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ompus:
Miten noi talvikenkien koot menee? Pojalla (1v 2kk) on numeroa 19 kesäkengät, joten minkäs kokoiset talvikengät pitäis ostaa? Onko talvikengissä valmiiksi mukana villasukkavara? Ajattelin ostaa kokoa 21...

Jos suurempaa kokoa tarvit, ni mulla olis myydä kerran käytetyt viking goretixit kokoa 23 väriltään musta/lime.

Alkuperäinen kirjoittaja :

Jos suurempaa kokoa tarvit, ni mulla olis myydä kerran käytetyt viking goretixit kokoa 23 väriltään musta/lime.

Paljollako myyt??

Mulla oli viime talvena tuon ikäisellä tytöllä 22 koon talvikengät jotka oli lopputalvesta jo pienet. Kannattaa käydä mittaamassa jalka liikkeessä, niin kertovat mikä koko on oikea. 1,5senttiä on jäätävä varaa kaikissa kengissä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :

Paljollako myyt??

oisko 30e liikaa?

Meidän pojalla, just samanikäisellä, oli viime talvena Viking Goretexit. Syyskengissä koko oli 22 mutta Vikingeistä ostettiin koko 24. Hyvin poika käveli sen kokoisten kanssa ja hyvin riitti tilaa koko talveksi.

Ainakin viime vuoden malleissa pohjallinen lähti hyvin kengästä ulos, joten mittaaminen oli tosi helppoa.

Yhteistyössä