Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ompus:Miten noi talvikenkien koot menee? Pojalla (1v 2kk) on numeroa 19 kesäkengät, joten minkäs kokoiset talvikengät pitäis ostaa? Onko talvikengissä valmiiksi mukana villasukkavara? Ajattelin ostaa kokoa 21...
Alkuperäinen kirjoittaja ompus:Kiitti vinkistä! Riittääköhän tuo 1,5 senttiä koko talven kasvuvaraksi...
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja ompus:Miten noi talvikenkien koot menee? Pojalla (1v 2kk) on numeroa 19 kesäkengät, joten minkäs kokoiset talvikengät pitäis ostaa? Onko talvikengissä valmiiksi mukana villasukkavara? Ajattelin ostaa kokoa 21...
Jos suurempaa kokoa tarvit, ni mulla olis myydä kerran käytetyt viking goretixit kokoa 23 väriltään musta/lime.
Alkuperäinen kirjoittaja ompus:Miten noi talvikenkien koot menee? Pojalla (1v 2kk) on numeroa 19 kesäkengät, joten minkäs kokoiset talvikengät pitäis ostaa? Onko talvikengissä valmiiksi mukana villasukkavara? Ajattelin ostaa kokoa 21...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja ompus:Miten noi talvikenkien koot menee? Pojalla (1v 2kk) on numeroa 19 kesäkengät, joten minkäs kokoiset talvikengät pitäis ostaa? Onko talvikengissä valmiiksi mukana villasukkavara? Ajattelin ostaa kokoa 21...
Jos suurempaa kokoa tarvit, ni mulla olis myydä kerran käytetyt viking goretixit kokoa 23 väriltään musta/lime.
Paljollako myyt??