Viisurin poisto ja herkkä yökkäysrefleksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miiru

Vieras
Elikkäs ens viikolla olisi edessä alaviisurin poisto ja jo nyt meinaa jänskättää. Niinkään itse kipu ei pelota, syynä onkin todella herkkä yökkäysrefleksi. Viimeksi hammaslääkärissä eivät voineet avata paikkaa, koska yökin ihan koko ajan. Te joilla samanlainen ongelma ja olette käyneet viisureita poistattamassa, niin miten olette hommasta selvinneet? Olisiko hyviä vinkkejä kuinka ehkäistä yökkäilyä?

Kiitos jo etukäteen neuvoista!

Aika yllättävä - ja toimiva - ohje on jännittää palleaa! Eli kun makaat suu auki siinä tuolissa niin nostele jalkoja siis reisistä asti -> pallea jännittyy ja refleksi poistuu. En uskoisi jos en olisi kokeillut.

Mulle hammaslääkäri kertoi tuon kun otettiin muotit hampaista ja suu oli täynnä sitä muottimömmöä.

Tuota pallean jännitämistä pitääkin kokeilla, vaikka hassulta kuulostaakin. Kerran hammaslääkäri laittoi kielen kärkeen suolaa. Autto sekin kummasti, mutta tiedä tuosta sit voiko hampaan poiston yhteydessä käyttää. Täytyy kysyä....eiköhän tuosta elävänä selviä. =)

Panacod ja diapam esilääkityksenä. Jos et ole ennen käyttänyt niin lääkärin ohjeiden mukaan mutta jos tiedät rajasi niin sen mukaan. Ainoa ikävä puoli että molempia lääkkeitä on vaikea saada koska jotkut typerykset käyttävät niitä väärin.

Mulla on myös kova yökkäys refleksi ja kun otettiin muotit hampaista ja kurkkukin oli täynnä sitä massaa, yökkihän siinä meinasi tulla. Hammashoitaja tempasi mun jalat ylös ja piti pyöritellä varpaita eri suuntiin nopeasti ja kumma kyllä se toimi.

Yhteistyössä