G
g
Vieras
siis ihan järkytävä tää maku, ihan kun joku märännys. millä tän saa pois! henki haisee ihan hirveelle tietty kans.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:Mene hammaslääkäriin, todennäkösesti on tulehtunut se monttu mistä hammas poistettiin.
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Anteeks, toi oli vain niin hyvin kuvattu :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja yök:sulla ruokaa reiässä kypsymässä...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Anteeks, toi oli vain niin hyvin kuvattu :ashamed:
![]()
mä sain heti antibioottikuurin ja 600 buranaa kuurin, niin ei vissiin pitäs olla tulehdusta...
Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:Tulehtunut, miehella oli tulehtunut poiston jälkeen ja hais just tolle mitä kuvailit. Siis ihan järkyttävä haju. EI pystynyt metriä lähemmäs mennä!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja yök:sulla ruokaa reiässä kypsymässä...
miten sen saa pois, ei oikein kehtais mennä kaivamaankaan kun tikitkin laitettiin
Alkuperäinen kirjoittaja nooh:Vai laitettiinko sulle tikit? Semmoiset itsestään sulavat? Ne haisee...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Corsodyl suuvettä apteekista. Siellä kuopassa on ruokaa....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:Tulehtunut, miehella oli tulehtunut poiston jälkeen ja hais just tolle mitä kuvailit. Siis ihan järkyttävä haju. EI pystynyt metriä lähemmäs mennä!
no sama juttu, mies karttaa mua kun ruttoo!ja h*lvetti aspana toimin vielä, miten mä viitin mennä kassalle hönkimään...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Corsodyl suuvettä apteekista. Siellä kuopassa on ruokaa....
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:Tulehtunut, miehella oli tulehtunut poiston jälkeen ja hais just tolle mitä kuvailit. Siis ihan järkyttävä haju. EI pystynyt metriä lähemmäs mennä!
no sama juttu, mies karttaa mua kun ruttoo!ja h*lvetti aspana toimin vielä, miten mä viitin mennä kassalle hönkimään...
Hyh, ilmankos tää palstakin haiskahtaa![]()
Mitäs jos purskuttelet jollain suuvedellä? Se maku ja haju on kyllä suussa aika järkyttävä, en halua edes muistaa :x
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nooh:Vai laitettiinko sulle tikit? Semmoiset itsestään sulavat? Ne haisee...
joo on itsestään sulavat tikit. prkle niistäkö se johtuu! kauankohan menee että ne sulaa pois?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:Tulehtunut, miehella oli tulehtunut poiston jälkeen ja hais just tolle mitä kuvailit. Siis ihan järkyttävä haju. EI pystynyt metriä lähemmäs mennä!
Hyh, ilmankos tää palstakin haiskahtaa![]()
Mitäs jos purskuttelet jollain suuvedellä? Se maku ja haju on kyllä suussa aika järkyttävä, en halua edes muistaa :x
joo minä se vain täällä käryän.pitäs lähtee siivoomaan niin saatte hetken olla hajuttomassa ympäristössä. sitten kun rupee taas lemuamaan niin minä se vain tulin jauhamaan p*skaa (tai suu tekee sitä tahtomattani)...