Te joilla ollu tikkejä suussa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Multa leikaattiin viisuri reilu vko sitten... Ei enää oikeestaan juurikaan kipee tai mitään, mutta suussa maistuu pahalta. En kuiteskaan jaksa uskoa et ois tulehdusta, ku leikkauskohta ei turvota eikä oo kipee eikä punota eikä tuu mätää eikä mitään. Eilen lähti pitkä pätkä tikkilankaa pois haavasta ja se haisi tosi pahalta!! Vieläkin ainakin yks tikki suussa, voisko haju/maku johtua siitä? Ainakin se aavistuksen väheni ku se langan pätkä lähti. Sit ku toi vikakin lanka lähtee ja jos haju/maku ei häviä ni soitan hammaslääkäriin mutta jos joku tietää ni saa infota!

kyllähän siinä hieman ikävä haju saattaa olla, olethan muistanut huuhtoa suuta ruuan jälkeen. Mä sain leikkauksen jälkeen myös semmosta corsodyl liousta jolla piti purskutella päivittäin.

Mulla jäi muistaakseni herkästi sinne leikkaushaavan kuoppaan ruoantähteitä. Ettei olisi jotain mädäntynyttä ruokaa jäänyt johonkin koloon? Tuskin kuitenkaan tulehdusta, jos ei särje.

mätänevä ruoka se on , ota ne tikit pois, pikkusaksilla peilin edessä tai pyydä miestä leikkaamaan solmu pois. onko sulla kuoppaa suussa? jos on niin sielä voi olla ruokaa. tiedän mistä puhut, kamala maku suussa. mulla auttoi kun otti langat pois ja kaivoi pumpulipuikolla plus huuhteli suuvedellä.

Alkuperäinen kirjoittaja g:
mätänevä ruoka se on , ota ne tikit pois, pikkusaksilla peilin edessä tai pyydä miestä leikkaamaan solmu pois. onko sulla kuoppaa suussa? jos on niin sielä voi olla ruokaa. tiedän mistä puhut, kamala maku suussa. mulla auttoi kun otti langat pois ja kaivoi pumpulipuikolla plus huuhteli suuvedellä.

ÄLÄ tee tätä!!!!!!!

Nim juuri antibioottikuurilla kun päätin ronkkia ruuat kolosta pois ja kyllä ihan puhtaalla tops puikolla.

Hammaslääkäriltä kysyin ja ruoka siellä ei haittaa. Vedellä huuhtelet ja corsodyliä muutama päivä. Ei missään nimessä saa mennä ronkkimaan.

Iso ei.

Ja tuskin on tulehtunut. Usko pois. Sinä tuntisit sen etkä epäilisi yhtään. Se meinat sattuu aika pirhanasti.

Nim ekaa kertaa elämässä olen oikeesti haaveillut siitä että joku ampuisi mua päähän koska kipu on sietämätön.

Alkuperäinen kirjoittaja Kahlemestari:
Ja tuskin on tulehtunut. Usko pois. Sinä tuntisit sen etkä epäilisi yhtään. Se meinat sattuu aika pirhanasti.

Nim ekaa kertaa elämässä olen oikeesti haaveillut siitä että joku ampuisi mua päähän koska kipu on sietämätön.

No auts. Toivottavasti parantuu/parantui kuiteskin.

ÄLÄ tee tätä!!!!!!!

Nim juuri antibioottikuurilla kun päätin ronkkia ruuat kolosta pois ja kyllä ihan puhtaalla tops puikolla.

Hammaslääkäriltä kysyin ja ruoka siellä ei haittaa. Vedellä huuhtelet ja corsodyliä muutama päivä. Ei missään nimessä saa mennä ronkkimaan.

Iso ei.

No en kyllä ois tohtinukkaan mennä kaiveleen millään. Hui. Heikottaa koko ajatus vaikka ei enää kipeä olekaan.
Kyllä olen purskutellut vedellä ja teen sitä vielä jatkossakin.
Mutta hyvä tietää että on "normaalia". Toivottavasti lähtis vaan äkkiä toi haju/maku, aikas ällöä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No auts. Toivottavasti parantuu/parantui kuiteskin.

Huomenna pitäisi antibioottien vaikuttaa. Sitä odotellessa :headwall:

Leikkaushaava on semmonen "kolo/vako" mutta en kyl muuten mitään kuoppaa näe jos ei sitten aivan vika hampaan takana jonne en itse näe..

mulla turpa oli ainaki leikkauksen jälkeen niin hellä ettei muut pystyny syömää ku liemiruokaa jos sitäkää :( Tosin kysees ei sillo ollu viisurin poisto. Hampaanpoistos purskuttelin kivun sallimis rajois sitä ällöö puhdistusainetta ettei mikää pöppendeili olis iskeny. Tuskin sul mitää tulehdusta siel on jos ei kerta särje :/ Ota sin hampilääkärii yhteyksii jos arvelutta hirveesti...

Yhteistyössä