viisuri poistettu vajaa viikko sitten ja suussa maistuu p*ska!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja g
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
Tulehtunut, miehella oli tulehtunut poiston jälkeen ja hais just tolle mitä kuvailit. Siis ihan järkyttävä haju. EI pystynyt metriä lähemmäs mennä!

no sama juttu, mies karttaa mua kun ruttoo! :laugh: ja h*lvetti aspana toimin vielä, miten mä viitin mennä kassalle hönkimään...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja yök:
sulla ruokaa reiässä kypsymässä...

miten sen saa pois, ei oikein kehtais mennä kaivamaankaan kun tikitkin laitettiin

no, kipin kapin lekurille..mieluummin..mä menisin sinuna..Voi levitä se märkä siellä ja saa nopeesti veren myrkytyksen niin ku mä meinasin saada .(

Tulehtunut, miehella oli tulehtunut poiston jälkeen ja hais just tolle mitä kuvailit. Siis ihan järkyttävä haju. EI pystynyt metriä lähemmäs mennä!

no sama juttu, mies karttaa mua kun ruttoo! :laugh: ja h*lvetti aspana toimin vielä, miten mä viitin mennä kassalle hönkimään...

Hyh, ilmankos tää palstakin haiskahtaa :laugh:
Mitäs jos purskuttelet jollain suuvedellä? Se maku ja haju on kyllä suussa aika järkyttävä, en halua edes muistaa :x

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Corsodyl suuvettä apteekista. Siellä kuopassa on ruokaa....

Jeps.Juuri tätä.
Kumma ettei hammaslääkäri ohjeistanut käyttämään.Mulla on ainakin aina kun on poistettu ni sanottu et tällä purskuteltava.

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:

Mitäs jos purskuttelet jollain suuvedellä? Se maku ja haju on kyllä suussa aika järkyttävä, en halua edes muistaa :x

joo minä se vain täällä käryän. :D pitäs lähtee siivoomaan niin saatte hetken olla hajuttomassa ympäristössä. sitten kun rupee taas lemuamaan niin minä se vain tulin jauhamaan p*skaa (tai suu tekee sitä tahtomattani)...

sulla on sinne kuoppaan tippunut ruokaa, ja se voi aiheuttaa tulehduksen. minulta poistettiin juuri, tikattiin, ja reikään meni ruokaa. siellä oli jo entuudestaan tulehdus. söin antibioottikuurin ja 6 neojäsatasta buranaa viikon aikana, eikä särky lakannut. sitten sama hammaslääkäri laittoi sinne reikään desinfiointitupon, ja sain mukaani ruiskun, jolla on helppo ruiskuttaa hampaan reikään vettä paineella, jolloin ruuan saa reiästä pois. enää ei särje!

Alkuperäinen kirjoittaja nooh:
Vai laitettiinko sulle tikit? Semmoiset itsestään sulavat? Ne haisee...

joo on itsestään sulavat tikit. prkle niistäkö se johtuu! kauankohan menee että ne sulaa pois?

Mä luulen kyllä että ne on ne jotka haisee, ei siellä välttämättä mitään ruokaa sen lisäksi ole. Itsestään sulavat vaan kuulema haisee. En tiedä kauanko kestää, mulla oli poistettavat. Muutaman päivän? Googleta!

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:

joo minä se vain täällä käryän. :D pitäs lähtee siivoomaan niin saatte hetken olla hajuttomassa ympäristössä. sitten kun rupee taas lemuamaan niin minä se vain tulin jauhamaan p*skaa (tai suu tekee sitä tahtomattani)...

:laugh: :D

Yhteistyössä