Ä
ällistynyt äiti
Vieras
Mitä mieltä olette oluen hinnan noususta? Meillä "teini" eli 19v poika ilmoitti suoraan, että ostaa mieluummin viinaa kuin kaljaa, koska se on "hintaansa nähden halvempaa". Hän itse kuulemma juo laatuviinaa, eli Koskenkorvaa, eikä mitään tapiota tai suomi-viinaa joka on halvinta. Mutta kossupullon saa jollain 13 eurolla ja keissi kaljaa maksaa 30 euroa. Nyt on kuulemma trendikästä ostaa KAKSI kossupulloa ja jos jää yli niin tarjota muille. Tulee kuulemma halvemmaksi, kuin kaljaa juovilla.
Miten tää on mahdollista?! Mistä lähtien raaka viina on halvempaa kuin kalja? Miksi? Miksi ihmeessä näin voi olla?! En voi estää nuoreni ostoksia vaikkei itse saakaan ostaa viinaa, mutta on aikuinen. Eihän tässä h*lvetti ole mitään järkeä, että suositaan VIINAA mietojen juomien kustannuksella.
Mitä te ootte mieltä?!?!
Miten tää on mahdollista?! Mistä lähtien raaka viina on halvempaa kuin kalja? Miksi? Miksi ihmeessä näin voi olla?! En voi estää nuoreni ostoksia vaikkei itse saakaan ostaa viinaa, mutta on aikuinen. Eihän tässä h*lvetti ole mitään järkeä, että suositaan VIINAA mietojen juomien kustannuksella.
Mitä te ootte mieltä?!?!