Viimeistä kertaa deitti-ilmoni arvosteltavaksi :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yh

Vieras
Joko tällä tärppää??

Minusta
Omillaan hyvin toimeentuleva nainen etsii turvallista/pysyvää kainaloa itselleen.
Lienen suhteellisen älykäs, mutta hankala luonteeltani eli itsenäinen kai siis :)

Etsin
Rehellisyyttä arvostan. Näen kaikki punaisen sävyt, jos minulle valehdellaan, vaikka kyse olisi ns.valkoisista valheista.

Missään tapauksessa en hae yhden illan juttuja täältä (tai muualtakaan), en myöskään viiden minuutin juttuja....tai sekunnin....

Nämä ehdot saisivat mielellään täyttyä:

a)olet lempeä luonteeltasi
b)osaat ainakin yhden ohjelman pesukoneesta
c)äitisi ei täytä jääkaappiasi, ei myöskään exäsi
d)uskollisuus on sinulle itsestäänselvyys
e)alkoholiin sinulla on terve suhde
f)pidät lapsista, myös minun lapsistani

Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Siis hä? Täähän on ollu täällä ennenki arvosteltavana ja sait haukut jo sillon. Miks tää on taas täällä? Ilmeisesti ei ole tärpänny edelleenkään...

Olen muokannut tuota rankasti - etkö huomaa??

No ei ole hyvä. Miehet ovat kiinnostuneita vain ulkonäöstä ja tuossa ei ole mitään mainintaa siitä. Ja jotenkin tuli mieleen, että olet jotenkin vihamielinen miehiä kohtaan.

Huomaan toki, mutta mietin tässä että näin kauanko olet tätä muokannut sitte, vai onko tämä käyny välissä jossain palstallakin ilman tulosta?

Koko ajan on ollut ilmoitus ja kyllä vähän tärpintapaistakin on ollut, mutta haluaisin vähän enemmän, erilaisia tärppejä :)

Missä tämä ilmoitus on ollut? Samassa kokoajan? Siten että miehetkin on huomannu että ilmoitusta muutettu? Nimittäin se on vähän sen merkki että tärppiä ei tule jos ilmoitusta muokataan samalle sivustolle useasti.

PS. Kävikö mielessä että myös minä voin olla mies?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan hyvä, mutta kerroppa itestäs paremmin.

Niinkuin mitä???

Harrastuksia, musiikkimakua, huumorintajusta, elämänarvoista jne... Jotain mikä kertoo paremmin luonteestasi ja sinusta ihmisenä. Jos sulla on listattuna noin "paljon" vaatimuksia miehelle, olisi hyvä kertoa jotain itsestäänkin, jotain joka saa miehet kiinnostumaan sinusta ihmisenä.

Missä tämä ilmoitus on ollut? Samassa kokoajan? Siten että miehetkin on huomannu että ilmoitusta muutettu? Nimittäin se on vähän sen merkki että tärppiä ei tule jos ilmoitusta muokataan samalle sivustolle useasti.

PS. Kävikö mielessä että myös minä voin olla mies?

Ah, niin tietysti. Pitänee luoda uusi profiili :)Luon sen sitten palstalaisten avustamana alussa jo.

Alkuperäinen kirjoittaja jooh:
Tekstin perusteella et vaikuta suhteellisen älykkäältä. Miksi sen haluat muuten mainita ja kuinka olet asian mitannut?

Saanhan itse pitää itseäni älykkäänä :D ja sellainen olenkin, milloin moukkamaisuuteni ei nouse pintaan ;)

Yhteistyössä