Viimeiset hetket palstalla taas vähään aikaan... :D

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninaTT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja onneavaan:
En ymmärrä miten joku voi edes pitää tavallisena ja hyväksyttävänä tällaisia "lapsi pussaa tissejä" - juttuja. HUOM! Todellakin lapsi, ei edes imeväinen vauva.
Lapsen elämään ei kuulu tietyt asiat.

Vitsailu ja provosointi moisilla on epätavallista huomionhakuisuutta ja halua shokeerata.
Miksi ihminen tekee näin... niinpä niin...

Ymmärrähän sinä, että kaikille rinnat eivät ole seksuaalinen asia, joka säästetään vaan miehelle lähmittäväks. Katos jotkut käyttävät niitä niiden alkuperäiseen tarkoitukseen, lapsen ruokkimiseen.
 
NinaTT mukavaa opiskeluaikaa ja intoa! Mun lähes 5v halailee mun rintoja ja tykkää niistä. Imetinkin häntä yli 2 vuotta, muistaa vieläkin kuinka mukava oli tissillä olla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sssssssssss:
Alkuperäinen kirjoittaja onneavaan:
En ymmärrä miten joku voi edes pitää tavallisena ja hyväksyttävänä tällaisia "lapsi pussaa tissejä" - juttuja. HUOM! Todellakin lapsi, ei edes imeväinen vauva.
Lapsen elämään ei kuulu tietyt asiat.

Vitsailu ja provosointi moisilla on epätavallista huomionhakuisuutta ja halua shokeerata.
Miksi ihminen tekee näin... niinpä niin...

Ymmärrähän sinä, että kaikille rinnat eivät ole seksuaalinen asia, joka säästetään vaan miehelle lähmittäväks. Katos jotkut käyttävät niitä niiden alkuperäiseen tarkoitukseen, lapsen ruokkimiseen.

Se että sulle pitäisi vääntää 300 kertaa rautalangasta mitä tarkoitan, ei meinaa sitä että minäkin olen yhtä tyhmä, ts. etten muka tietäisi että rinnoilla ruokitaan.

Niin koitahan älytä, ettei ruokinta tarkoita pussailua ja hyväilyä.
Katsopa vaikka sanakirjasta.

Joillekin pil*ukaan ei ole seksuaalinen juttu, vaan lapsen synnytystä varten; onko ihan ok että lapsi pussaa ja koskee pil*uun mistä syntyy? Onko???

EI TODELLAKAAN OLE OK, PISTE.
 
Alkuperäinen kirjoittaja onneavaan:
Alkuperäinen kirjoittaja sssssssssss:
Alkuperäinen kirjoittaja onneavaan:
En ymmärrä miten joku voi edes pitää tavallisena ja hyväksyttävänä tällaisia "lapsi pussaa tissejä" - juttuja. HUOM! Todellakin lapsi, ei edes imeväinen vauva.
Lapsen elämään ei kuulu tietyt asiat.

Vitsailu ja provosointi moisilla on epätavallista huomionhakuisuutta ja halua shokeerata.
Miksi ihminen tekee näin... niinpä niin...

Ymmärrähän sinä, että kaikille rinnat eivät ole seksuaalinen asia, joka säästetään vaan miehelle lähmittäväks. Katos jotkut käyttävät niitä niiden alkuperäiseen tarkoitukseen, lapsen ruokkimiseen.

Se että sulle pitäisi vääntää 300 kertaa rautalangasta mitä tarkoitan, ei meinaa sitä että minäkin olen yhtä tyhmä, ts. etten muka tietäisi että rinnoilla ruokitaan.

Niin koitahan älytä, ettei ruokinta tarkoita pussailua ja hyväilyä.
Katsopa vaikka sanakirjasta.

Joillekin pil*ukaan ei ole seksuaalinen juttu, vaan lapsen synnytystä varten; onko ihan ok että lapsi pussaa ja koskee pil*uun mistä syntyy? Onko???

EI TODELLAKAAN OLE OK, PISTE.

Jos havaitset, että seksualisoit usein, tai vaikka harvemminkin, vanhemman ja lapsen välisen toiminnan, niin hakeudu saamaan apua. Se EI ole tervettä. Piste.

 
Alkuperäinen kirjoittaja onneavaan:
Oletat siis etten ole koskaan hakenut apua.
Muuten totesin:
...minä sitten ihan olen tavannut ihmisiä ketkä terapiassa näitä aikuisena purkaa, vastaavia juttuja...

Eli tiedostat ongelmasi? Se on ensimmäinen askel kohti parantumista, onnea siihen.

Saank kysyä, miksi näet seksiä ja seksuaalisuutta asioissa, joissa sitä ei ole, eli vanhemman ja lapsen välillä? Onko sinua käytetty pienenä hyväksi, vai oletko itse hyväksikäyttäjä?

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja onneavaan:
Oletat siis etten ole koskaan hakenut apua.
Muuten totesin:
...minä sitten ihan olen tavannut ihmisiä ketkä terapiassa näitä aikuisena purkaa, vastaavia juttuja...

Eli tiedostat ongelmasi? Se on ensimmäinen askel kohti parantumista, onnea siihen.

Saank kysyä, miksi näet seksiä ja seksuaalisuutta asioissa, joissa sitä ei ole, eli vanhemman ja lapsen välillä? Onko sinua käytetty pienenä hyväksi, vai oletko itse hyväksikäyttäjä?

Mistä ONGELMASTA puhut :laugh: Siis sä tunnet mut?
Hoidan seks. hyväksikäytettyjä
 
Alkuperäinen kirjoittaja onneavaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja onneavaan:
Oletat siis etten ole koskaan hakenut apua.
Muuten totesin:
...minä sitten ihan olen tavannut ihmisiä ketkä terapiassa näitä aikuisena purkaa, vastaavia juttuja...

Eli tiedostat ongelmasi? Se on ensimmäinen askel kohti parantumista, onnea siihen.

Saank kysyä, miksi näet seksiä ja seksuaalisuutta asioissa, joissa sitä ei ole, eli vanhemman ja lapsen välillä? Onko sinua käytetty pienenä hyväksi, vai oletko itse hyväksikäyttäjä?

Mistä ONGELMASTA puhut :laugh: Siis sä tunnet mut?
Hoidan seks. hyväksikäytettyjä

Toistanko itseäni? No tämän kerran, eli ongelmasi on, että näet seksiä asioissa, joihin sekuaaliset ajatukset eivät kuulu, eikä niissä sitä ole, eli rintaruokinnassa. Ymmärsitkö nyt?

Hoidat.. ja nyt haluat, että täällä joku tulkitsee tuon unen sinulle?

 
Alkuperäinen kirjoittaja onneavaa:
Ja ei, en ole hyväksikäyttäjä, miksihän muuten sinä mietit tuollaista ja näet seksiä minussa enemmän kuin onkaan. oletko koskaan miettinyt?

Seksiä sinussa, tuntemattomassa ihmisessä? Ihmisessä, joka seksualisoi lapsen ja äidin välisen suhteen..Joo, odotas mä mietin..ei, ei kosketa mun simpukkaa, eli ihan itseksesi olet nyt tämän asian kanssa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja onneavaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja onneavaan:
Oletat siis etten ole koskaan hakenut apua.
Muuten totesin:
...minä sitten ihan olen tavannut ihmisiä ketkä terapiassa näitä aikuisena purkaa, vastaavia juttuja...

Eli tiedostat ongelmasi? Se on ensimmäinen askel kohti parantumista, onnea siihen.

Saank kysyä, miksi näet seksiä ja seksuaalisuutta asioissa, joissa sitä ei ole, eli vanhemman ja lapsen välillä? Onko sinua käytetty pienenä hyväksi, vai oletko itse hyväksikäyttäjä?

Mistä ONGELMASTA puhut :laugh: Siis sä tunnet mut?
Hoidan seks. hyväksikäytettyjä

Toistanko itseäni? No tämän kerran, eli ongelmasi on, että näet seksiä asioissa, joihin sekuaaliset ajatukset eivät kuulu, eikä niissä sitä ole, eli rintaruokinnassa. Ymmärsitkö nyt?

Hoidat.. ja nyt haluat, että täällä joku tulkitsee tuon unen sinulle?

Hei, ihan oikeasti, mä en tätä voi jatkuvasti toistaa ja vääntää:
EN NÄE SEKSIÄ RINTARUOKINNASSA.

Tajuatko tätä mitenkään`? Imetyksessä, läheisyydessä, siinä että lapsi sylissä, lapsi näkee äidin alasti, vaihtavan vaatteita... nämä kaikki on OK, eikä näihin liity seksi (paitsi poikkeustapauksissa).


Voitkohan mitenkään ymmärtää, etten näe seksiä RINTARUOKINNASSA.
Vaan siinä että PROVOSOIDEN vihjataan LYPSÄMISESTÄ, PUSUTTELUISTA ym.
Tarkoitushan oli provota, juuri saada näitä vastauksia mitä annan.

Minä sitten annan... Miksi helvetissä täytyy provosoiden korostaa moista ja saada aikaan kymmenien sivujen jankutus.

Ei se nyt vaan mene niin, että kaikkea voit tehdä ilman rajoja, kunhan päätät ettei siihen seksuaalisuus liity. Vaikka miten väännät ja järkeistät, rinnat ja alapää - muutakin kuin imetystä ja synnytystä varten, eikä tietyssä iässä ole kovinkaan tavallista hyväillä äidin rintoja tai vaginaa.

Vielä kerran: RINTARUOKINTA , siitä en nyt tässä kirjoittanut...

 
nina tt:n ongelma on siinä että ainoa mitä äidin pitää tehdä on tissin lykkääminen suuhun. Muuten ei tarvitse huolehtia, koska kyllä lapsi itse tietää millon pitää mennä nukkumaan, mitä syö, mitä pukee päälle.
nina TT:n maailmassa lapsi on ikäänkuin minikokoinen kämppis.
Ihme että se lapsi on selvinnyt hengissä 2 vuotiaaksi, jos äiti on niin leväperäinen mitä antaa ymmärtää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja onneavaa:
Ja ei, en ole hyväksikäyttäjä, miksihän muuten sinä mietit tuollaista ja näet seksiä minussa enemmän kuin onkaan. oletko koskaan miettinyt?

Seksiä sinussa, tuntemattomassa ihmisessä? Ihmisessä, joka seksualisoi lapsen ja äidin välisen suhteen..Joo, odotas mä mietin..ei, ei kosketa mun simpukkaa, eli ihan itseksesi olet nyt tämän asian kanssa.

Kyllä minussa. Kyselet onko minua käytetty, käytänkö itse.
Käytättekö te hyväksi, keiden mielestä ihan mitä vaan, ilman rajoja, voi tehdä sillä perusteella että rinnat on MYÖS ruokintaa varten ja alapää MYÖS synnytykseen.... Tällä verukkeella on sitten ok kun lapsi koskee ja hyväilee ties mitä aluetta. Onhan ne muutakin kuin seksiä varten nii i.

Hoidossa harvempaa on ihan raiskattu. Suurin osa tapauksista on juuri näitä, missä rajoja on rikottu "lievästi"... sitten vaivaa pakkoajatukset sun muut. Ja näillä uhreilla on pelkoa jopa riisua vaatteitaan lasten edessä, myös aikuisten ja ei, en kuulu tähän joukkoon.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
nina tt:n ongelma on siinä että ainoa mitä äidin pitää tehdä on tissin lykkääminen suuhun. Muuten ei tarvitse huolehtia, koska kyllä lapsi itse tietää millon pitää mennä nukkumaan, mitä syö, mitä pukee päälle.
nina TT:n maailmassa lapsi on ikäänkuin minikokoinen kämppis.
Ihme että se lapsi on selvinnyt hengissä 2 vuotiaaksi, jos äiti on niin leväperäinen mitä antaa ymmärtää.

Etkö sä tee nyt vähän samaa, kuin mistä kritisoit muita bannisi aikana, eli puhut ikävään sävyyn henkilöstä, joka ei ole paikalla..

 
Alkuperäinen kirjoittaja onneavaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja onneavaa:
Ja ei, en ole hyväksikäyttäjä, miksihän muuten sinä mietit tuollaista ja näet seksiä minussa enemmän kuin onkaan. oletko koskaan miettinyt?

Seksiä sinussa, tuntemattomassa ihmisessä? Ihmisessä, joka seksualisoi lapsen ja äidin välisen suhteen..Joo, odotas mä mietin..ei, ei kosketa mun simpukkaa, eli ihan itseksesi olet nyt tämän asian kanssa.

Kyllä minussa. Kyselet onko minua käytetty, käytänkö itse.
Käytättekö te hyväksi, keiden mielestä ihan mitä vaan, ilman rajoja, voi tehdä sillä perusteella että rinnat on MYÖS ruokintaa varten ja alapää MYÖS synnytykseen.... Tällä verukkeella on sitten ok kun lapsi koskee ja hyväilee ties mitä aluetta. Onhan ne muutakin kuin seksiä varten nii i.

Hoidossa harvempaa on ihan raiskattu. Suurin osa tapauksista on juuri näitä, missä rajoja on rikottu "lievästi"... sitten vaivaa pakkoajatukset sun muut. Ja näillä uhreilla on pelkoa jopa riisua vaatteitaan lasten edessä, myös aikuisten ja ei, en kuulu tähän joukkoon.

Ja sinä "hoitohenkilökuntana" ruokit noita asiakkaidesi (hehheh) pakkoajatuksia vahvistamalla niitä tällaisilla jutuilla. Kyllä, olet valinnut nikkisi erittäin hyvin.

 
Pakkoajatukset ei vahvistu kun syy selviää, yleensä ne poistuvat jopa välittömästi ns. itsestään. Eli kun asiakas muistaa epämiellyttävän kokemuksen, puhuu siitä.
Minähän vain kuuntelen ja tarkennan, ei työssä anneta vastauksia tai arvioida toisen puolesta.

Täällä vastaan provoon kuten provoaja haluaa. En usko että hänellä oikeasti on mitään seksuaalista tuossa; luulen että jostain syystä haluaa shokeerata, voi nyt miettiä miltä tämä kaikki tuntuu ja miksi näin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja onneavaan:
Alkuperäinen kirjoittaja jut:
voi lapsiparkaa kun vahingossa sitten kouluikäisenä sanoo kavereilleen että on vielä äitin tissillä..

Ja pussaa sitä mistä syntyy.
Sairasta.

Sulle varmaan on turha vääntää, mut koitetaan. Rinnat on todellakin eri asia kuin 'se, mistä lapsi syntyy'. Synnytyksen jälkeen lapsi ei todellakaan tee äidin alapäällä mitään. Mutta rinnoilla tekee, syö niistä. Joten ihan ymmärrettävää että se myös koskee niihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Etkö sä tee nyt vähän samaa, kuin mistä kritisoit muita bannisi aikana, eli puhut ikävään sävyyn henkilöstä, joka ei ole paikalla..

Miksi tämä ketju ees pyörii etusivulla? Totta, en kommentoi ninasta enempää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ..............:
Alkuperäinen kirjoittaja onneavaan:
Alkuperäinen kirjoittaja jut:
voi lapsiparkaa kun vahingossa sitten kouluikäisenä sanoo kavereilleen että on vielä äitin tissillä..

Ja pussaa sitä mistä syntyy.
Sairasta.

Sulle varmaan on turha vääntää, mut koitetaan. Rinnat on todellakin eri asia kuin 'se, mistä lapsi syntyy'. Synnytyksen jälkeen lapsi ei todellakaan tee äidin alapäällä mitään. Mutta rinnoilla tekee, syö niistä. Joten ihan ymmärrettävää että se myös koskee niihin.

Samaa mieltä olen =)
Että vieläkään; en tarkoittanut että ruokinta, tavallinen koskeminen olisi väärin tai epätavallista =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja onneavaan:
Pakkoajatukset ei vahvistu kun syy selviää, yleensä ne poistuvat jopa välittömästi ns. itsestään. Eli kun asiakas muistaa epämiellyttävän kokemuksen, puhuu siitä.
Minähän vain kuuntelen ja tarkennan, ei työssä anneta vastauksia tai arvioida toisen puolesta.

Täällä vastaan provoon kuten provoaja haluaa. En usko että hänellä oikeasti on mitään seksuaalista tuossa; luulen että jostain syystä haluaa shokeerata, voi nyt miettiä miltä tämä kaikki tuntuu ja miksi näin...

Sinulta ne eivät tunnu poistuvan, kun jaksat kimpoilla näinkin isosti asiasta, jonka itsekin määrittelet provosoinniksi.

Ehkä sinulla on nyt joku ratkaiseva läpimurtovaihe menossa hoidossasi, joten ehkä on parempi, ettei sekoiteta ajatuksiasi tämän enempää täällä palstalla. Juttelet tästä siellä "työpaikallasi". Onnea sinulle, edelleen.

 

Similar threads

Yhteistyössä