Palstapesu Tunnettu jäsen 14.01.2019 19 787 6 157 113 10.02.2021 #51 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Mä kysyn sun mielipidettä Eikö mestari ole kertonut miten siihen vastataan? Click to expand... Demokratiassa voidaan tietysti laittaa syytteeseen, jos on syytä epäillä, oli kyse Haavistosta tai Trumpista. Haavisto vältti syytteen. Kohta nähdään, miten Trumpia ei todennäköisesti tuomita.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Mä kysyn sun mielipidettä Eikö mestari ole kertonut miten siihen vastataan? Click to expand... Demokratiassa voidaan tietysti laittaa syytteeseen, jos on syytä epäillä, oli kyse Haavistosta tai Trumpista. Haavisto vältti syytteen. Kohta nähdään, miten Trumpia ei todennäköisesti tuomita.
V vierailija Vieras 10.02.2021 #52 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Mä kysyn sun mielipidettä Eikö mestari ole kertonut miten siihen vastataan? Click to expand... Onko Ajatusten Tammerkoski ohjeistanut sinua? Reactions: Algoma
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Mä kysyn sun mielipidettä Eikö mestari ole kertonut miten siihen vastataan? Click to expand... Onko Ajatusten Tammerkoski ohjeistanut sinua?