V
"vieras"
Vieras
Kommentoin tuota ikäeroasiaa.
Ei kukaan hänelle tainnut terapiaa sen takia ehdottaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kommentoin tuota ikäeroasiaa.
Aini, kuten fortunate osasi hyvin tiivistää:
Osa on aikuismaisia tuossa iässä, toinen osa ei.
Osalla toimii parisuhde vanhemman kanssa jos on itse kypsempi, ei kypsillä taas ei.
Fortunaten veljellä oli toiminu, mulla on toiminu, jollakin taas ei.
Ja tässä sun sekä jokaisen muun pitäisi nähdä se, ETTÄ ELÄMÄ EI OLE NIIN YKSINKERTAISTA.
Se mitä esimerkiksi sinä olet väittänyt, niin juuri kivenkovaa sitä että 18v on tuota ja tätä, eikä se voi tehdä sitä sun tätä eli ole ylipäätään aina hiljaa jos et parempaa keksi. Ei ole elämä niin mustavalkoista.
No mutta jos nyt puhuttaisiin mielummin ihan siitä, että se nuorempi osapuoli on kypsempi joten näin ollen suhde toimii saman tasoisesti vanhempaan henkilöön, eikä eroa tule sen takia myöhemmässäkään vaiheessa. =)
Minä en halua kiusata ketään, mutta haluan laittaa ihmiset ymmärtämään esimerkiksi erillaisuutta ja sitä että nuoremman ja vanhemmankin rakkaus voi olla kaunis asia.
Turhaan sitten täällä kyselet, jos täällä on vaan ihme marmattajia. Kyllä mä ainakin olin 18 vuotiaana ihan lapsi. Nyt olen 26 ja on hurja ero siihen. Tuon ikäisen pitäisi olla ikäistensä kanssa, koska kolmekymppisen maailma on ihan eri kuin sellaisen, joka on juuri tullut täysi-ikäiseksi. Mutta mistä tietää, mikä ikiteini oletkaan.