V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:mutta eikö ihmiset osaa nykyään yhtään enää ennakoida ruokaostoksiaan?
Mitäs sitä ennakoimaan kun kaupat on auki, voi ostaa just mitä haluaa milloin haluaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:mutta eikö ihmiset osaa nykyään yhtään enää ennakoida ruokaostoksiaan?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sinunko tehtävä se on päättää mitä ilman ihmisten pitää pärjätä?
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Meidän perheelle on kyllä harvinaisen samantekevää koko sunnuntaiaukiolo.
Mun puolesta vois palata siihen malliin että kaupat on auki 8-18 ja lauantaisin 10-13jotain ton suuntaista oli mun lapsuudessa ja mainiosti pärjäs ihmiset.
Tähän vielä....tiedätkös, että on tosiaankin sellaisia ihmisiä, jotka eivät kovin hyvin voi ennakoida. Sellaisia, jotka eivät edes tänään tiedä, mihin aikaan pääsevät huomenna lähtemään töistä tai missä kaupungissa ovat ylihuomenna. Ei kaikissa ammateissa voi tiputtaa rukkasia lattialle sillä sekunnilla, kun virallinen työaika loppuu. Töistä lähdetään, kun työt on tehty. Ja seuraavana aamuna mennään sinne, mihin pomo käskee. Vaikka Kuopioon.Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:Emmä vastaan laita et isotkin marketit ovat sunnuntaisin auki, mutta eikö ihmiset osaa nykyään yhtään enää ennakoida ruokaostoksiaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tähän vielä....tiedätkös, että on tosiaankin sellaisia ihmisiä, jotka eivät kovin hyvin voi ennakoida. Sellaisia, jotka eivät edes tänään tiedä, mihin aikaan pääsevät huomenna lähtemään töistä tai missä kaupungissa ovat ylihuomenna. Ei kaikissa ammateissa voi tiputtaa rukkasia lattialle sillä sekunnilla, kun virallinen työaika loppuu. Töistä lähdetään, kun työt on tehty. Ja seuraavana aamuna mennään sinne, mihin pomo käskee. Vaikka Kuopioon.Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:Emmä vastaan laita et isotkin marketit ovat sunnuntaisin auki, mutta eikö ihmiset osaa nykyään yhtään enää ennakoida ruokaostoksiaan?
Niinhän sitä voi luullaAlkuperäinen kirjoittaja Rötväles:Luulisin että tuollaisen työn omaava käyttää hotellin tai mäkkärin ruokapalveluja, eikä todellakaan ala kokkailemaan reissun päällä. Ruokaa pystyy ostamaan lähes viikoksikin ennakoiden. Toki isolla perheellä tulee varmasti vastaan säilytystilaongelmat.
Mutta hei, YKSI päivä viikossa ruoka-asiat ennakoiden ei pitäisi olla mahdoton tehtävä kenellekään. Pankit ym virastotkin ovat auki vain 5 pv/vk klo 8-16. Niihin on normityöläisen jo vaikea ehtiä asioimaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Omalta kannalta ajateltuna hieno juttu, mut ei naurattais kyllä jos olisin kaupassa töissä.
Mä taas tykkäisin arkivapaasta, mutta valitettavasti mun asiakkaani edellyttävät, että olen käytettävissä ma-pe.Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Omalta kannalta ajateltuna hieno juttu, mut ei naurattais kyllä jos olisin kaupassa töissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä taas tykkäisin arkivapaasta, mutta valitettavasti mun asiakkaani edellyttävät, että olen käytettävissä ma-pe.Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Omalta kannalta ajateltuna hieno juttu, mut ei naurattais kyllä jos olisin kaupassa töissä.
Alkuperäinen kirjoittaja noonoo:Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Omalta kannalta ajateltuna hieno juttu, mut ei naurattais kyllä jos olisin kaupassa töissä.
Miksei? Lisää liksaa reilusti ja viikollakin vapaata. Ei ne ole maailman ainoita sunnuntaisin työtä tekeviä ihmisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja topsi:Siinä taas moni perhe menettää yhteistä aikaa. Eikö sinne kauppaan kerkeä muulloin ku sunnuntaina. Tämä vaan mun mielipide mutta kyllä minun koululaiseni kärsii ku aina olen melkein viikonloput töissä!