Viime yö meni supistellessa :/ *turhis*

• Viestiketjun aloittaja vierasisomasu
  • Ensimmäinen viesti
vierasisomasu
Harrastettiin sitten miehen kanssa pitkästä aikaa kahdenkeskistä kivaa ja puoli tuntia sen jälkeen alkoi kipeät supparit :$ Meinasin kättärille soittaa, mutta aattelin että "ei nää nyt niin kipeitä oo", "yritän vielä saada nukuttua"... Nukahdinkin tosiaan uudestaan melkein kahden tunnin valvomisen jälkeen, mutta loppuyö oli levotonta... :/

Mä haluaisin että synnytys käynnistyis mieluummin lapsivesien menolla, niin kuin viimeks, ettei vaan pahimmassa tapauksessa joutuis tuntikausia kärvistelemään kipeiden suppareiden takia :eek: Tai no, kai sitä voi vesien menonkin jälkeen niin tapahtua... Mistäs sen tiedän, kun tää on toinen lapsi ja eka syntyi alle 5 tuntia vesien menosta! :heart:

Nyt mietin, että olisko sittenkin pitänyt varmuuden vuoksi soittaa synnärille... :ashamed: Rv 36+1 tänään. Ei kai tässä mitään hätäpäivää ole. Mä taidan olla sellainen, että mieluummin kotona kärvistelen viime hetkille saakka, kuin teen turhan reissun synnärille :ashamed:

Mulla alkoi supistelut aamulla ja pitkin päivää jatkuivat välillä kilpeinä, välillä ei juurikaan olleet kipeitä. Illalla kuitenkin mentiin sairaalaan ja supistukset sitten jatkuivat yöllä lähinnä kivuttomina tai hieman kipeinä. Seuraavana päivänä kaikki jatkui samanlaisena iltapäivään, jolloin supistukset muuttuivat kipeiksi ja vauva syntyi sitten illalla. Näin mulla, mutta viikkoja oli silloin melkein 39.

pahasilmä
Mulla on supistellut koko molempien raskauksien ajan.
Kävin naistenklinikalla aina ihan turhaan. Menin muka synnyttämään, mutta mitään ei tullut. Luulin, että piti mennä, kun niitä niin tiheään tuli, että parin minuutin välein.

Toka synnytys voi olla tosi nopee. Mulla kesti ensimmäisestä supistelusta laskettuna vajaa 3 tuntia. Vaan ne supistelut oli sillä kertaa niin kipeitä jo heti, ettei siinä mitään supistustenvälejä laskettu, eikä syöty aamupaloja. Mulla ei muuten oo losahtanut lapsivedet kummallakaan kerralla itsestään. Sanoivat, että oli sitkee kalvo.

Yhteistyössä