Viikonlopun menyy??

pitkä kiekko

Aktiivinen jäsen
04.01.2006
1 085
0
36
Mitä aiotte laittaa viikonloppuna ruokaa?

Mie just tein muussia ja kanaa + salaattia.
Iltapäiväksi varmaan otetaan jotain kevyempää...keittoa esim....

Mutta vähän on ideat hukassa. Meillä kun tykätään ihan perusruoasta... tuntuu että aina on samaa sapuskaa lautasella! =)

Saas nähdä,mitä syödään.Toivottavasti hirvikäristys ja keitetyt perunat sunnuntaina.Tyttären kanssa olemme lauantain kylpyläreissulla,samalla käydään päivällisellä.Toivottavasti on herkkuja tarjolla :p

Jaa, eipä tietoa. Huomenna mennään Barcelonaan, pojalla Suomi-koulu, joten otamme eväät mukaan ja luulen, että sieltä kotiin palattuamme syömme tämän päivä tähteitä.
Sunnuntaista ei ole vielä tietoa, mutta kauppareissun jälkeen olen varmaan viisaampi.

tänään on sellasta sörsseliä millä ei taida olla edes nimeä ;) mut ensiks ruskistan marinoitua kanaa pannulla, lisään vettä ja raakoja perunalohkoja ja annan kypsyä kannen alla, sit lopuksi lisään kesäkurpitsaa ja fetajuustokuutioita.
Muuta.. ainakin karjalanpaistia ja piirakoita

Meillä ei tule olemaan hääppöset eväät tälle viikonlopulle tai ylipäätään lähiajoille, kun meidän perheen kokki on työmatkalla. Ostin kanasuikaleita ja reisikoipia ja laitan niistä jotain. Mulla edelleen kurkku kipeä ja ääni mennyt eikä mikään syötävä ole mitenkään houkuttelevaa juuri nyt. Lapsiraukat. Kysyivät, että mentäisiinkö ravintolaan syömään... :whistle:

Tänään syötiin broilerin fileleitä pippurisessa kastikkeessa ja ihan keitetyt perunat kaverina. Huomenna ajattelin laittaa lohta, ensin pariloin pinnan ja sitten uuniin ruokakerman ja kasvisten kanssa. Lisukkeeksi vielä itse tehtyjä lohkoperunoita rosamundasta.

Yhteistyössä