Viikonlopun kuvapino! Uusin kuva itsestäsi :) (muutkin kuvat toki käy)

Status
Viestiketju on suljettu.
"HEI"
Mun täytyy kyllä sanoa, että Scarlet ei ole yhtään sen näköinen kuin kuvittelin! Todellisuudessa paljon lempeämmän näköinen mitä olen ajatellut. Kuvittelin Scarletin hyvin lihavaksi punatukkaiseksi käheä-ääniseksi tiukaksi tädiksi :D En siis sano pahalla tätä. Positiivinen yllätys, lämpimän ja seesteisen näköinen nainen oletkin :)

[QUOTE="HEI";23645528]Mun täytyy kyllä sanoa, että Scarlet ei ole yhtään sen näköinen kuin kuvittelin! Todellisuudessa paljon lempeämmän näköinen mitä olen ajatellut. Kuvittelin Scarletin hyvin lihavaksi punatukkaiseksi käheä-ääniseksi tiukaksi tädiksi :D En siis sano pahalla tätä. Positiivinen yllätys, lämpimän ja seesteisen näköinen nainen oletkin :)[/QUOTE]

No ylipainoa on kyllä reilusti. :whistle: Mutta kiitos. :)

Onko sieltä tulossa kaks? Upea maha :D

Ja kaunis on kuva muutenkin :)
Höh.. ei ehtinyt nähä, kun ei ehdi pääsiäisenä koneella istua, etenkään näin näteillä keleillä.. Mutta mietin jadalin kohdalla onko masussa useampi asukas? Mulla oli tuommoinen maha ihan viimeaiheilla eikä oikeastaan näkynyt ollenkaan vielä noilla viikoilla. Mutta niin erilaisia ovat raskaudet ja masut. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Syöpäläinen;23642248:
katso liitettä 12639katso liitettä 12638katso liitettä 12641katso liitettä 12640

No mäpä repäsin kunnolla tällä kertaa, ekaa kertaa oma naamakin edustettuna mutta kuva otettu vuosi sitten.
Näissä kuvissa on se viimeinen kuva tytöstä ennen lastenklinikalle lähtöä jolloin se kasvain paljastui.
Kuva piuhasta ja noista lääkekoneista mihin tyttö aina osastolla kytketty sekä kuva kasvaimen ja munaisen poiston jälkeen
Voi tuo ensimmäinen kuva on niin :'( :heart:. Miten voikin ihminen näyttää noin hauraalta.

Itse olen niin raukkis, etten kehtaa omia kuvia laittaa. Eipä niitä juuri taitaisi löytyäkään.

[QUOTE="vieras";23641675]Se meissä naisissa ärsyttää suunnattomasti, tässäkin ketjussa, että itse asetamme itselle ja toisille ihan raivostuttavat ulkonäköpaineet ja nuoruusvaatimukset!!! Perkele, kaikki me vanhetaan, koko ajan, miksi helvetissä pitäisikään näyttää iäti kaksikymppiseltä??? Sitä paitsi paremmalta näyttää itsensä ja ikänsä kanssa sinut oleva viis-kuuskymppinen kuin teini-ikäiseltä kovasti näyttää yrittävä kolmikymppinen. Ensimmäinen on ihailtavaa, jälkimmäinen vain suuresti säälittävää.

Mutta ei tule ikinä sitä päivää etteikö akat toisiaan kampittaisi.[/QUOTE]

Tämä on niin totta ja säälittävää. :( En kyllä yhdy tuohon, että olisi säälittävää pukeutua kuin parikymppiset, koska jokainen tykkää mistä tykkää. Miksi pitää olla parikymppisten muoti ja vanhempien naisten tyyli?? No okei ymmärrän, että jotkut vaatteet eivät sovellu niin hyvin vanhemmille (jos nuoremmillekaan, esim. napapaita joka on tulossa nyt muotiin), mutta kaikki on niin kiinni omasta fiiliksestä ja ropastakin. Mä uskon, että käytän nelikymppisenä edelleen samoja vaatteita mitä nytkin. :LOL: Sanokoot muut mitä sannoo!! ;)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä