Mulla on kuvaajan lupa. Ja tuo kuva näkyy ihan kuvaajan omilla nettisivuulla.Kiva kuva! Söpö flikka . (Ainoa vaan, että studiokuvien skannaaminen ja nettiin laittaminen ei ole korrektia tekijänoikeuksien kannalta.)
Mulla on kuvaajan lupa. Ja tuo kuva näkyy ihan kuvaajan omilla nettisivuulla.Kiva kuva! Söpö flikka . (Ainoa vaan, että studiokuvien skannaaminen ja nettiin laittaminen ei ole korrektia tekijänoikeuksien kannalta.)
Hyvä juttu .Mulla on kuvaajan lupa.
Mua ei loukkaa kenenkään kommentit ulkonäöstäni. En tosin ole tainnut tässä ketjussa haukkuja saadakaan, en ainakaan ole nähnyt.Ihan uteliaisuuttani kysyn, että miksi laitatte kuvianne näihin kuvaketjuihin? Jos kerta odotettavissa on haukkumista jne..?!
kauniit silmät, tulee mieleen bambi
Kiitos!kauniit silmät, tulee mieleen bambi
Tämä on ssusta kyllä hyvä kuva. Olet tosi nätti.
Mistä päin olet?Olet ihan hirmu tutunnäköinen!Aijaa.com - 6423233.jpg
Toi on vanha, ja ollut täällä ennenkin, mutta laitan uudestaan huomionhakuisuuttani
Iso peesi! Upeat silmät!!Tämä on ssusta kyllä hyvä kuva. Olet tosi nätti.
Oi miten ihanat hiukset sulla!!
Te olette kyllä söpöjä....minä kuvittelin sinut vaaleaksi ja kiukkuiseksi akaksi, jostain syystä :ashamed: olet lämmin ja hellä
Oot paljon parempi kuin mitä annat ymmärtää.No ylipainoa on kyllä reilusti. Mutta kiitos.
Höh.. ei ehtinyt nähä, kun ei ehdi pääsiäisenä koneella istua, etenkään näin näteillä keleillä.. Mutta mietin jadalin kohdalla onko masussa useampi asukas? Mulla oli tuommoinen maha ihan viimeaiheilla eikä oikeastaan näkynyt ollenkaan vielä noilla viikoilla. Mutta niin erilaisia ovat raskaudet ja masut.Onko sieltä tulossa kaks? Upea maha
Ja kaunis on kuva muutenkin
Ihanat maisemakuva!. Joutsenia alkaa olla jo ihan mukavasti liikkeellä. On ne vaan niin nättejä.
:flower: :hug:Suzyanne on todella kaunis ja lämpimän oloinen ihminen muutenkin kun lukee hänen juttujaan. Minä kusisin hunajaa jos näyttäisin noin hyvältä saman ikäisenä.
Arvostelijat voi haistaa paskan.
Voi tuo ensimmäinen kuva on niin :'( :heart:. Miten voikin ihminen näyttää noin hauraalta.Alkuperäinen kirjoittaja Syöpäläinen;23642248:katso liitettä 12639katso liitettä 12638katso liitettä 12641katso liitettä 12640
No mäpä repäsin kunnolla tällä kertaa, ekaa kertaa oma naamakin edustettuna mutta kuva otettu vuosi sitten.
Näissä kuvissa on se viimeinen kuva tytöstä ennen lastenklinikalle lähtöä jolloin se kasvain paljastui.
Kuva piuhasta ja noista lääkekoneista mihin tyttö aina osastolla kytketty sekä kuva kasvaimen ja munaisen poiston jälkeen