Viikonlopun kuvaketju

[QUOTE="noh";25105530]Kuvaako se synnytyskipuja?[/QUOTE]

Ehkä. Mä vain tein sen, ilman sen kummempaa ajatusta... Menettämisen tuskaa, ehkä. Onhan hällä siivet, mutta kuitenkin vauva vatsassa. Mene ja tiedä siis.

Niin vanha akka täällä pyörii. Mitä täällä teet? Harmaana voi kirjoitella vanhemmatkin.
Niinkuin esimerkiksi sinä marilii :) sultahan toi harmaana kirjoittelu luistaa useammallakin nikillä :D
Ja miksi ihmeessä vaivautuisin laittamaan esmes kuviani mustana, kyllä mut ihan varmasti tunnistaa vaikka kuin harmaana niitä postaisin onhan mun naama "jo NIIN nähty" tällä palstalla :D
Eikä mulla ole mitään mitään salattavaa, en esimerkisi hauku täällä ketään harmaana, jos mulla on jotain valittamista teen sen ihan omalla nikilläni päinvastoin kuin eräät...

• Tykkää
Reactions: idunnor
Madicken 04, onko jo todettu tämän nuorimmaisen olevan 'normaali'? Soisin niin teille jo tavan lapsen, vaikka kaikkia rakastattekin.
Näyttää ainakin 'normilta'.
Ei hänessä ainakaan tämän ensimmäisen elinvuoden aikana olla mitään epänormaalia löydetty vaikka ollaan vähän tarkemmassa syynissä oltukin. Toivotaan tosissaan että näin jatkuu. Ihan hyvä ja luottavainen fiilis itsellä on, vaikkakin uskallan lopullisesti huokaista helpotuksesta kun tyttö on siinä 2-3v. :)

Yhteistyössä