Ehkä. Jokainen kai näkee tämän miten haluaa?Onkohan hänellä paha ummetus?
Ehkä. Jokainen kai näkee tämän miten haluaa?Onkohan hänellä paha ummetus?
mun mielestä siinä takana on tumma hahm ojoka tekee jotain...ensin ajattelin seksiä mutta eikai...Ehkä. Jokainen kai näkee tämän miten haluaa?
Kuvaako se synnytyskipuja?Ehkä. Jokainen kai näkee tämän miten haluaa?
Tosta näkyy vähän huonosti, ainakin täl mun näytöl. Hällä on siivetmun mielestä siinä takana on tumma hahm ojoka tekee jotain...ensin ajattelin seksiä mutta eikai...
Niinkuin esimerkiksi sinä marilii sultahan toi harmaana kirjoittelu luistaa useammallakin nikilläNiin vanha akka täällä pyörii. Mitä täällä teet? Harmaana voi kirjoitella vanhemmatkin.
Minä en sitten ole tuo "kirjoitusvirheellinen" rops.mun mielestä siinä takana on tumma hahm ojoka tekee jotain...ensin ajattelin seksiä mutta eikai...
Mikäs ikärasisti se siellä luuraa?Niin vanha akka täällä pyörii. Mitä täällä teet? Harmaana voi kirjoitella vanhemmatkin.
Tää on kyllä aivan ihana!Likka enonsa kanssa.
Ei hänessä ainakaan tämän ensimmäisen elinvuoden aikana olla mitään epänormaalia löydetty vaikka ollaan vähän tarkemmassa syynissä oltukin. Toivotaan tosissaan että näin jatkuu. Ihan hyvä ja luottavainen fiilis itsellä on, vaikkakin uskallan lopullisesti huokaista helpotuksesta kun tyttö on siinä 2-3v.Madicken 04, onko jo todettu tämän nuorimmaisen olevan 'normaali'? Soisin niin teille jo tavan lapsen, vaikka kaikkia rakastattekin.
Näyttää ainakin 'normilta'.
Todella ihanat ripset kolmivuotiaalle, ihan malliiainesta!Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25105845:Tässähän minä:
Ihanan iloinen kuva lapsosesta
Alien!!!
Ihan vaan kummitussirkka, okapiruAlien!!!
Oho yleensä täällä palstalla 99% pelkää kaikkia hyönteisiäOotpa luttana! :hug:
Mummeliisa ponnistelee?
Hahahah, ihana kuva! Lapsen ja kissan ilmeet on niin täydellisessä ristiriidassa.